Mocny tuning i słaby v-max

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #74277 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 7
    • Postów: 151
    • Postów: 158

    Po zmianach: 90 cm naraku + gaźnik keihin 24 mm + malossi multivar komplet ze sprężyną + wydech NCY z dbkillerem.

    Nie ważne jakie rolki wkładam, przyspieszenie jest zawsze dobre. Problem jest z prędkością maksymalną. Przy rolkach 7 g z kompletu skuter jeździ na wysokich obrotach, a prędkość to 68 km/h.

    Przed tuningiem po samym odblokowaniu leciał 74 km/h.

    Przy rolkach 9 g silnik pracuje lepiej, jeździ na niższych obrotach, ale prędkość maksymalna to 65 km/h. Zgroza.

    Czy winna jest ta biała sprężyna z kompletu malossi ?

    Pomocy, co robię źle ?

    #74279 Reply
    NedERq
    Użytkownik
    • 36
    • Postów: 123
    • Postów: 159

    A regulowałeś gaznik ?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #74283 Reply
    harekop
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 499
    • Postów: 530

    Gaźnik wyreguluj 😉

    #74289 Reply
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 783
    • Postów: 783

    wydech odblokowałeś ?
    załóż seryjną sprężynę i rolki 7g

    #74296 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 7
    • Postów: 151
    • Postów: 158

    Wróciłem na moment do samego fabrycznego wariatora i starych rolek, ale przy tym silnik chodził na wysokich obrotach. Chyba zmienię tą biała sprężynę centralną. Nawet nie wiem za co ona odpowiada. Dużo ludzi w różnych tematach pisało, że tylko pogarsza efekt, a ja zaufałem gościowi ze scooterking, który twierdził, że malossi trzeba cały komplet zamontować.

    Mam przy tym tuningu jeszcze filtr stożkowy gąbkowy, który zdjąłem, bo skuter był w moim odczuciu strasznie głośny. Dlatego wróciłem do fabrycznego filtra, który wybebeszyłem ze zwężki i zrobiłem dodatkowy otwór w obudowie. Teraz zastanawiam się, może to daje zbyt mało powietrza ? Przy czym na stopkach silnik wkręca się i nie przerywa.

    #75234 Reply
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 480
    • Postów: 484

    jak na mój gust dostaje za dużo powietrza i mieszanka nie ma mocy – zmieniałeś dyszę ? ( do tego gaźnika musi być dość duża chyba coś około 120

    #75256 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • Postów: 718
    • Postów: 795

    Dysza 95, stożek z przejściem 90*(musi być gruba rura). Na seryjnym napędzie z rolkami 9.5g vmax 85 po prostym, 80 w górę.

    Seryjnej puszki nie zakładaj, bo ma okropnego muła, kup stożek gabkowy.

    Chcesz to moje gg: 31323465

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Mocny tuning i słaby v-max
Twoje informacje:




Back to top button