minarelli lc w keeway

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #264215
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Co wy mislicie o silniku od roxa w keewayu F-act kilka gosci mialo na sprzedanei keewaye właśnie z tym silnikiem i ja dumam czy nie wsadzic do swojego keewaya takiego silnikia
    chyba mocowan nie trzeba przerabiac.
    Co jest potrzebne aby ten silnik wsadzic ? proszę o odp

    #264216
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Odrobina chęci pracy oraz cały układ hamulcowy tylnego koła no i układ chłodzenia.
    Chyba, że kupujesz cały zestaw. To tylko odrobina chęci i pracy.

    #264217
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    caly zestaw bym kupywal ze chlodnica by byla i uklad hamulcowy tez by byl tylko chodzi mi o podłączenia cyz z tym nie będzie problemu

    #264218
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    nie mocowanie do ramy jest takie same

    #264219
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    elektryka moze się nie zgadzac 😛 w moim roxie cala elektryka jest podpinana na jedną kostkę, a w niektórych roxach jest więcej tych kabli, najpierw obadaj jaki masz typ podlączenia i szukaj takiego silnika, są na pewno takie 🙂

    #264220
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Tak musisz wymienić cała elektrykę silnika.

    #264221
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Musisz przerobic elektryke w keewyu zeby podpiać zaplon z minarelli do keewaya, mozesz tez założyć do silnka minarelli zaplon od keewaya ale wtedy bedą troszkę slabsze osiagi niz na zalonie seryjnym.. I najlepiej jakbys kupil jescze modul od roxa ale tez musisz wtyczniki przerobic zeby pasował ale na pewno będzie lepiej z nim jezdzil.

    #264222
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    aha
    czyli się modul kupuje i przerabia

    [ Dodano: 2008-10-27, 14:27 ]
    ten seryjny silnik przy slaby jest 🙁 a jakbym kupil silnik od roxa i dal cylinder 70

    #264223
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Równie dobrze możesz zamontować cylinder LC do keewaya.
    Wyjdzie Ci taniej i szybciej niż swap.
    No chyba, że chcesz tarcze z tyłu. Ale to wystarczy kupić tylko lewy karter od roxa.

    A no i jeszcze jedno, będziesz musiał kupić tylną felge od roxa.

    #264224
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Noi co mu to da ze wsadzi lc do silnika keewaya jak i tak niebędzie mial osiagow yamahy 😛

    #264225
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    osiągi moze bedo jak sei da przelozenie większe ale jaki cylinder trzeba wsadzic bo rox ma inny wal i keeway ma inny wal

    #264226
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    cylinder z tłokiem na sworzeń 12mm i wszystko zgrać

    #264227
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    W keewayach nawet są lepsze przełożenia od minarelli. Bo są proste ząbki, a w minarelli pod skosem, tak jakby piórka.

    W sumie możesz dać sam cycek LC, ale ja bym jeszcze włożył wał i zapłon od Minarelli.
    U mnie zapłon od Yamahy pasował do modułu od CPI, po prostu miał jeden kabelek mniej, niż w cpi i go nie podpiąłem i wszystko działa. Mam też moduł Yamahy, ale nie odczułem różnicy (zapewne mój tuning sport za słabe obroty kręci i nie czuć różnicy) Oryginalny wał utrzyma spokojnie Polini Corse, więc jeśli planujesz jakiś większy tuning, to zmień wał i zapłon, jeśli chcesz zostać przy sporcie, to raczej nie ma sensu- włóż sam cycek LC
    Chociaż z drugiej strony nie znajdziesz cycka na sworzeń 12mm (chyba że mocny racing albo evo ;d) a łożysko redukcyjne stage jest bardzo słabe i czytałem opinie, że po prostu się sypie…..

    #264228
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a może uda ci się pogadać aby w sklepie ci włożyli zamiast tłoka na 10mm 12mm

    #264229
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Stage6 robi cieczki na 12mm 😀

    #264230
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    dajcie mi linki tych cylkow chlodnic itp wszystkiego co jest potrzebne zeby z ac zrobić lc
    i chyba ponad 100 pojdzie na sporcie,a na racingu ile moze pojsc ?

    #264231
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ReKoRd napisał:

    dajcie mi linki tych cylkow chlodnic itp wszystkiego co jest potrzebne zeby z ac zrobić lc
    i chyba ponad 100 pojdzie na sporcie,a na racingu ile moze pojsc ?

    taa 150 bez przesady 95 100 na tłumiku i cylku sporta powinien latać ale to nie będzie prędkości przelotowa tylko maksymalna wiec 🙂 nie będzie ze o tak se go ciśniesz i leci 100 105 🙂

    #264232
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    max 110 przy full sporcie i to jeśli będziesz go cisnął.

    A co do potrzebnych rzeczy to musisz kupić:
    -chłodnicę,
    – węże
    – pompę wody
    – zbiorniczek
    i w sumie tyle

    #264233
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    aha a dajcie mi jakis link cylka nie mogę tej cieczxki znalezc na wal 12 mm bo podobno jest

    [ Dodano: 2008-10-28, 13:25 ]
    ciekawe czy przy tym tuningu bede bral honde cbr 125

    #264234
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ReKoRd napisał:

    ciekawe czy przy tym tuningu bede bral honde cbr 125

    Może na starcie ale i w to wątpię mimo wszystko to są biegi i jeszcze 125ccm

    #264235
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    i teraz jo biore tylko ze do 60 km/h

    [ Dodano: 2008-10-28, 14:32 ]
    on ma zajechano to cbr trochę

    [ Dodano: 2008-10-28, 16:25 ]
    Prosze o podanie tych linkow z częsciami tego stage6 co robi cieczówki na 12 mm

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button