Mul, jedzie 30, brak mocy.

Witam. Mam taki problem, ze skuter Zipp Simpli 2t nie ma mocy. Odpala bez problemu, startuje rowniez, przy 30 jest buuuu i juz koniec, musze odpuscic bo zgasnie, tak przy minimalnej manetce pojedzie te 30 "bez obrotow". Jest szansa, ze nie ma kompresji, jesli tak dobrze pali? To jedyna rzecz, ktorej nie ruszylem. Oczywiacie czyscilem gaznik, wymienilem.wklad filtra powietrza, membrana, dolot ok. Raczej powietrza lewego nigdzie nie lapie, jak przytykam wlot do filtra powoetrza to skuter gasnie. Wymieniane tez byly weze paliwa, podcisnienia, swieca, cewka, fajka, kranik paliwa. Po wymianie swiecy i cewki pojezdzil tydzien, prawie normalnie. Tzn przy 35 spadaly delikatnie obroty, ale wystarczylo odkrecic i jechal, jednak mocy brakowalo, strome gorki itp byly praktycznie nie do pokonania. I zglupialem, postal weekend i juz nie jedzie jak wczesniej.

jest szansa że ma marną kompresje i świetnie pali.
ale ja bym raczej stawiał na gaźnik/regulacje.

Mi doswiadczenie tez tak podopiadalo, rozbieralem go i czyscilem juz tyle razy, ze zostala jedynie wymiana, bo nic to nie dawalo. Stad pomysl z kompresja, ale nie chce mi sie wierzyc. Powiedzmy, ze gaznik, to jest efekt braku paliwa?

możliwe
tznn braku paliwa rozumianego jako zbyt ubogiej mieszanki a nie braku w gaźniku (choć to może być powód)

Tzn zbyt ubogiej mieszanki nie ma, bo juz nawet "rozregulowalem" gaznik w sensie dokrecilem srubke na 1 obrot, co nie dalo rozultatow. Dyszy nie zmienialem, iglica sie bawilem, pomimo, ze na tych ustawieniach jezdzil 2 sezony i problemu nie bylo. Gaznik w srodku wyglada dobrze, plywaki sie nie wiszaja ani nic, przeplyw paliwa tez jest ok, filtr paliwa caly czas pelny, wiec teoretycznie niby niema tu problemu.

a kolor świecy

Swieca do poki nie zwiekszylem dawki paliwa, wtedy jechal troche lepiej, byla ksiazkowa. Rozebralem wczoraj drania. Cylinder i tlok w jednym miejscu widac i czuc, ze prsytarty moze nie sporo, ale jednak, tlok wyglada troche gorzej, pierscienie sak nie wiem, ale chyba dobre czasy tez maja za soba. 18tys km na streetrace 70 po szlifie+ tlok meteora chyba zrobily swoje.

Można wierzyć, lub nie, ale jest dokladnie to samo. Jedyne czego jeszcze nie wymienilem to gaznik.

ale jest dokładnie to samo po czym? coś sie zmieniło?

o kurde, myslalem, ze napisalem ;). po wymianie cylinder/tlok/ etc + nowa obudowa filtra bo tamta miala "luzy".

Miałem ten sam problem wystarczyło wymienić filtr powietrza (gąbkę) i ustawić ile ma dostawać powietrza u mnie zadziałało

U mnie nie zadzialo jak dotad nic. Gaznik tez rogulowalem i na iglicy i dyszami i tez nic to nie daje. Poki co zostalem przy dyszy 72. Iglica \\\"na maxa\\\" na srodku nawet na wolnych po odpaleniu odrazu brakowalo paliwa, oczywiscie po zmianie dyszy, czy tez przestawieniu iglicy byla tez regulacja.

jaka kompresja?
jaki gaźnik (średnica)?
jaka dysza?
zawór membranowy oglądałeś?
wszystko szczelne i złożone na nowych uszczelkach?

Gaznik 17,5 ysn, dysza 72, na 62 jest to samo. Zawor membranowy idealny, wymieniony krociec i uszczelki. Wszystko szczelne. Nowy filtr powietrza z obudowa. Cewka, fajka, swieca, kranik paliwa, wszystkie przewody, paliwo, podcisnienie nowe. Teraz wymienilem cylinder tlok, bo juz zglupialem. Kompresji nie mierzylem, musial bym kupic manometr, bo za zmierzenie w mojej okolicy chca majatek, a po drugie jezdzic sie na tym nie da, a blisko nie mam. Iskra dobra, pali od kopa. Wyglada na regulacje gaznika, ale z gaznikiem to juz walczylem tyle razy i zero efektow.

Ciekawi mie czy masz wydech drożny?