! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Moduł Sportowy

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #251584

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Chciałem się od was dowiedziec co daje moduł sportowy?? I czy jest jakaś różnica między normalnym??

    #251585

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Normalny moduł jest zablokowany do 45 km/h, ponieważ Twój skuter musi jechać 45 km/h według prawa polskiego. Moduł sportowy czyli odblokowany nie ma tej blokady jak sama nazwa wskazuje. Czyli daje on po prostu większe osiągi tzn. odblokowuje skuter.

    #251586

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nie zgodzę się z kolegą bo moduł nie blokuje do 45km/h tylko blokuje obroty silnika a przy seryjnym cylindrze i tak nic nie da wymiana modułu na sportowy ponieważ seryjny cylinder nie kręci tak wysokich obrotów żeby moduł go blokował

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Barton daje 400 zł do wykorzystania na akcesoria

    Kup motocykl Barton Cafe Racer lub Barton Travel, zarejestruj zakup i skonfiguruj dla siebie pakiet dodatków o wartości 400 zł gratis.
    #251587

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No wiesz mi nie raz już moduł zblokował skuter na seryjnym cylku i zablkowanym module =) po prostu jechałem ponad 90km/h i choć bym nie wiem co .. nie chciał więcej nawet z górki 😛 więc jak masz kolego „kapusty” i nie liczysz się z nią to kup sobie 😉 ale lepiej kupić wydech czy wario itp. 🙂
    PS.czester100 co ty za bzdury wypisujeszł 😯 jeśli się nie znasz to lepiej się nie wypowiadaj !
    Pozdro 🙄

    #251588

    Anonimowy
    • Postów: 0

    I sprawa wyjaśniona, moduł blokuje obroty, których seryjny skuter nie jest w stanie osiągnąć. Inwestuj w cylek, wydech, wario itd. a potem moduł 😉

    #251589

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Boze, moduł blokuje oboroty tak aby cylinder wału nie ukręcił.

    #251590

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no niby tak.. ale gdy i tka byś go odblokował to nie kręcił by takich obrotów by ukręcić wał 😛

    #251591

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Skąd taka informacja że moduł blokuje obroty Z tego co zauważyłem do modułu idzie kabelek od cewki zliczającej impulsy z dzwonu sprzęgła, które przekładają się bezpośrednio na prędkość i zablokowany moduł przy prędkości 45 km/h po prostu odcina zapłon – jest inaczeją

    #251592

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ta jest inaczej, znaczy zależy w jakim skuterze bo różnie jest to rozwiązane.

    Mi np moduł odcina zapłon przy 9tyś i wtedy traci moc przez ten moduł mam strasznie słabe osiągi a mogły by być lepsze 🙂

    Także on zlicza impulsy co przekłada się na prędkość obrotówą wału i przy wyznaczonej ilości odcina zapłon 🙂

    #251593

    Anonimowy
    • Postów: 0

    chcesz zobaczycz co daje zablokowany modół … zakręć kołem na stopce aż do odcięcia wtedy zobaczysz , zacznie smiećsznie chodzic i wyzszych nie wkreci
    i modół sport od odblokowanego różni się troszkę 🙂
    najlepiej sporta wstawić po wymianie cylindra wału i łożysk .. innej możliwości nie widzę

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie