Może markowy motorower ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Może markowy motorower ?

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe benekpe benekpe 6 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #120513
    Zdjęcie profilowe sylwek62
    sylwek62
    Użytkownik
    • Postów: 142

    Witam.

    Koledzy mi nagadali że chińczyki są słabe. I polecają bardzo markowe motorowery…

    Moje pytanie brzmi.

    1. Który „pseudo ścigacz” jest najlepszy ? Jeżeli chodzi o jakość.
    2. Kupować używkę do ilu max tyś km. Żeby nie była stara…

    Romet RR 50—>Yamaha YZF R125
    Honda CBR 125R
    #120523
    Zdjęcie profilowe DamianRysiekSr
    DamianRysiekSr
    Użytkownik
    • Postów: 323

    Polecałbym Ci Aprilia RS 50, kuzyn miał taką i cylinder zatarł się dopiero po 45000 km(silnik wysokoobrotowy, kręciła się do 14 tys), więc sprzęt godny polecenia mimo, że jego egzemplarz był z 2004r.
    V-Max to coś koło 110-120 (w każdym razie ponad 100), masz silnik chłodzony cieczą o poj. 50 ccm, dwusuwowy (stąd ta moc motorka 15 KM)

    Z chińczykami to nie jest tak, że to „gówno i koniec”, nie wiem jak to dokładnie z nimi jest, ale jakościowo pozostają w tyle, chociaż może jakość nie jest o tyle zła, jak cena, która bądz co bądz jest zbyt wygórowana w stosunku jakość-cena
    Zresztą każdy skuter/motorower jest dobry w swojej klasie 😉

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.
    #120561
    Zdjęcie profilowe degename
    degename
    Użytkownik
    • Postów: 990

    Oryginalny silnik AM6 nie ma więcej jak 9 KM więc nie przekroczy granicy 100 km/h. Oryginalny cylinder w tym silniku może stworzyć większą moc ale spalanie tego zestawu będzie ogromne.

    AM6 i obroty rzędy 14k rpm? Chyba na luzie. Na luzie moje chińskie 4T łapie ponad obroty ponad skalę obrotomierza (14k rpm). Rzeczywiste obroty przy których ten silnik potrafi jechać (na 3 biegu nawet) nie przekroczą 12k rpm.

    A zatarty cylinder po 45k km to raczej już nie jedyna bolączka tego silnika, podejrzewam że wcześniej rozsypią się mimo wszystko łożyska i to niekoniecznie na wale. W dodatku w wysilonym 2T smarowanie łożysk wału jest mimo wszystko ubogie więc ciężko wierzyć w takie przebiegi bez awarii (choć oczywiście jest to możliwe przy bardzo kulturalnej jeździe).

    Owszem silniki am6 są bardzo mocne i wytrzymałem ale jednak bajki to można sobie darować.

    #120569
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 102

    Chińczyki wcale nie są tragiczne, są po prostu z tanich materiałów. Ale jak zadbasz też wytrzyma Ci 40 tys.
    Tam płacisz za markę, jak wszędzie, jak coś jest markowe, musi kosztować, ale nie znaczy, że wytrzyma dłużej.

    #120571
    Zdjęcie profilowe DamianRysiekSr
    DamianRysiekSr
    Użytkownik
    • Postów: 323

    degename, jezdziłeś kiedyś na RS’ce? Uwierz m, że poleci ponad 100, akurat „apka” była już odblokowana, a po za tym nic nie było tuningowane, nie chcę nikogo przekonywać na siłę, że i tak poleci ponad 100.
    Prawda jest taka, też nie miałbym skutera SR’ki, gdyby mój kuzyn nie miał wcześniej takiego samego, po prostu spodobała mi się i zawsze już myślałem nad zakupem SR’ki, ale kiedy kupiłem SR’kę to kuzyn już się przesiadł na RS’kę 😉
    degename, jak wejdziesz na „jutuba”, to sobie zobacz do ilu się kręcą RS’ki, ja wiem bo sam na niej jezdziłem i to nie raz 😉

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #120596
    Zdjęcie profilowe matol1798
    matol1798
    Użytkownik
    • Postów: 750

    Ja byłbym skłonniejszy uwierzyć degername. Moi koledzy mają markowce : XR6 i GPR i żaden nie przekracza 100 km/h. Jadą te 95 km/h. A twój kuzyn musi mieć chociaż zębatki powymieniane , co nie uwierzę żeby RS-ka jechała ponad 100 km/h na oryginalnych częściach.

    Barton Fighter 50 2012 r.
    #120657
    Zdjęcie profilowe sylwek62
    sylwek62
    Użytkownik
    • Postów: 142

    Hmm. Zdania są podzielone.. Więc doradźcie mi…

    Lepiej kupić

    Yamahę TZR za 3800 zł. Stan plastików i pojazdu bdb. Ma ona 14.6 tyś km.

    Romet RR 50 za 4300 zł. Nowiutki ?

    Czy macie inne propozycję ?

    Proszę doradźcie mi bo sam już nie wiem…

    Romet RR 50—>Yamaha YZF R125
    Honda CBR 125R
    #120660
    Zdjęcie profilowe Gucioo
    Gucioo
    Użytkownik
    • Postów: 37

    A może tak … simsonek ? 🙂

    #120671
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Za 3900 kupisz nowiutki z salonu motorower Kymco… Silnik oryginalny Hondy… Pojeździsz na nim kilkaset tysięcy kilometrów. Tyle w temacie. I tak zrobisz po swojemu.

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie