Najlepsza stacja i najlepsze paliwo dla naszych skuterków

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Najlepsza stacja i najlepsze paliwo dla naszych skuterków

Ten temat zawiera 28 odpowiedzi, ma 12 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Cionek1 Cionek1 8 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 29 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #32840
    Zdjęcie profilowe Remin
    Remin
    Użytkownik
    • Postów: 29

    Witam.

    Dyskutujemy na temat stacji ich jakości pod względem najlepszej i jakie tankujecie czy drożdze np. v – power czy eurosuper jakieś zwykłe.

    Moim zdaniem jest to Shell V-Power ( skuterek ma więcej mocy oczywiście 95 ). Cena to ok. 5.09 za litr, ale pewien nie jestem. 😀 Rok temu jak robili testy to najwiecej ,,paliwa w paliwie” miało BP.

    Jakie są wasze opinie i sugestie?

    Pozdrawiam.

    #32841
    Zdjęcie profilowe MichalWujak
    MichalWujak
    Użytkownik
    • Postów: 596

    95 jest wszędzie taka sama, bo paliwo pochodzi od Orlenu. 98 to wolna amerykanka, każda firma daje dodatki jakie chce. A poza tym chrzczą paliwo jak chcą ;). IMO najlepiej tankować na dużych stacjach, Orlen, BP… Kiedyś zatankowałem skuter na 1-2-3 i nie chciał jechać ;/.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.
    #32843
    Zdjęcie profilowe HugoBoss
    HugoBoss
    Użytkownik
    • Postów: 3 266

    Nie wszedzie 95 jest taka sama bo na Statoil to porazka. Najlepsze paliwo to BP i Orlen bez dwoch zdan.

    #32845
    Zdjęcie profilowe Remin
    Remin
    Użytkownik
    • Postów: 29

    MichalWujak napisał:

    95 jest wszędzie taka sama, bo paliwo pochodzi od Orlenu. 98 to wolna amerykanka, każda firma daje dodatki jakie chce. A poza tym chrzczą paliwo jak chcą ;). IMO najlepiej tankować na dużych stacjach, Orlen, BP… Kiedyś zatankowałem skuter na 1-2-3 i nie chciał jechać ;/.

    Zgadzam się, że orlen jest głównym producentem. Lecz nie roznosi v-power. 😉

    Ostatnio skuterka tankowałem i nie mogłem go odpalić z 8 razy go chehłałem , aż wkońcu odpalił. Co wy o tym myślicie? 🙂

    Może najlepiej jest sprawdzić jakość paliwa domową metodą tzn. ilość słoików odpowiadająca ilości tankowanych stacji paliw, odstawić na dobę i przekonać się gdzie jest największa ,,galaretka”.

    Albo po ilości przejechnych km na pełnym baku na każdej z stacji. Co wy o tym myślicie?

    #32847
    Zdjęcie profilowe Remin
    Remin
    Użytkownik
    • Postów: 29

    Dlaczego sugerujesz, że statoil to porażka? Markowa stacja, pozatym na każdej prawie z stacji masz jakiś ,,dodatkowy dodatek” do twojego super paliwka.

    Może posiadacze skuterków nie doceniają np. Lukoila , Nestee , Lotos? Chodź Lotosa ja mam w Łodzi bardzo mało. Też przy ul. piłsudskiego Lukoil ma marną opinię.

    Chyba również muszę się zgodzić, że BP i Orlen to dwie równorzędne stacje, może tak samo jak np. Shell, bo wlejcie sobie drogie paliwko np. z Nestee , a porównajcie z v -power z shella.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #32848
    Zdjęcie profilowe HugoBoss
    HugoBoss
    Użytkownik
    • Postów: 3 266

    Bo na Statoil juz nie jedna osoba narzekala,jak raz zatankowalem to kiepsko jezdzil. V-Power tez nie nadaje sie do skuterow 2T.

    #32851
    Zdjęcie profilowe Melonier
    Melonier
    Użytkownik
    • Postów: 99

    Dołączam się do rozmowy na temat paliwa.
    Moją przygodę rozpoczynałem na stacji Neste, następnie zaciekawiony fajnymi gadżetami na Shellu dopadłem do v-power 95.
    I tak było przez 1rok, pewnego ranka gdy miałem już pracę na lini horyzontu miałem wybór BP lub niepewność powrotu do domku.
    Mojego Shella miałem za 4 km więc było 50/50 że dojadę.
    No i popełniłem błąd i zatankowałem 95 euro i nie mogłem odpalić przez
    15 min jak nie lepiej.
    Już byłem skłonny pchać maszynę do pracy niecałe 800m lecz ostatni kop
    i pur pur puf odpalił.
    Targało nim jak ciągnikiem na flakach.
    I tak jak kangur dojechałem do pracy.
    Pomyślałem może postoi przez 8 godzin to się namyśli.
    O zgrozo po 22 nie mogłem odpalić a ponieważ nalałem sobie tylko 2 litry więc miałem zapasu ponad 4 litry i tak do pierdziałem się do Shella dolałem 100 oktan v-power i miąchałem maszynką jak szaleniec. Odpalił podobnie jak poprzednio tzn noga już mi odpadała.
    Ruszyłem w trasę a miałem jeszcze 7 km do domu.
    Po przejechaniu 2 km z rury jak nie p….. i to prawie 12 w nocy,
    i na nowo silniczek odzyskał swój dźwięk i już leciałem do domku bez przygód.
    Niedawno bo 3 miesiące temu zatankowałem v-power i nie ruszyłem
    przez prawie godzinę się męczyłem i podobnie w stylu BP dotarłem do garażu.
    Tam spuściłem co się tylko dało wyssać i tato zalał mi swoim paliwem Orlen Verwa 98 i silnik ożył.
    Od 3 miesięcy leje tylko Orlen 98 Verwa.
    Polecam.Silnik na oko i ucho pracuje lepiej.
    Nawet przy upałach jest do zniesienia, chłodzenie daje radę.
    Pozdrawiam.

    “Gdy Tylko Mogę w Korkach Nie Stoję!”
    Skuter to moja pasja.
    #32855
    Zdjęcie profilowe uzytkownikztorunia
    uzytkownikztorunia
    Użytkownik
    • Postów: 97

    Ja leję na JET, teraz to się chyba nazywa Lukoil. Nie narzekam.

    #32856
    Zdjęcie profilowe TERMIT_PL
    TERMIT_PL
    Użytkownik
    • Postów: 330

    Ja leję na stacji „Bliska”,bo…mam do niej blisko 😆 Mieszkam zaraz za miastem i przy wjeździe na most przez wisłę jest właśnie ta stacja więc tam zawsze leję.A jak trzeba to 2 minuty i jestem na stacji z kanistrem do kosiarki lub kosy spalinowej.Wszystko ładnie pracuje bez żadnych problemów.No i bliska jest odnogą orlena jak by ktoś nie wiedział.Ale zdarza się,że jak jestem w mieście to wlewam też na shellu,a różnicy żadnej nie widzę w paliwie.Jeśli chodzi o ilość oktan,to nie robię eksperymentów.W starym skuterku 2T pokusiłem się na wlanie 98 i krótko mówiąc silnik był zamulony.Po wlaniu 95 odzyskał pełną sprawność 🙂 Wystarczy poczytać w internecie jakie są różnice między 95 a 98 😉

    #32857
    Zdjęcie profilowe uzytkownikztorunia
    uzytkownikztorunia
    Użytkownik
    • Postów: 97
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 29 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie