moto 2t dozowany olej

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #636346
    moonwalk
    Uczestnik
    • Postów: 10

    Zamierzam kupić derbi sende 50 w dwusuwie, ale troche odstrasza mnie specyfikacja działania tego silnika. Wyczytałam, że jak przez 5 sekund nie daje sie moto gazu to silnik może sie zatrzeć. Czy tak sie bedzie dziać jezeli olej jest dozowany, a nie wlewany jako mieszanka?

    #636351
    Rider
    Uczestnik
    • Postów: 391

    Silnik się nie zatrze jeżeli będzie miał olej . Więc jeżeli będziesz lał olej to będziesz jezdził 😄

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #636357
    moonwalk
    Uczestnik
    • Postów: 10

    Czyli sposób jazdy 2t nie różni się od 4t?

    #636359
    Rider
    Uczestnik
    • Postów: 391

    Znaczy zasada działania silnika jest zgoła inna ale i tym i tym da się jezdzić 😄Styl jazdy jest inny bo 2t jest szybsze i zrywniejsze . W 4t lejesz olej i śmigasz na jednym do czasu jego wymiany , w 2t olej jest mieszany z benzyną i w ten sposób jest smarowany 😉

    #636360
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 977

    skuter 2T jest smarowany mieszankowo – tzn że olej jest podawany równocześnie z paliwem (mieszany automatycznie w gaźniku lub ręcznie w baku) ale leci jako jedna „chmura” paliwowo-olejowa. Wiec jeżeli ma paliwo na zapłony to ma i olej na smarowanie.
    Teoretycznie smarowani mogło by zabraknąć w sytuacji kiedy byś wpadł rozpędzony, na bardzo wysokich obrotach na baaaaaaardzo długi zjazd, zamknął przepustnice i tylne koło by napędzało silnik (hamowanie silnikiem). Wtedy silnik by utrzymywał wysokie obroty a smarowania by było tyle co na wolnych obrotach (zamknieta przepustnica i działa tylko dysza od wolnych obrotów). Po dłuższej chwili takiej jazdy mogło by zerwać film olejowy z cylindra

    #636362
    moonwalk
    Uczestnik
    • Postów: 10

    Dzieki, to chyba lepiej kupic 4t a nie martwic sie czy bedzie smarowanie czy nie.

    #636370
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 977

    a myślisz że w 4T smarowanie to taki pewniak ? 🙂

    #636373
    moonwalk
    Uczestnik
    • Postów: 10

    Kurde, teraz nic nie wiem, wszystkojest pokręcone. Lepiej rower kupie 🙂

    #636375
    Rider
    Uczestnik
    • Postów: 391

    Nie zrażaj się 😉 w 4t po prostu sprawa smarowania ( według mnie ) jest rozwiązana lepiej bo nie musisz ciągle dolewać oleju . Oczywiście jeśli wszystko jest cacy 😉

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button