Moje skuterino Lukko Roman 125

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #198969 Reply
    MadeinChina
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Przedstawiam wam mojego skuterka Lukko , stylizowany na retro stajl

    przejeździłem nim prawie 4 miesiące i jak narazie daje radę

    było parę drobnych usterek ale sobie z nimi poradziłem

    tak więc mimo że to chinsczyzna to jakościowo nie jest źle

    pozdrawiam wszystkich

    #198971 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    No i super, a mówiłem, że to nie chinole, tylko CHaRLeje :-)))
    Śmigaj długo i zdrowo!

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #198974 Reply
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Podoba mi się niby retro a taka współczesna vespa i nie za wiadro złociszy tylko w zasięgu mojej kiermany:)

    #198975 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    Dokładnie. Też oglądałem i bardzo fajnie to wygląda. Ceny nie widziałem… 🙁

    #198978 Reply
    MadeinChina
    Użytkownik
    • Postów: 7

    no stylizowana na vespę jest, ale cenowo już lepiej( ja dałem 2 kawałki za sam skuter), napewno nie trzeba wydać 15 kawałków na takie jeździdło, ogólnie daje radę ale w przyszłości muszę założyć szybę do niego, bo w nocy z pracy jak jadę to strasznie zimno jest ale ogólnie ok

    #198980 Reply
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Taka kurtka by ci się przydała
    http://allegro.pl/milwaukee-m12-hjblack-0-kurtka-podgrzewana-xl-i5133105366.html
    Sam o takiej myślę bo latam cały rok śnieg,deszcz[no nie mam wyjścia a jakoś dojechać trzeba] tylko cena jakoś mnie odstrasza,no i jeszcze bateria i ładowarka.

    #198981 Reply
    MadeinChina
    Użytkownik
    • Postów: 7

    o dzięki , może w to zainwestuje, przemyślę sobie ale bardziej mi wieje po nogach i tam bardziej odczuwam zimno,więc pewnie prędzęj kupie lepsze spodnie, tylko jedno ale, ja nie myślę latać cały rok tylko tak to końca września a potem przesiadam się na 4 kółka, ale dzieki paci za pomysł

    #198989 Reply
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Kalesony kolego termoaktywne lub podgrzewane obciachu nie ma już nie ten wiek na wstyd a kolanka strzelają jak petardy na sylwestra:)

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Moje skuterino Lukko Roman 125
Twoje informacje:




Back to top button