Nie działające ssanie – Kymco Dink 125.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery 125 Nie działające ssanie – Kymco Dink 125.

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Jaro Jaro 5 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #154574
    Zdjęcie profilowe Jaro
    Jaro
    Użytkownik
    • Postów: 63

    Witam maly problem ze ssaniem mianowicie wyglada to w ten sposób
    skuter odpala po zakreceniu kilkukrotnie rozrusznikiem i ma niskie obroty wystaczy dodac lekko gazu i jest ok i juz chodzi równo wykrecilem ssanie i po sprawdzeniu wyglada na sprawne czy macie moze jakies pomysly co moze byc nie tak z góry dziekuje

    #154579
    Zdjęcie profilowe deejay1
    deejay1
    Użytkownik
    • Postów: 17

    nie bardzo wiem o co tu chodzi….w czym problem właściwie?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #154580
    Zdjęcie profilowe Jaro
    Jaro
    Użytkownik
    • Postów: 63

    w tym ze na ssaniu silnik powinien miec troche wyzsze obroty
    i odpalac od pierwszego strzalu a ja musze kilkukrotnie zakrecic zeby odpalil i jak odpali ma za niskie obroty wystarczy lekko przygazowac zeby silnik równo pracowal wystarczy za popracuje 1min i odpala z puł obrotu

    #154619
    Zdjęcie profilowe Yak
    Yak
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Szukasz ideału 🙂
    Jak wszystko masz czyściutkie i wyregulowane (włącznie z poziomem paliwa w gaźniku) to ja bym podkręcił lekko na obrotach jałowych żeby dodać lekko gazu bez jego dodawania :-). Pytanie czy te obroty nie będą za wysokie po wyłączeniu się ssania i rozgrzaniu silnika.

    #154665
    Zdjęcie profilowe Jaro
    Jaro
    Użytkownik
    • Postów: 63

    Nie szukam wydaje mi sie ze powinien odpalać z pierwszego strzału
    tak jak w poprzednim kymkaczu,nie chce zabić rozrusznika i akumulatora
    a po za tym jest to irytujące krecenie kilkukrotne az zapali.
    ale dziękuje za porady 😉

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #154736
    Zdjęcie profilowe Seiandin
    Seiandin
    Użytkownik
    • Postów: 100

    Na biegu jałowym powinien mieć 1.8 – 2.0 obrotów.

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/69884] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/69884/icon3.png[/IMG][/URL]
    #154738
    Zdjęcie profilowe Jaro
    Jaro
    Użytkownik
    • Postów: 63

    Jak odpali to takie obraty trzyma, ale ssanie nie dziala wyjalem z gaznika podlaczylem i niby pracuje prawidlowo jaka moze byc przyczyna nie sprawdzalem tylko pompy paliwa tak juz wszystko sprawdzilem,kiedy krece rozrusznikiem lapie na chwile i gasnie i tak z 4,5 razy i odpala lekkie dodanie gazu i chodzi jak powinien

    #154760
    Zdjęcie profilowe Yak
    Yak
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Będę czekał aż znajdziesz :-). Wtedy przećwiczę to samo u siebie. Mnie działa podobnie ale dla mnie to do przyjęcia. Przed regulacjami musiałem dawać gaz na max żeby odpalić…

    #154788
    Zdjęcie profilowe Jaro
    Jaro
    Użytkownik
    • Postów: 63

    Dzis skut nie odpalil mial checi ale na tym sie skonczyło 😉
    ale znalazlem winowajce pompa paliwa padł zawór zwrtotny
    nie trzyma paliwa wpialem w układ reczna pompke do spuszczania paliwa i skut odpalił o pierwszego razu i pracowal poprawnie

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie