Nie działające ssanie – Kymco Dink 125.
- This topic has 8 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 8 years, 5 months temu by
Jaro.
-
AutorWpisy
-
12 stycznia 2014 dnia 13:26 #154574
Witam maly problem ze ssaniem mianowicie wyglada to w ten sposób
skuter odpala po zakreceniu kilkukrotnie rozrusznikiem i ma niskie obroty wystaczy dodac lekko gazu i jest ok i juz chodzi równo wykrecilem ssanie i po sprawdzeniu wyglada na sprawne czy macie moze jakies pomysly co moze byc nie tak z góry dziekuje12 stycznia 2014 dnia 13:56 #154579nie bardzo wiem o co tu chodzi….w czym problem właściwie?
12 stycznia 2014 dnia 14:05 #154580w tym ze na ssaniu silnik powinien miec troche wyzsze obroty
i odpalac od pierwszego strzalu a ja musze kilkukrotnie zakrecic zeby odpalil i jak odpali ma za niskie obroty wystarczy lekko przygazowac zeby silnik równo pracowal wystarczy za popracuje 1min i odpala z puł obrotu12 stycznia 2014 dnia 16:34 #154619Szukasz ideału 🙂
Jak wszystko masz czyściutkie i wyregulowane (włącznie z poziomem paliwa w gaźniku) to ja bym podkręcił lekko na obrotach jałowych żeby dodać lekko gazu bez jego dodawania :-). Pytanie czy te obroty nie będą za wysokie po wyłączeniu się ssania i rozgrzaniu silnika.13 stycznia 2014 dnia 08:48 #154665Nie szukam wydaje mi sie ze powinien odpalać z pierwszego strzału
tak jak w poprzednim kymkaczu,nie chce zabić rozrusznika i akumulatora
a po za tym jest to irytujące krecenie kilkukrotne az zapali.
ale dziękuje za porady 😉13 stycznia 2014 dnia 23:16 #154736Na biegu jałowym powinien mieć 1.8 – 2.0 obrotów.
14 stycznia 2014 dnia 02:25 #154738Jak odpali to takie obraty trzyma, ale ssanie nie dziala wyjalem z gaznika podlaczylem i niby pracuje prawidlowo jaka moze byc przyczyna nie sprawdzalem tylko pompy paliwa tak juz wszystko sprawdzilem,kiedy krece rozrusznikiem lapie na chwile i gasnie i tak z 4,5 razy i odpala lekkie dodanie gazu i chodzi jak powinien
14 stycznia 2014 dnia 16:18 #154760Będę czekał aż znajdziesz :-). Wtedy przećwiczę to samo u siebie. Mnie działa podobnie ale dla mnie to do przyjęcia. Przed regulacjami musiałem dawać gaz na max żeby odpalić…
15 stycznia 2014 dnia 04:18 #154788Dzis skut nie odpalil mial checi ale na tym sie skonczyło 😉
ale znalazlem winowajce pompa paliwa padł zawór zwrtotny
nie trzyma paliwa wpialem w układ reczna pompke do spuszczania paliwa i skut odpalił o pierwszego razu i pracowal poprawnie -
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.