Motocykl nie schodzi z obrotów.

Witam posiadam Zippa Nekena z silnikiem od Junaka 122 pojemnosc 125cm, intalacja elektryczna jest od Zippa Nekena, cewka zapłonowa jest nowa (dziś zamontowana) od Zippa Maniac 125cm bo taka akuratnio była w sklepie i pasowała do mojej instalacji.

Moje pytanie brzmi bo dziś wymieniałem całą intalacje elektryczną, razem z cewką miedzy innymi, przedtem silnik chodził pięknie i nie było tego problemu, teraz kiedy jest nowa cewka zapłonowa to nie schodzi z obrotów.
Moje pytanie brzmi czy trzeba wyregulować gaźnik czy coś innego ?
Podkreślam że wcześniej było dobrze.

lewe powietrze

Hmm niby jedna śruba od króćca ma zjechany gwint ale jakoś dociska ten gaźnik, myślałem że to nie jest to bo wcześniej chodził idealnie, jutro przejde sie do sklepu i kupie nowy wraz z uszczelkami.

No tak króciec został zmieniony, uszczelki przesmarowane olejem silnikowym i teraz motocykl po odpaleniu wskakuje na 6 tysięcy obrotów i tak trzyma, nie reaguje wgl na śrubę regulacji wolnych obrotów przy gaźniku, dalej lewe powietrze ?

ha ha ha ha... wybacz - ale wciąż piszemy o tym ^ogarniętym na 100%^ motocyklu który sprzedajesz?
Naprawdę jesteś gotów bez skrupułów kogoś na taką minę wsadzić?

Motocykl nie jest wystawiony na sprzedaż własnie z powodu tej usterki chłopie ...

Możliwe że ta uszczelka ebonitowa między króccem a silnikiem przepuszcza powietrze ? Wcześniej od strony silnika była uszczelka jakas papierowa czy coś takiego ale ją zerwałem całkowicie bo część jej została na silniku a część na uszczelce, ale teraz taki mam problem że cięzko tą uszczelkę dostać, może posmarować sylikonem a raczej płynną uszczelką do silników od na lączeniu krócicec - silnik ?

JeBeKtv napisał:

Motocykl nie jest wystawiony na sprzedaż własnie z powodu tej usterki chłopie ...

Chłopie.
Ale ta usterka była PRZED ogłoszeniem bo ten wątek ma 2 tygodnie
POTEM BYŁO ogłoszenie i twierdziłeś że jest ogarnięty
http://www.jednoslad.pl/forums/topic/zipp-nekenjunak-122-nowy-silnik-125cm-zarejestrowany-na-50cm#post-318353
bo ogłoszenie ma tydzień
a TERAZ jednak się okazuje że usterka jest dalej. Więc mam wrażenie że ściemniasz. I w zasadzie nic mi do tego ale po prostu nie lubie zaciemniaczy.

Nikt Ci nie karze mnie lubić kolego, po prostu był wystawiony wcześniej jako uszkodzony (przed naprawą elektryki), potem jak ogarnałem elektryke pojawiła się usterka ale myślałem że naprawa szybko pojdzie bo króciec był zamowiony i miał na 2 dzień być ale dopiero dzis przyjechał i osoby które do mnie dzwoniły z propozycjami były informowane o tym że własnie tak się dzieje i teraz jeden kupiec własnie czeka aż go naprawię bo nie chce go sprzedawać z tą wada, chce mieć pewnośc że wszystko w nim gra bo nie jestem żadnym oszustem i chce ten motocykl jak już sprzedawać to z czystym sumieniem i uczciwie.

Wbiłem tu raczej z myślą że ktoś mi podpowie jak go naprawić a nie nazywać mnie ściemniaczami
No ale okey ...
Ma ktoś pomysł co może być ? Co zrobić ?

Jest takie coś jak "edytuj", a nie piszesz posty jeden po drugim...
Szukaj jakiegoś źródła lewego powietrza, napewno jakieś musi być...

A jak szukać lewego powietrza ?
Dobra zrobie inaczej, ide kupic uszczelke do silników w silikonie i dam ją tam gdzie powinna być ta papierowa uszczelka które własnie teraz nie ma, jak to nic nie da zgłoszę się tu

zacznij
używać
przycisku
EDYTUJ
zamiast
pisać
posta
pod
postem
bo
to
wkurwiające
!

albo załóż sobie bloga i tam się ze społeczeństwem dziel każdą myślą która ci przychodzi do głowy co 4 minuty

No to tak, króciec wymieniony, uszczelke bitumiczną miedzy króćcem zostawiłem starą bo nowej nie mogę dostać, dodatkowo uszczelnilem z obu stron silikonem uszczelniajacym, samochodowym.

Na ssaniu ma 2 tysiace obrotów a tylko po puszczeniu ssania obroty wskakują na 6 tysiecy i nie spadają, nie reaguje kompletnie na regulacje obrotów, odpala normalnie. Co robic ?

Dalej łapie lewe powietrze czy cos innego ?

no na samym paliwie się raczej do 6000 nie kręci. skądś ma powietrze - i to sporo

Tylko nie wiem jak sie wykrywa lewe powietrze :D
Podeslecie jakies linki do sposob albo mi wyjasnicie ?

Jak podsłuch u Sowy:D

To wie ktoś jak wykryć lewe powietrze ?

sprytem i wiedzą. przytykasz dolot, psikasz na łączenia samostartem.. itd i obserwujesz silnik jak pracuje.
może masz gaźnik walniety

Samostartu nie mam, słyszałem że może być dezodorant prawda ?
Gaźnik jest nowy wiec chyba jest okey