Nagły spadek mocy i prędkości maksymalnej skuter 4t 50cc

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #723938 Reply
    tomcio5
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 1
    • Postów: 2

    Siema,
    Mam problem z moim skuterem. Stracił on moc i prędkość maksymalną, ledwo wyrabia pod górkę ale jedzie i ma strasznego muła na starcie i w zasadzie cały czas. Na początku myślałem że to przez zużyte rolki ale mój zielony motoryzacyjny móżdżek mówi mi że efekty zużytych rolek następowałyby stopniowo, a on stracił moc po 7 dniowym postoju. Miałem problem go odpalić po tym przestoju ale z 10 razy kopnąłem kopką i zapalił. Gaźnik jest nowiutki, świecy nie sprawdzałem (zrobię to w wolnym czasie) ale wątpię żeby mieszanka była problemem. Skuterek ma ponad 7000km przebiegu i nic w przekładni CVT nie było wymieniane. Coś czuję że to tam leży problem.
    Liczę na waszą pomoc bo sam nie umiem już określić co to jest, pozdro.

    #723939 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 122
    • Postów: 21 177

    to co czujesz jakby ma małe znaczenie – chyba że masz reumatyzm i przepowiadasz pogodę :).
    Napęd i ego usterka ma mały wpływ na moc to czy silnik odpala czy nie. Wiec nie tu bym szukał przyczyn.
    Gaźnik jest „nowiutki” ale czy jest właściwie dobrany? czy ma właściwe dysze? czy został po założeniu wyregulowany?
    Dlaczego gaźnik jest nowy? Zawory są wyregulowane? Kompresje zmierzyłeś?

    Bo przczyn spadku mocy po postoju może być bardzo dużo – od syfu który sie dostał do gaźnika, przez nieszczelność w dolocie, problem z cylinderm, zaworami, świecą, fajką, słabą iskrą.
    Tu nie ma co „przeczuwać” – tu trzeba sprawdzać wszystko po kolei od tych najprostszych i najtańszych po te ukryte głebiej

    #723942 Reply
    tomcio5
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 1
    • Postów: 2

    Gaźnik został założony 2 tygodnie temu i jest odblokowany w znaczeniu że ma większą dyszę niż w seri. Nie regulowałem bo świeca miała kawowy kolor czyli dobry. Zaworów nie regulowałem nigdy, a kompresja to może być dobry trop. Sprawdzę ją w wonym czasie. Lecz z tego co mi wiadomo to przy braku kompresji skuter by miał problem z odpaleniem za każdym razem a on jak odpalę jeden raz to później odpala od razu. Przyczyn faktycznie jest wiele i myślę że najlepiej by było go dać na jakiś serwis bo „domowymi sposobami” przy moim braku większej wiedzy w tym temacie mogę tylko pogorszyć sprawę. Dzięki za chęć pomocy ale oddaję go w dobre ręce na serwis. Temat można zakończyć.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Nagły spadek mocy i prędkości maksymalnej skuter 4t 50cc
Twoje informacje:




Back to top button