moduł zapłonowy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #272286
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    siemano znam kilka osob posiadajacych w swoich skutach tuningowy (np mallosi) modul zaplonowy, i tuning ten bardzo duzo im daje (nawet do +20 v-max) bo w standardowych sa jakieś opory czy cos a w tuninigowym nic takiego nie ma i teraz pytanie czy da się przerobic standardowy modul tak, by nie mial oporow? mysle ze jest to robota na plytce, a mam znajomego który właśnie zajmuje się ukladami scalonymi wiec by mi to zrobil tylko ma ktos moze jakis schemat ukladu standardowego i ukladu tuninowego?

    #272287
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Wydaje mi się że jest to niemożliwe.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #272288
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Seryjnego się nei da przerobic a po tuningu się wymianie poniewaz jak zalorzysz 70ccm + np wałitp to ten tłok potrzebuje krecic wyzszych obrotów. Seryjny moduł by go blokował. 70 moze krecic wieksze obroty od 50

    #272289
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Z tego co wnioskują, to masz Apriliż SR, a tam jest seryjnie odblokowany moduł. Chyba, że chcesz kupić sportowy to tak, bo seryjnego się nie da przerobić na sportowy.

    #272290
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No ale jak kupi sportowy i to moze wał ukrecic. Modul jest tak nastawiony zeby krecil takie obroty jakie wal wytrzyma. Jak wstawi sportowy – pozwoli wieksze obr krecic to tak jak napisalem – wal nie wytrzyma

    #272291
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Więc bez sensu jest kupować moduł to sąabego tuningu (lub żadnego). Jak był miał tuning for race, to wtedy przydała by się zmiana.

    #272292
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ok
    thx

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button