Nie odpala, iskra jest.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #297503
    dawid102
    Uczestnik
    • 7
    • 75Postów:

    Witam
    Mam problem z swoim skuterem jest to Kingway Guliver 4t problem polega na tym że nie chce odpalić. Pojechałem nim do sklepu oddalonego o 1km nic nie czułem podczas jazdy wszystko chodziło cacy chcąc wrócić do domu nie moglem go odpalić więc pchałem go do domu. Wymieniłem świece na nowa skuter nadal nie pali sprawdziłem również cewke raczej jest wszystko w porzadku bo sprawdzałem na innej cewce i też marny skutek.Paliwo dochodzi do cylka. Co może być przyczyna tego nie odpalania? Widać że skuter ma chęć zapalić sądząć po dźwięku. Wydaje mi się że przyczyną może być to moduł wybitnej marki WM który ma ponad 2 lata lecz nie mam tego jak sprawdzić. CZekam na wasze propozycje.
    Pozdrawiam

    #297504
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 814Postów:

    ma iskrę

    #297509
    dawid102
    Uczestnik
    • 7
    • 75Postów:

    Napisałem w temacie że iskra jest

    #297521
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 814Postów:

    więc to nie moduł bo by chociaż odpalil na wolnych,podejżewam że rozrząd przeskoczył.

    #297551
    dawid102
    Uczestnik
    • 7
    • 75Postów:

    Też myślałem nad tym rozrzadem. Dodam to że z 2 tygodnie temu miałem to samo też nie mogłem go odpalić lecz następnego dnia jakoś mi się udało.

    #297553
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 814Postów:

    nic nie zroisz,chciał nie chciał przymusowy przegląd góry z łańcuszkiem rozrządu włącznie.

    #297590
    dawid102
    Uczestnik
    • 7
    • 75Postów:

    Rozrząd jest ustawiony prawidłowo więc nwm co może być jeszcze

    #297593
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 814Postów:

    luzy zaworowe,może go zalewać [sprubój bez filtra],zawór się zawiesił itd końca nie widać

    #297617
    dawid102
    Uczestnik
    • 7
    • 75Postów:

    Luzy zaworowe są ustawione. Teraz zauważyłem że skuter gubi iskre raz jest raz jej nie ma podejrzewam ze pod wpływem ciśnienia świeca iskre gubi. W piątek być może b3de miał dostęp do nowego modułu i cewki zobaczę jak to będzie

    #297622
    Berg
    Uczestnik
    • 46
    • 818Postów:

    Sprawdź też wyłącznik zapłonu który masz w nóżce bocznej (lubi sobie nawalić). Może Ci nie kontaktuje i w czasie jazdy raz masz zapłon a raz nie. Ew. zewrzyj piny we wtyczce przewodu do tego włącznika żeby zewrzeć obwód na krótko i zobacz.
    Gubienie iskry pod ciśnieniem –> może być też winna cewka zapłonowa.

    #297697
    dawid102
    Uczestnik
    • 7
    • 75Postów:

    Ten wyłącznik zapłonu od razu po kupnie skutera wypiąłem bo tylko denerwuje chowanie tej stopki aby odpalic skuter.
    Też brałem pod uwage gubienie iskry pod ciśnieniem dlatego zamówiłem moduł z cewka za nie całe 30 zł zobaczę czy po zmianie odpali dam znać na forum.
    I jeszcze jedno pytanko chwilowo w skuterze mam włożony akumulator samochodowy jeden z tych mniejszych. CZy może być to przyczyną zbyt mocnego ładowania i związku z tym od zbyt dużego natężenia prądu moduł mógł tego nie wytrzymać i uległ spaleniu ( Przejeździłem do tej pory może z 3 msc na tym aku)? Również ostatnimi czasy zmieniłem w tylnej lampie żarówke na ledową przez co przy odpalaniu skutera naciskając hamulec swieci sie stop licznik i te małe żarówki w przednich światach chyba to nie ma nic z tym wspólnego ?

    #297734
    Berg
    Uczestnik
    • 46
    • 818Postów:

    ad1. Aku samochodowy nie powinien nic uszkodzić, tyle że może on być non-stop niedoładowany.
    .
    ad2. Zmień z powrotem na zwykłą i zobacz czy te objawy znikną. Jeśli tak, to już masz odpowiedź – LED jest *be*.

    #297774
    dawid102
    Uczestnik
    • 7
    • 75Postów:

    No i skuter działa 😀 Wymieniłem dzisiaj moduł oraz cewke i odpalił za 1 razem. Dziękuje wszystkim za pomoc !

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button