Nie chce odpalić

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #218625
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam ponownie a więc tak w czoraj udało mi się odpalić Italjeta pochodził z 40 minut i zdechł odkrecam swiece cała czarna , wiec wytarłem ją i tak zostawiłem. Przychodze rano na działke ital odpalił z pierwszego (dziwne) , więc zgasiłem go i chciałem zmienić dysze więc założyłem 60 , i nie chciał odpalić , wiec stawiłem 95 i też nic , czysciłem z 5 razy i ciagle nie odpala kopie kopie kopie a tu nic iskra jest na 2 cewko modułach sprawdzałem nowa świeca jest . Co to może być ? Gaźnik walniety czy jak ?

    #218626
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    świece zaleważ

    REKLAMA

    Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

    Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

    Advertisement

    #218627
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nie sucha jest

    #218628
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    to sprawdź czy w ogóle paliwo do cylindra dochodzi.
    podlej trochę pod świece i jak wtedy odpali to wiesz już czemu problem występuje i pozostaje szukać przyczyny

    #218629
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Też nie chce odpalić jak mu wstrzykne paliwo

    #218630
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak ja zawsze rozbiore gaźnik to pozniej zeby nie meczyc się i nie kopac 200x razy to biore i ssam za przewód od kranika żeby benzyna sobie spokojnie do gaźnika źleciala, nie trzeba się martwić o to że zaleje bo gaźnik sobie sam wezmie tyle ile potrzebuje 🙂
    pozdroo

    #218631
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Heh ja wiem o tym ale , za każdym razem pływak był pełny i ciagle to samo

    #218632
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    sprawdź kompresje dla spokoju ;p
    może cylinder zarżnięty tak że kompresji nie ma i przez pierścienie cała mieszanka przelatuje ;p
    Albo uszczelka któraś puściła, pod głowicą, cylindrem.

    #218633
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Cylek nowy więc odpada ta możliwość (ale przed w czoraj z rana z 1 zapalił) uszczelki są nowe i nawaliłem teraz silikonu ale z umiarem

    #218634
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak gaźnik zalany, zawór membranowy ok, cylinder według ciebie jest nowy to nie ma inne możliwości musi zapalić, co innego jak by świeca była zalana.
    Jak jest sucha to
    1. Cyl nie ma kompresji
    2.Gdzieś jest nieszczelność na krućcu ssącym i nie daje rady wybrać mieszanki z gaziora

    #218635
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    1 . KOp chodzi ciężko , ale sprawdze kompresje
    2.kruciec jest metalowy , uszczelka pod niego dana jest wraz z silikonem

    [ Dodano: 27-02-2010, 22:04 ]
    http://www.youtube.com/watch?v=vchtYtXCNmM
    a tak 2 dni wcześniej chodził xD a tera się cos zjebało 🙁

    #218636
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kopalik moze ciężko chodzic bo ogolnie caly uklad jest ciężko obrucic i tu nie ma nic do rzeczy, ja w swoim rox’ie moglem ręką kopala ruszyc bo chodził tak leciutko i odpalal bez zadnego ale

    #218637
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    I – Po co grzebałeś przy dyszach itd, skoro chodził wcześniej dobrze?
    II – Skoro była iskra, to po kiego &*%$# moduły zmieniałeś itd?
    III – skoro jest iskra, to powiedz ile lejesz tego paliwa pod świece, że nie zapalaż 2ml?

    Musi zagdakać, skoro jest iskra i paliwo jest. Nie masz co więcej rozbierać, bo musi chociaż załapać, nie mówię o zapaleniu, ale na 5 sek. chociaż złapie. No chyba, że cyl zarżnięty, ale z tego co się orientuję (nigdy nie zajechałem swego żadnego) i tak by zapalił zimny, choć na chwilkę, no chyba, że już ma 0 kompresji, ale to mało prawdopodobne.

    Btw – po co odpalałeś moto, skoro tylko stał i chodził? Tak się nie robi…

    #218638
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Po 1 Nie wiem gdzie wyczytałeś , że dobrze chodził zalewało go i to konkretnie (jakbyś czytał uważne to byś wiedział a nie posty nabijasz)
    Po 2 mam 2 moduły i na każdym sprawdzałem iskre , Italjet jest to włoski szit
    Po 3 5ml

    Od kiedy tak się nie robi ? Cylek ejst nowy i pochodził sobie na wolnych obrotach , zawsze się grzeje skuter a nie na zimnym się go katuje tzn jeździ

    A , że ty nie zciorałęś żadnego cyla to masz farta bo ja już 4obracam Od czerwca 09

    [ Dodano: 01-03-2010, 19:26 ]
    Sprawdziłem kompreche w tem. około 2 stopni 8,5 atmosfery (zimny) czyli tak żźle nie jest prawda ? iLE ML walć pod świece aby odpalił ?

    #218639
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nic nie lać , skuter który ma odpowiednią kompresje, gaźnik jest wporządku tzn. wyregulowany, szczelny na kruccu i na dobrym filtrze powietrza nie ma zlituj się!! musi zapalić albo dam sobie jaja odrąbać !!
    Jednyną rzeczą jaka może być jeszcze to ten zasrany cewkomodół.
    Robilem Hrr który dawał iskre, niewidoczną ale palcem jak się tykło to kopało ostro, zmieńiłem cewke i nagle ożył.

    #218640
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ale iskre mam taka niebieska zjaebista na 1 module a mam 2 , sprawdze jeszcze raz gaźnik i kabel od podcisnienia , szkoda ze daleko mieszkasz JacoPL, Bo konkretnie gadasz

    #218641
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    mr.Jeremy napisał:

    pochodził z 40 minut i zdechł odkrecam swiece cała czarna

    BALU napisał:

    świece zaleważ

    mr.Jeremy napisał:

    Nie sucha jest

    mr.Jeremy napisał:

    Nie wiem gdzie wyczytałeś , że dobrze chodził zalewało go i to konkretnie

    Hmmm… Nie wiem, czy dalsza rozmowa ma sens, bo autor tematu w zasadzie sam nie wie, czy zalewa mu moto, czy nie 😆

    mr.Jeremy napisał:

    pochodził z 40 minut

    mr.Jeremy napisał:

    Nie wiem gdzie wyczytałeś , że dobrze chodził

    Zasadniczo, to autor nawet nie wie tego, czy mu chodził, czy nie 😆

    mr.Jeremy napisał:

    Cylek nowy więc odpada ta możliwość

    mr.Jeremy napisał:

    bo ja już 4 obracam Od czerwca 09

    No comment. 😆 😆 😆

    Co to jest 5ml? wlej mu kielonka, to zagdaka. Jaco, no musi zapalić, ale jak ma kranik podciśnieniowy, to jak mu podlejesz, to sam zaciągnie paliwo, jak ma pusty gaźnik, a nie że stoisz i kopiesz 50 razy…

    A co do rozgrzewania, to jest to odpalenie na 5 minut i potem delikatne pojeżdżenie. Zimą bez jeżdżenia się nie odpala, bo z racji dużej różnicy temperatur wszystko łapie wilgoci i rdzewieje/ zachodzi/ zwarcia. W wydechu potem też się woda skrapla, więc ogólnie same szkody. Już lepiej, żeby całą zimę stał ze spuszczonym paliwem z gaźników niż takie odpalanie bez ruszania. A jak już nawet odpalamy i jeździmy, to trzeba pamiętać, że aby nie zajechać świecy, to musi ona osiągnąć temperaturę samoczyszczenia, czyli latem koło 2 minut, zimą jednak koło 12.

    Chyba wszystko napisałem, jak nie, to pytać, to dopowiem.

    #218642
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ehh czytaj uważnie napisałęm ze po 1 złozeniu zostawielm go na 40 minut i sobie klekotał potem zgasł odkreciłem i swieca czarna wiec zostawielm tak do rana , i zmieńiłem dysze i od tego monetu kruwa nie dochodzi paliwo do cyla . Jesteś moderatorem a czytać nie umiesz ? Nie robie sobie jaj tylko jetem człowiekiem w potrzebie moze pisze chaotycznie ale tylko dla tego ze juz mam dość marki ITaljet .

    I co to wnosi do tematu ? Nic jedynie sobie posta nabiłes bo do tej pory nie jestem w stanie odpalić itala

    #218643
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no jak paliwo nie dochodzi, to tak jak mówię, wlej mu dobrego kielonka, a nie 5ml i jak jest iskra i kręci, to musi zagdakać.

    #218644
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    dobra wleje mu tam trochę beny i zobacze może zaciagnie

    #218645
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no musi zaciągnąć, skoro ma iskrę, kompresję i kręci…

    #218646
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    i co odpalił??

    #218647
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Już mam dość założyłem cylinder malossi iodpalił zgasiłem i w tedy zablokowal się wał , więc rozbnerałem usterke znalazłem i składam a tu dupa kopie kopie inic świeca sucha , choć gaźnik czyściłem membrany zmmieniłem bo już odstawały , wlewałem paliwo pod świece i nic nawet nie załapał , możliwe ze aprzez świece z długim gwintem nie odpala ? i to co trzyma swiece (fajka ) jest tak luźna i w ogóle lata a nowa kupiłem proszę o szybka odpowiedz bo nie ogarniam

    #218648
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no to sprawdź czy iskra jest w ogóle…
    jesteś na forum jakiś czas to powinieneś znać podstawową procedure w takich sytuacjach.
    jak nie pali nawet jak się podleje paliwa i fajka luźna to istotne że trzeba spraswdzić czy iskra jest w ogóle.
    a jak świeca ma mieć krotki gwint to nie wiem jakim cudem wkręciłeś świece z długim żeby o tłok nie biła.

    #218649
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Iskra jest , wszzystkie możliwości sprawdzałem zmieńie jeszcze paliwo . W orginale jest swieca długa , np. zastanawiam się czy dać swiece z innym gwintem może by pomogło .

    #218650
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    mr.Jeremy, nie kombinuj człowieku jak inny gwint na świeci ma ci pomóc , po coś wsadzili tam taki gwint a nie inny

    #218651
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To wrona wytłumacz mi czemu moj Ital nie odpala

    #218652
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A jak dasz mu trochę paliwa na tłok to odpali Jak iskra jest to musi być coś z gaźnikiem. Cały układ jest szczelny?

    #218653
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a jaka jest ta iskraż

    [ Komentarz dodany przez: RudY: 27-03-2010, 21:23 ]
    Pewnie elektryczna ;D AHshuad hsah dghasdh … ;d

    #218654
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam was ponownie , i mam problem iskra jest konkretna paliwo dochodzi pod świece ale nie zapali nawet na wiertarkę , membranki ok zawór szczelny , komprecha jest podciśnienie jest ok . Lecz pare dni wcześniej wkreciłem za długą śrubę do wiartaczka od strony magneta i przyblokowało wał i śruba pekła wiec jakoś ogarnałem ta sprawe. Ale dziś sprawdzałem wszystko jeszcze raz i iskra jest i paliwo dochodzi więc iskra jest i tu mam pytanie >>> Iskra jest albo za późno albo za wcześnie jak to sprawdźić , bo juz próbowałem na różne sposoby ?/

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button