Moduł Sportowy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #251584 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Chciałem się od was dowiedziec co daje moduł sportowy?? I czy jest jakaś różnica między normalnym??

    #251585 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Normalny moduł jest zablokowany do 45 km/h, ponieważ Twój skuter musi jechać 45 km/h według prawa polskiego. Moduł sportowy czyli odblokowany nie ma tej blokady jak sama nazwa wskazuje. Czyli daje on po prostu większe osiągi tzn. odblokowuje skuter.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #251586 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    nie zgodzę się z kolegą bo moduł nie blokuje do 45km/h tylko blokuje obroty silnika a przy seryjnym cylindrze i tak nic nie da wymiana modułu na sportowy ponieważ seryjny cylinder nie kręci tak wysokich obrotów żeby moduł go blokował

    #251587 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    No wiesz mi nie raz już moduł zblokował skuter na seryjnym cylku i zablkowanym module =) po prostu jechałem ponad 90km/h i choć bym nie wiem co .. nie chciał więcej nawet z górki 😛 więc jak masz kolego „kapusty” i nie liczysz się z nią to kup sobie 😉 ale lepiej kupić wydech czy wario itp. 🙂
    PS.czester100 co ty za bzdury wypisujeszł 😯 jeśli się nie znasz to lepiej się nie wypowiadaj !
    Pozdro 🙄

    #251588 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    I sprawa wyjaśniona, moduł blokuje obroty, których seryjny skuter nie jest w stanie osiągnąć. Inwestuj w cylek, wydech, wario itd. a potem moduł 😉

    #251589 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Boze, moduł blokuje oboroty tak aby cylinder wału nie ukręcił.

    #251590 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    no niby tak.. ale gdy i tka byś go odblokował to nie kręcił by takich obrotów by ukręcić wał 😛

    #251591 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Skąd taka informacja że moduł blokuje obroty Z tego co zauważyłem do modułu idzie kabelek od cewki zliczającej impulsy z dzwonu sprzęgła, które przekładają się bezpośrednio na prędkość i zablokowany moduł przy prędkości 45 km/h po prostu odcina zapłon – jest inaczeją

    #251592 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    ta jest inaczej, znaczy zależy w jakim skuterze bo różnie jest to rozwiązane.

    Mi np moduł odcina zapłon przy 9tyś i wtedy traci moc przez ten moduł mam strasznie słabe osiągi a mogły by być lepsze 🙂

    Także on zlicza impulsy co przekłada się na prędkość obrotówą wału i przy wyznaczonej ilości odcina zapłon 🙂

    #251593 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    chcesz zobaczycz co daje zablokowany modół … zakręć kołem na stopce aż do odcięcia wtedy zobaczysz , zacznie smiećsznie chodzic i wyzszych nie wkreci
    i modół sport od odblokowanego różni się troszkę 🙂
    najlepiej sporta wstawić po wymianie cylindra wału i łożysk .. innej możliwości nie widzę

    #251594 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    W moim wypadku nie odcina poprostu blokuje że więcej nie zakręci.

    #251595 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    oGryZ napisał:

    W moim wypadku nie odcina poprostu blokuje że więcej nie zakręci.

    I na tym to odcięcie polega u ciebie. U mnie moduł nie jest zablokowany, tylko przełożenia :-/

    #251596 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Moduł blokuje obroty ale w 50cm raczej w niewielkim stopniu.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Moduł Sportowy
Twoje informacje:




Back to top button