! Forum Serwis Nie odpala

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe peciula peciula 6 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe Norus
    Norus
    Użytkownik

Siema.Mam problem z odpaleniem zippa vapora 4t.Zalewa ciągle świecę jak zasse ten kkabel od powietrza z kranika to jakby woda leciała dawniej tak nie miałem.Czego to może być przyczyna?Jak go odpalić.Mam słaby akumulator a prostownik spalony kopniak się ślizga trzeba ślimak zaspawać.Jak mam go odpalić?

PS: jestem zielony w tych sprawach bo skuter mam od początku wakacji a na mechanika hajsu nie mam:/

Teraz zobaczyłem że bardzo mało oleju jest i boję się abym nie zatarł silnika.Jaki olej jest najtańszy do 4t?

Zdjęcie profilowe martin1996a
    martin1996a
    Użytkownik

Odpalić możesz na wiertarke taki sposób jest, a olej kup 10W-40 do skuterów 4t nie kupuj 5 ani 20W bo 10 jest najlepszy sam stosowałem w swoim 4t jak u cb jest media expert kup tam olej do 4t racing coś tam takiego za 26zł chyba jak ja do swojeo kupiłem zippowsieko nie polecam bo to strata pieniędzy a warto dożucić te 2zł a silnik się odwzięczy

Czytaj
    REKLAMA

Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    Zdjęcie profilowe Norus
    Norus
    Użytkownik

teraz znalazłem olej mobil formuła S 10W-40 w garażu i dolałem

Zdjęcie profilowe peciula
    peciula
    Użytkownik

Kranik do wywalenia przecieka membrana i dostaje więcej paliwa do króćca ssącego.

Zdjęcie profilowe Norus
    Norus
    Użytkownik

Kranik niedawno wymieniałem może coś z regulacją może dostaje za bogatą mieszankę bo ostatnio kręciłem śrubką od mieszanki

Czytaj