MODUŁ! CO WŁAŚCIWIE DAJE ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) MODUŁ! CO WŁAŚCIWIE DAJE ?

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #281297

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No to tak słyszałem o jakimś module i dodaje sporo km/h v-maxa i przyspiesza prace skutera na wysokich obrotach czy to prawda ! Prosze o obszerne odpowiedzi ! Ps. Słyszałem że jak się jedzie na serwis na przegląd to można porozmawiać z ziomkiem i on za ponad 200 zł zakłada sportowy moduł ! można go tez kupić na alllego ! no i o ile zwiększa v-maxa i pzrspieszenia itp… !

    #281298

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Więc zacznę od tego, że kupując nowy skuter moduł jest fabrycznie zablokowany do pewnych obrotów. Zakładając odblokowany moduł na seryjny skuter daje bardzo mały korzyści, lecz założenie go do skutera ztuningowanego jest sprawę niezbędną gdyż pozwala osięgać wyższe obroty i korzyści są spore

    #281299

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Moduł wcale nie daje mocy i v-maxu… Pozwala tylko kręcić wyższe obroty, o ile seryjnie jest zablokowany.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    PRZESIĄDŹ SIĘ NA MIEJSKĄ 125!


    Odbierz pakiet akcesoriów o wartości 400 zł i ruszaj w miasto.
    #281300

    Anonimowy
    • Postów: 0

    aa to lozzz ! ale z tajnych źródeł słyszałem że w dobrym skuterze doda nawet z 20-30 km/h v-maxa ??^^

    #281301

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Miszcz napisał:

    ale z tajnych źródeł słyszałem że w dobrym skuterze doda nawet z 20-30 km/h v-maxa

    To masz strasznie fatalne źródła…

    #281302

    Anonimowy
    • Postów: 0

    orginalne moduły maja na celu zmniejszenie obrotów silnika np. w neosie jest blokowane do 12 tys. a w chińczykach to nie wiem.

    #281303

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Moduł oczywiście pozwoli nam zwiększyć prędkość po przez zwiększenie możliwych obrotów, ale tylko w przypadku: 1. Gdy nasz oryginalny moduł ogranicza obroty na takie, gdzie seryjny skuter zostaje przez nie blokowany i jego maksymalna prędkość nie jest wykorzystywana, ponieważ nie osiąga pełnych obrotów silnika. 2. Gdy mamy tuning na poziomie racing czy evo, gdzie silnik chce kręcić więcej niż 12tys obr/min, ale oryginalny moduł mu to nie możliwa. Wtedy zastępujemy seryjny moduł innym, np. Malossi, która pozwala kręcić dużo wyższe obroty niż seryjny. myślę, że wszystko w tym temacie zostało już wyjaśnione. 🙂

    #281304

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nop ^^ zostało a mi tu Nikkin wyjeżdża że za *** nic nie da chyba wiem że daje tlyko po stuningowaniu !! 🙂 😀 :-> 😛

    #281305

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Miszcz napisał:

    a mi tu Nikkin wyjeżdża że za *** nic nie da chyba wiem że daje tlyko po stuningowaniu !! 🙂

    Co ty pierdzielisz…? Przeciesz napisałem, że pozwala kręcić wyższe obroty bo nie jest zablokowany… weź chłopcze zastanów się raz jeszcze zanim jakieś głupstwo napiszesz… (p.s. piszesz w stylu jak bys miał z 12-13 lat… uzupełnij profil)

    #281306

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nie mam 12-13 lat nie bedę tutaj bluzgać ale ! i zobacz robisz offtopa miałeś pisać o MODULE ! a nie o … 😕

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie