Nie moge wyregulowac gaznika w Hondzie SFX

Wyświetla 1 wpis z $
  • Autor
    Wpisy
  • #111176
    moro555
    Użytkownik
    • 1
    • 1Postów:

    Witam. Jestem posiadaczem hondy sfx z 97 r dwusow oczywiscie. Mam taki problem. Nie moge ustawic gaznika! Co to moze byc?
    Chodzi na wolnych obrotach ok, ale jak mu dam wiecej gazu to nie chce zejsc z obrotow po odpuszczeniu manetki. Obroty dopiero spadaja po dluzzszej chwili. Tak jak by dostawal gdzies powietrze. Jezeli wzbogace mieszanke to chodzi ok, dobrze sie wkreca na obroty (lekko go zamulala przy przekrecaniu manetki) ale nie moge ustawic wolych obrotow i gasnie. Juz mnie szlag trafia! Jeszcze mam pytanie, czy w srubce od regulacji mieszanki ma byc jakas uszczelka? U mnie jest tylko sprezynka i nic wiecej. Jak dodalem tam oring to jakos wogole zapala bo bez tej uszczelki to wogole nie chce zapalic lub ma odrazu wysokie obroty.
    Dopiero co kuilem ten skuterek i nie byl na chodzie bo mial uszkodzone ssanie. Ssanie zmienilem i sprawdzilem wiec dziala ok. Prosze pomozcie bo juz nie wiem co robic. Gaznik regulowalem wg procedury oczywiscie wiec to raczej nie w tym tkwi problem. Co moze byc jescze? Dzieki

Wyświetla 1 wpis z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button