Motor dławi się na wysokich obrotach dusi strzela i gasnie

W motorku został przedmuchady gaźnik wszystko zlorzylem do kupy i wyregulowałem. Lecz gdy się przejechałem to po 100m zaczoł się dławiąc odjelem mu gazu zaczoł strzelać z tłumika gdy za Zaczelem dodawać gazu troszeczkę to zgasł. dodam że prubowalem regulować na iglicy dałem na najwyższy rowek tak aby mniej dostawał mieszanki ale nic z tego regulowałem mieszankę paliwowo powietrzną ale to i tak nic nie daje. Co może być nie tak?

może zacznij od zdradzenia wielkiej tajemnicy co to za sprzęt oraz jak wyglądało to przedmuchanie gaźnika?
rozłozyłeś? wymyłes? powykręcałeś dysze? poskładałes od nowa na nowych uszczelkach?

najpierw sie psuło i potem zacząłeś przedmuchiwac gaźnik czy też zepsuło sie na skutek tej twojej naprawy?

Jest to zipp pro 110cc
Nie zakładałem nowych uszczelek
Wymyłem i wysuszyłem gaźnik
Powud dla którego to robiłem to był brak mocy lecz gdy wymyłem gaźnik to miał moc lecz pojawilo się dławienie silnika
Wymieniłem świece i moduł ale nadal to samo
Czy to może być wina padniętej cewki?

czyli nie usunałes usterek tylko dodałes nowe. gaźnik masz prawie na pewno do roboty + poradzenie sobie z brakiem mocy