! Forum Serwis Muli na ciepłym

Ten temat zawiera 17 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe andrzej2910 andrzej2910 8 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #44705 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe andrzej2910
    andrzej2910
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Witam!
    Mam problem otóż skuter na zimnym silniku chodzi bardzo pięknie. Przyśpieszając nie ma żadnego muła ale po 500m już jest gorzej jak dam na full manetkę to się wolniej zbiera. Mam troche brudny filtr paliwa to może być przyczyną czy może coś innego? Na stopkach na ciepłym silniku skuter się wkręca na ok 10tys czyli nie ma blokady.
    Zauważyłem że jak mu dam na ciepłym silniku na full manetkę to muli a za kilka sekund ma moc a potem znowu muł itd.

    #44707 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe dodge
    dodge
    Użytkownik
    • Postów: 612

    Jaka maszyna ?

    ->Kymco Super 8 2T
    LwG!
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #44720 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe andrzej2910
    andrzej2910
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Barton Energy 2T

    #44730 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Podstawowe rzeczy – filtr powietrza, paliwa i czy gaźnik czysty ?

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
    #44734 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe KrzysiekP
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    andrzej2910 to normalne ze jak dasz na stopkę centralna to skuter mocniej kręci bo nie ma koło oporu. Przypuszcza ze brudny filtr powietrza oraz być może zabrudzony filtr paliwa który może utrudniać przepływ paliwa. Proponuje też sprawdzić czystość gaźnika

    KrzysiekP
    Forum Śląskiej Grupy Motorowerowej – http://www.lonelywolves.cba.pl

    Moje Gadu-Gadu
    [/img]http://www.motostat.pl/user_images/23496/icon3.png[/img]
    http://www.ermail.pl/klik/Vn9UZGEN

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #44743 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe andrzej2910
    andrzej2910
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Filtr powietrza czysty, gaźnik też. Filtr paliwa jest brudny ale jakby filtr przez to miał małą przepustowość to by chyba z góry też skuter przymulał czy nie?

    #44764 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe MichalWujak
    MichalWujak
    Użytkownik
    • Postów: 596

    Jaki przebieg? Skoro tylko na ciepłym tak się dzieje to bym się zastanowił czy to nie puchnący tłok. A przyczyną puchnącego tłoka może być zbyt uboga mieszanka. Spróbuj podkręcić mieszankę, możesz podwyższyć iglicę o jeden ząbek i dolać odrobinę oleju dodatkowo do benzyny i wtedy spróbować.

    #44773 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe andrzej2910
    andrzej2910
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Przebieg to 1800km. Skuter słabnie po 500m wiec chyba nie możliwe zeby tak szybko puchł tlok.

    #44842 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe andrzej2910
    andrzej2910
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Ile kilometry mam przejechać żeby ocenić czy jest dobry skład mieszanki po kolorze świecy? 5 km wystarczy?

    #44846 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    2-3 w zupełności wystarczą ale ważne jest żeby silnik pracował pod takim obciążeniem jak zwykle dlatego też składu mieszanki nie sprawdza się po zostawieniu silnika na wolnych obrotach ani na przegazówce w miejscu bo jak wyżej pisałem silnik musi być pod obciążeniem.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)
Odpowiedz do: Muli na ciepłym
Informacje o Tobie: