Najprostszy tuning (4T-chińskie)

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Najprostszy tuning (4T-chińskie)

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe dodge dodge 8 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #53935 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe dodge
    dodge
    Użytkownik
    • Postów: 612

    Siemka po długiej przerwie 🙂
    Mam do Was pytanie, jak najprościej poddać tuningowi mojego Router’a Pluss (bez zmiany cylindra),żeby przyspieszenie wzrosło ?
    Nie zależy mi tak na v-maxie co na przyśpieszeniu 🙂

    ->Kymco Super 8 2T
    LwG!
    #53936 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe romet727p10
    romet727p10
    Użytkownik
    • Postów: 471

    jeśli chodzi o przyspieszenie to zmień rolki wariatora na lżejsze, i spręzynki sprzęgła, posciągaj blokady 😉

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #53938 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Mystek
    Mystek
    Użytkownik
    • Postów: 191

    SWAP silnika na piaggio 😉

    Mystek
    #54116 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe dodge
    dodge
    Użytkownik
    • Postów: 612

    Może dodam,że w miare tanie ;P

    ->Kymco Super 8 2T
    LwG!
    #54118 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    rolki w wariatorze zmień

    Router WS 50 2013
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #54124 Odpowiedź

    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    ja zmieniłem na wario i są lżejsze rolki i gorsze przyśpieszenie i v-max.

    Ja w korkach nie stoje.
    #54138 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe romet727p10
    romet727p10
    Użytkownik
    • Postów: 471

    szyszu3 napisał:

    ja zmieniłem na wario i są lżejsze rolki i gorsze przyśpieszenie i v-max.

    Ale Ty założyłeś uzywke 🙂

    #54139 Odpowiedź

    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    ale w dobrym stanie..

    Ja w korkach nie stoje.
    #54172 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe dodge
    dodge
    Użytkownik
    • Postów: 612

    Na jakie zmienić,żeby zwiększyć przyspieszenie,ale nie stracić na v-maxie ? Wiem,że mam 5,5g
    Jak je założyć ?
    Wiem,że potrzebna jest blokada wariatora.. Za pewne muszę ją kupić.
    Taka ?
    http://allegro.pl/blokada-wariatora-4t-gy6-139qmb-qma-chinskie-50-i2211677821.html
    I co jeszcze mi będzie potrzebne ?

    ->Kymco Super 8 2T
    LwG!
    #54177 Odpowiedź

    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Szkoda kasy na tą blokade.. bierzesz klucz 10 jednym końcem o żabek a drugim zapierasz o to w środku i odkręcasz. Nie ma sensu wydawania kasy na takie coś. bardzo łatwo to ściągnąć. Odkręcasz to, zdejmujesz i masz wariator wyciągasz go i z drugiej strony wariatora masz taką pokrywe i ją ściągasz normalnie i masz rolki.:)

    Ja w korkach nie stoje.
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
Odpowiedz do: Najprostszy tuning (4T-chińskie)
Informacje o Tobie: