Moto Magnus T-rex – gaśnie po nagrzaniu silnika.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Moto Magnus T-rex – gaśnie po nagrzaniu silnika.

Ten temat zawiera 17 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe degename degename 5 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #166946

    Krzysztof Filochowski
    Użytkownik
    • Postów: 43

    Witam.
    Mam problem ze swoim „mustangiem” chińskiej produkcji 😛 Otóż wczoraj podczas jazdy skuterek nagle zwolnił do 30 km/h a następnie zgasł… Odpaliłem go jeszcze raz ale nie rozpędzał się powyżej tych 30 km/h a po krótkiej chwili jazdy zgasł znów. Dopchałem go do domu i dopiero rano odpaliłem… Na wolnych obrotach chodzi bez problemu, zdjąłem dekiel wariatora bo myślałem że to tam się coś popier…ło ale nie…. Wszystko działa i wygląda normalnie. W związku z tym chciałem pojechać do znajomka żeby sam rzucił okiem ale nie dojechałem… Jechałem wolniej bo około 45-50 km/h i po jakichś 2-3 km usłyszałem takie sapnięcie i skuter znów zgasł sam siebie… Dodam że kupiłem go podobno po remoncie silnika (wymiana tłoka, cylindra ipt… ale nie wiem na jakich gratach… na pewno są pojemnością takie jak oryginał czyli 50 ccm) i przejechałem na nim około 1500 km w ciągu 2 miesięcy… Przez pierwsze 1k km nie przyspieszałem gwałtownie i nie przekraczałem 45 km/h… Dziś napatoczył mi się jakiś gość i rzucił że to pewnie tłok puchnie w cylindrze bo gorąco i bo pewnie włożone jest jakieś chińskie g..no które wytrzymuje z 1500 km i pada bo to badziew…

    Teraz pytanie… Czy potrzebuję jakichś specjalnych kluczy żeby rozłożyć i złożyć głowicę, cylinder i tłok (celem sprawdzenia tego ostatniego bo podobno powinno być widoczne gołym okiem że jest przytarty)

    #166956
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Wystarczy komplet kluczy nasadowych, śrubokręt i szczypce, najlepiej wygięte. Od razu Ci mówię, że gdyby tłok rzeczywiście puchł, to nie byłbyś w stanie odpalić silnika, puki by nie ostygł. A skoro, piszesz, że odpaliłeś go po chwili, to tłok jest sprawny. Jak na moje oko problem tkwi w iskrze lub paliwie. Sprawdź stan przewodów, świecy i kranika paliwa. Jeżeli poszła w nim membrana, to silnik nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa ze zbiornika i się dusi.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #166960
    Zdjęcie profilowe Krzoku4
    Krzoku4
    Użytkownik
    • Postów: 105

    Hmmm, miałem dziś tak samo… skuter stał 3 godziny w pełnym słońcu(4t toros), potem odpaliłem, przejechałem może 1km (tak tak, na pełnej piździe zamykając budzik) i zaczął zwalniać i zgasł… próbowałem kręcić i nic, odczekałem 5 minut i zapalił i już jechałem powoli do domu… Też wydawało mi się jak by tłok spuchnął

    #166965
    Zdjęcie profilowe snajper061
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 692

    w tego typu sprzetach tak sie dzije przy wysokich temp. zubaza sie mieszanka pp w kymko rozwiazali ten problem zakładając chłodzenie krućca [s9lc] wiec bez obaw i nie nażekac mi na chinczyki jak nie dbacie to puzniej macie w china serwis sie robi co 1000km i latają bez problemu 20tyś

    #166994
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    snajper061 napisał:

    w tego typu sprzetach tak sie dzije przy wysokich temp. zubaz a sie mieszanka pp w kyko rozwiazali ten problem zakładając cłodzenie krućca [s9lc] wiec bez obaw i nie nażekac mi na chinczyki jak nie dbaci to puzniej macie w china serwis sie robi co 1000km i latają bez problemu 20tyś

    Uwielbiam gadki pod tytułem „popsuł się bo chińczyk, markowe się nie psujo…” Większość awarii silnika, zwłaszcza takich jak puchnięcie tłoka, to kwestia złego docierania silnika. Już wielokrotnie pisałem, że przy docieraniu nie można robić długich tras, ponieważ silnik na dotarciu wytwarza więcej ciepła, a nowe tłoki są często niezahartowane. Kolejna sprawa, to wymienianie cylindrów wraz tłokami przy użyciu najtańszych części. Zestaw cylindra i tłoka za 40,- z Allegro można kupić sobie co najwyżej jako przycisk do papieru. Nie twierdzę, że chińska produkcja jest idealna. Jeszcze daleka droga do konstrukcji europejskich i japońskich. Jednakże, jeżeli właściciel nie ma pojęcia jak użytkować pojazd, to nawet taka Yamacha nie pociągnie długo.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #167012
    Zdjęcie profilowe snajper061
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 692

    co do twojej wypowiedzi to se zgodze ze to kwestia dotarcia i puzniejszego użytkowania a nie twierdziłem że markowe sie nie psują i że popsuł sie bo chinczyk sam mam chinczyka przebieg 17 tys i tu masz zonka bo na cylindrze i głowicy za 110zl 80cm ps przestań mnie cytować a jak chcesz byc kozak na forum to wlaśnie chłopcy z forum stracili mechanika z 25letnim starzem spierdalm i nie pozdr

    #167020
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Każdy mechanik z 25letnim stażem to burak i analfabeta?

    #167032
    Zdjęcie profilowe snajper061
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 692

    lucek71 do ciebie nie pisalem a obrażania starszych mamusia cie nauczyła jak chcesz to mozemy sprawdzic swoja wiedze na temat motocykli i burakiem to jesteś ty robionym w kapuście a urodzonym w chlewie odchowanym na spermie konia i wybójanym na jajach słonia i nie zgrwaj kozaka bo rozegrałes dwa skutery i znasz sie jak swinia na gwiazdach dostał bys głowice z wtryskami i by było ‚mamo a coto takiego może to włozyć do pikarnika’

    #167071
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Drogi snajperze061. Ja nie próbuje kozaczyć. Prawda jest taka, że nie potrafisz nawet używać przecinków, a o stosowaniu ortografii czy też po prostu prawidłowym pisaniu słów nie wspomnę. Nikt tutaj nie podważa Twoich umiejętności. Jednakże piszesz co najmniej chaotycznie i często niezrozumiale. Dodatkowo, jesteś samochwałą. Możliwe, że znasz się na rzeczy. Możliwe, że masz największą techniczną wiedzę na tym forum, ale do jasnej ciasnej naucz się trochę pokory. Tutejsze forum działa na zasadzie współpracy. Nikt tu nie jest omnibusem, dlatego jak razem się coś pokombinuję, to można uzyskać ciekawy rezultat. Z Tobą jednak jest ten problem, że wpierw człowiek ślęczy nad rozgryzieniem Twoich hieroglifów i ich znaczeniu, by potem któryś raz z rzędu czytać, jakim świetnym specjalistą jesteś. To się już nudne robi. Na koniec dodam, że jeżeli masz zamiar obrażać każdego, jak to zrobiłeś z luckiem71, to rzeczywiście SPIERDALAJ I WIĘCEJ TU NIE WRACAJ NIEDOUCZONY CHAMIE JEDEN.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
    #167073
    Zdjęcie profilowe snajper061
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 692

    a sie dziecko rozpisało a co do lucka to on pierwszy ze mną pojechał a spierdole jak będe miał na to ochote a nie jak ty mi każesz a co do tematu jak juz komus radzisz regulacje gaziora to tez dodaj żeby sie zaopatrzył w dysze testowe a nie kręcił jak gu..o w przeręblu

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie