Motor Daelim 125 VS nie odpala ze startera

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #690545
    Marcin
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam,
    Mam od wczoraj problem z moim Daelimem.
    Konkretnie jak jeździłem po podwórku (robię prawko) przy starcie nie pociągnąłem sprzęgła przy zmianie biegu z luzu na jedynkę. Motor od razu mi zgasł i po tym incydencie nie mam możliwości odpalić go ze startera. Dodatkowo jak przekręcam kluczyk, powinna mi się świecić kontrolka luzu jak było wcześniej. Niestety tak się nie dzieje.
    Motor odpala z kopa i wtedy pojawiają się kontrolki. Czy ktoś wie co to może być? Sam szukałem ale niestety za dobrze na motorach się nie znam.

    #690580
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • Postów: 282

    Ciężko coś podpowiedzieć, bo opisywane przez Ciebie nieprawidłowości nie mają ze sobą za wiele wspólnego. Być może stało się coś dziwnego lub po prostu przypadkiem wystąpiła inna, niezwiązana z tematem usterka.

    Kontrolki powinny świecić po przekręceniu zapłonu nawet, jeśli zamontowany jest czujnik bocznej stopki. Na początek weź miernik elektryczny i sprawdź napięcie spoczynkowe prądu elektrycznego na zaciskach akumulatora rozruchowego. Potem odpal silnik z rozrusznika mechanicznego i podaj jaki masz wynik na zaciskach.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #690583
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 975

    bezpiecznik?
    bo wychodzi na to że prąd w instalacji sie pojawia dopiero jak odpalisz silnik.
    Jak przekręcisz kluczyk to masz kierunki i klakson (powinny być z akumulatora zasilane) czy nic nie masz?
    Jak nic nie masz to masz odłaczony akumulator (kabel, bezpiecznik, urwana masa, padnięta stacyjka..itd)

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button