Nie odpala iskra jest silnik 2t

Witam posiadam skuter zumico 2t skuter nie odpalal nie bylo iskry wymienilem gaźnik i cewke i nie odpala paliwo dochodzi iska jest . podlaczylem go na kable pod samochod to po długim kręceniu odpalil i moglem jezdzic gasić odpalac ale na 2 dzien juz nie chciał odpalic i znow pod samochód i juz nie zapalil wgl co to może być prosze o rady bo juz nie mam pomysłów

stan kompresji, regulacja gaźnika, test ssania, sprawdzenie stanu zaworu membranowego, szczelność dolotu, zawalony wydech, za dużo oleju w mieszance. Standardowe czynności

Kompresja jest kręcąc wychodzi tłumikiem. Szczelne jest gaźnik wyregulowany

Sprawdze ten zawór membranowy i dam znać bo tylko to zostalo do sprawdzenia chyba ze jeszcze jakies pomysły

kompresja ci wychodzi tłumikiem? Niezła kompresja.
Ale normalni ludzie mierzą ją manometrem wkręconym zamiast świecy i podają wartość ciśnienia (bo nie każde jest dobre mimo tego że wychodzi tłumikiem).
Diagnostyka patykiem i kapciem i obserwowanie “kompresji wychodzącej tłumikiem” na pewno jest fascynujące ale tak do niczego nie dojdziesz. Chyba że fartem albo rozkładając wszystko po kolei - bo tu nawet uszczelniacze skrzyni korbowej robią.

Nie mam możliwości sprawdzenia kompresji manometrem

a szczelność dolotu jak sprawdzałeś? a skąd wiesz czy gaźnik jest wyregulowany skoro ten silnik ci nie odpala prawidłowo?

Postaram sie sprawdzic cisnienie w warsztacie jak bd mieli manometr i podam wartosc

Gaznik wyregulowalem jak go odpalilem po ciężkich probach i wtedy zostal wyregulowany

ale czym innym jest regulacja gaźnika kiedy silnik jest rozgrzany a czym innym (częściowo) jest regulacja na zimny start.
Na zimno masz coś takiego jak dysza ssania i zawór/elektrozawór ssania

Udalo mi sie odpalić skuter po wymianie zaworu membranowego ale niestety nie rowno pracuje na wolnych obrotach i strzela z tlumika
Jak wezmę zeby miał mniej obrotow (twraz ma 2.5tys) to gasnie
Ale jak juz go zgasilem kluczykiem to juz nie chce odpalić
Wiec co to moze byc ?

nieustająco zapewno to co wymieniłem w drugim poście w tym wątku

Odpalilem skuter zimny ściągając filt powietrza i zatykajac wlot powietrza
Ale niestety chodzil elegancko i nagle zgasl. Po wyjeciu swiecy i przylozeniu jej do masy iskra raz byla raz jej nie bylo co to moze byc?

nieustająco to co jest w drugim poście w tym wątku.
Inaczej jeżeli to nie jest konkurs z kuszącymi nagrodami to nie biorę udziału w zgadywance bo to strata czasu.

Udało się zdiagnozować problem? Bo przeczytałem i widzę że mam ten sam problem. Jechałem supermoto 50cc 2T nagle zaczął się dławić i zgasł tak jak by nie było paliwa. Prowadziłem go do domu i wykręciłem świece to nie miała iskry. Wkręcam nową, ma iskre,paliwo jest świeca nie jest zalana, moduł działa normalnie a i tak nie chce odpalić. Kręcę tym rozrusznikiem a i tak nie daje oznak życia już od tygodnia. Paliwo do gaźnika dochodzi. Gaźnik kupiłem nowy i nadal to samo… Ma ktoś pomysł?