Motor kręci ale nie odpala pilne!!

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #674020
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 16

    Witam, potrzebuje pomocy

    Motor kręci ale nie odpala. Motor ma
    Nowy gaźnik
    Nowy silnik 125
    Paliwo świeże
    Kompresja jest
    Akumulator naładowany
    Świecy nie zalewa

    Z poprzedniej historii wiem tyle że motor stał miesiąc później się przewrócił i ktoś grzebał przy gazniku i motor zapalił na chwilę ale potem zgasł i nie zapalił.

    #674021
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 948

    ale jaki to silnik?

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #674022
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 16

    Silnik to 125ccm 4T
    139fmb

    #674035
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 16

    I jak wombat wiesz co to może być?

    #674036
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 948

    kompresje zmierz a nie zakładaj że jest odpowiednia.
    sprawdź luzy zaworowe
    jeżeli świeca jest sucha to wychodzi na to że nie dostaje paliwa.
    teraz kwestia czy nie dostaje paliwa do gaźnika (kranik, filtr) czy nie może go zassać z gaźnika (nieszczelności).
    kolejna sprawa jaki to ma gaźnik, w jakim stanie i jakie są dysze wewnątrz.
    iskra jest? jakieś czujniki bocznej stopki miał/ma?
    wiadomo na którą stronę się przewrócił?

    opowieściami z „poprzedniej historii” się kompletnie nie przejmuj bo to nie wiadomo ile w tym prawdy.

    #674039
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 16

    Iskra jest, gaźnik jest zupełnie nowy, oryginalny do tego modelu. Motocykl upadł na lewą stronę.

    #674040
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 16

    Dokonam dalszych „badań” i napiszę czy udało się zapalić.

    #674086
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 16

    W zaworach nie ma ustawionych luzów bo nie ma widocznej litry T, dodatkowo cały olej silnikowy to jest już szlam i przy kręceniu wylewał się ten szlam z cylindra tzn z tego dolnego (chyba) zawora. Ogólnie czekam na klucz żeby to ustawić, jakieś porady przed ustawianiem ?

    #674087
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 16

    Myślę aby kupić i użyć płukanki do silnika, tylko nie wiem czy do cylindra też mogę

    #674105
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 948

    szkoda kasy

    #674106
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 011

    Powiem tak, musiałbyś rozebrać cały silnik, umyć wszystko w ropie zmienić łożyska, uszczelki tłok cylinder, głowicę… pytanie czy się opłaca ?

    #674107
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 948

    przede wszystkim ile ten olej w tym silniku stał? 11 lat? jak 1-2 lata to można go normalnie zmienić a nie płukac silnik

    #674108
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 16

    No pewnie macie rację, to zrezygnuje z płukanki, po prostu spuszcze cały olej i wleję nowy

    #674109
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 948

    olejem to sie nie przejmuj. kiedyś odpalałem VW Polo co stał w garazu w przybudówce 6 lat. Obok stała w bańce reszka castrola która był zalany.
    Najpierw pooglądałem olej w tej bańce i jak uznałem że 6 lat nie zrobiło na nim wielkiego wrażenia to odpaliłem samochód. Jeździ do dziś u nowego właścisiela

    #674138
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 16

    Motor po poluzowaniu zaworów (ale nie ustawiłem tych szczelin) i stało się tak że z kopniaka idzie już zdecydowanie luźniej go odpalić, i dwukrotnie motor że tak powiem buchnął z wydechu tak jakby pierdnął dwa razy przy próbie podpalenia, co dalej robić??

    #674139
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 011

    Nie podpalaj motorka, to nie C330 aby tak sobie ustawić zawory jak się chce, zawory mają być ustawione dość precyzyjnie. Zrób to porządnie a nie stosujesz jakieś Voodoo

    #674142
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 16

    Kolego, ale ja jedynie je poluzowałem A samych zaworów nie ruszałem więc nie rozumiem Twojego żalu…

    #674143
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 011

    Motor po poluzowaniu zaworów (ale nie ustawiłem tych szczelin)- ja to jednoznacznie rozumiem tak, że poodkręcałeś zawory i tak zostawiłeś a potem kopałeś. Staram się uniknąć kolejnego założonego przez Ciebie tematu „wygięte zawory”. Ustaw prawidłowy luz zaworowy i nie ruszaj tego bo więcej szkody z tego będzie niż pożytku. I kolego nie mam żalu. To Ty masz kłopot z motorkiem nie ja. Ja staram Ci się pomóc

    #674147
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 16

    Wszystko wskazuje na to że to właśnie te zawory są do regulacji. Paliwo idzie, kompresja jest, ciśnienie jest, i motor kręci mocno. Napiszę jutro jak ustawie zawory czy się udało. Ps. Świece lekko zalewa paliwem którego nie czuć tak mocno

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button