Neos 4T podrasowania "małoinwazyjne".

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #162895
    pawwin
    Użytkownik
    • 11
    • 56Postów:

    Mam pytanie do posiadaczy takiego skutero lub wszystkich orientujących się w temacie. POnieważ zbliża mi się termin pierwszego przeglądu gwarancyjnego (1000 km, zastanawiam się nad częściowym odblokowaniem Neosa. Chciałbym aby jeździł ok 65km/h. Tyle by mnie satysfakcjonowało. 45-50 które teraz osiąga czasem przeszkadza. Podobno wymiana wariatora na Malossi multivar (M5113603)- koszt ok. 250 pln, załatwia całkowiecie sprawę. No ale właśnie podobno. CZy to prawda?

    W ASO za całkowice odblokowanie Neosa chcą 830 zł! Odblokowanie to umożliwi pojazdowi osiągnięcie prędkości max. ok. 65 km/h. Więc już nic z tego nie rozumiem. TAk na marginesie to drogo w tym ASO za pierwszy przegląd muszę zapłacić prawie 300 zł. Zaczynam żałować, że wpakowałem się Yamahe. A nie New Dinka jak mi radzono.

    W każdym razie będę wdzięczny za rady. Warto serwisować skuter w ASO?

    #162899
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    830zł?!Pierd***, zakładam serwis skuterów, specjalizacja: zdejmowanie blokad.

    250 na wario chcesz dać?Po co?Stracisz gwarancję, a blokada to zapewne pierścień na tulejce.

    Przy takich cenach w ASO serwisowanie chyba się mija z celem.

    Wywalenie śrubki z gaźnika, usunięcie pierścienia, ewentualna wymiana modułu lub odcięcie kabelka-za robotę 150zł byłoby przy tym dużo.

    #162901
    pawwin
    Użytkownik
    • 11
    • 56Postów:

    no właśnie cenowo przeginają. Wiec nie odblokowuję, przynajmniej póki jest na gwarancji. Co do wario to ten model tyle kosztuje. Co do gaźnika to u mnie jest wtrysk. No właśnie w Kymco 150 kosztuje zdjęcie blokad a Ci pogłupieli….

    #162903
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    No ja wiem, że tyle kosztuje, tylko nie wiem, na co chcesz dawać sportowe wario, jak to nie wariator blokuje, tylko tuleja a właściwie pierścień.

    No na wtrysku raczej blokad nie ma 😛

    #162905
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Maciek! Może być pierścionekj na tulei ale może go i nie byc. U mnie nie ma. Jeżeli sprawdzę wszystko i okaze się, że wariator jest konstrukcyjnie już zablokowany sam w sobie to będę musiał kupić nowy. U chłopaka też tak może być więc może też być konieczna zmiana. Tylko czy warto od razu aż Multivara?

    #162916
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • 1 164Postów:

    A ten wtrysk wytrzymuje paliwko “polskiej jakości”?

    #162923
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    Jak większość samochodów w Polsce. Nie często się słyszy, by ktoś wymieniał wtryski w samochodach benzynowych. Gaźnik to już niestety relikt przeszłości.
    Co do odblokowania – znajdź w okolicy jakiegoś magika od elektroniki samochodowej – podmieni ci w komputerze mapę wtrysku i po zawodach. Taki zabieg u speca to kilka zaledwie stówek. Podrasuje ci silnik i będziesz miał lepsze osiągi i nadal niewielkie spalanie.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button