Na ilu obrotach jest blokowany seryjny moduł?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #125879
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Seryjny moduł w 139QMB miał blokadę „różowy kabelek”, który kontrolował prędkość tylnego koła, i odcinał zapłon przy 43km/h. Kabelek odpięty, ale za pewne ten moduł jest blokowany też na jakąś ilość obrotów? Czy się mylę, i po odłączeniu kabelek moduł daje max mocy? Czy te moduły nie są przypadkiem blokowane np. na 10 tys. obrotach, tak aby nie rozpieprzyło silnika?

    #125880
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    A co, za wolno Ci jeździ jeszcze? 🙂

    #125882
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Dobrze jeździ, tylko zastanawiam się nad zakupem „TUNINGOWANEGO” modułu, i nie wiem czy ten „TUNINGOWANY” moduł to jest nic innego niż seryjny z odłączonym kabelkiem. Po drugie z czystej ciekawości pytam jak wygląda zarządzanie obrotami przez taki seryjny moduł 🙂

    #125883
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    Wiesz co, z doświadczenia wiem, że taki odblokowany tuningowy nie różni się niczym od seryjnego. Przynajmniej u mnie tak było. Ale nie są to drogie rzeczy więc jak masz ochotę to zaryzykuj 🙂

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button