Moc nowego cylindra

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #276352 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Witam Założyłem niedawno nowy cylinder polini sport 50ccm. Chodził sobie na wolnych obrotach, pozneij bawiłem się delikatnie manetką i postanowiłem się przejechać. Skuter ma ogrmne problemy z ruszeniem z meijsca, po prostej prędkość na 3/4 menetki dochodzi do ok. 25km/h. Gdy przekręci się cała manetke (krótką chwile) nie ma różnicy. Co prawda słychać że obroty są, ale skuter prawie nie jedzie. Czy zawsze tak jest z nowymi cylindrami? Jakie wy macie wspomnienia z pierwszej jazdy na nowym cylindrze? Też były takie słabe?

    #276353 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    regulacja ganika i przekładni

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #276354 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Regis napisał:

    Dotarcie!!!!!

    To też, tylko że skuter powinien jechać chociaż troche, a nie przy dodanym gazie i obrotach stać w miejscu ;]

    #276355 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    No to tak: Gaźnik był regulowany na wiele różnorakich sposobów. Skoro cylinder był wymieniany to nie mam co się bawić regulacją w przekładni. Sprężyna seryjna, wariator malossi multivar rolki 5,5g , sprzeglo top performance. Na seryjnym cylindrze jakoś jezdził, wiec to nie chdzi o regulacje. Co do dotarcia to wiem, ale jak tu docierac jak się prawie stoi w miejscu… Dlatego moje pytanie jest takie, czy wam na nowych cylindrach przy pierwszej jezdzie tez tak skuter nie jechać????? Nawet nie chce teraz jeździć jk na razie, bo może coś był nie tak. Więc się pytam czy to normalne.

    #276356 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Nie, mi na polinim sporcie 70 jechal 30 km/h przy lekko otwartym gazie. Twoja sytuacja nie jest normalna, lecz ciężko powiedzieć co jest nie tak bo trzeba było by przy tym był. Startuje z wysokich obrotów? Dobrze się wkręca i schodzi z obrotów?

    #276357 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Rusza z wysokich obrotów. Tyle że silnik słychać że pracuje ostro, ale nie jedzie. Może to przez zbyt dużą ilość wlanego oleju bo do benzyny spoooro dolałem?

    #276358 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Kompletnie nic nie robiles w przekładni

    #276359 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Skoro ma ostre, wysokie obroty tak jak pisałes to wina nie leży w cylindrze tylko w przeniesieniu napędu, nawet pasek może się ślizgać..

    #276360 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Popsprawdzaj wszystko co się da, okładziny sprzęgła, rolki, pasek wszystko wszystko;P

    #276361 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Właśnie to najdziwniejsze, że nic a nic nie ruszałem, ale jutro przejrze co tam słychać. Wszystko zostało tak samo jak przy starym seryjnym cylindrze. Ale jeszcze dodam, ze jak jechałem po prostym terenie na 3/4 manetki, 20 chwilowo, słychać głośno silnik, i chwilowo czasami go szarpnie, i normalnie pojedzie, czystko zacznie przyspieszać. Więc mam nadzieje, ze może to wina zbyt dużej ilości oleju czy cuś. Bede musiał też troszkę benzyny i rozcienczyć.

    #276362 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Sprawdź stan sprzęgła. Może okładziny sa już tak zjechane, że ledwo co łapią :P.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Reply #276359 in Moc nowego cylindra
Twoje informacje:




Back to top button