minarelli lc w keeway
- This topic has 20 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 15 years, 4 months temu by Anonim.
- AutorWpisy
- 26 października 2008 dnia 16:47 #264215AnonimGość
- 4 533
- 89 923Postów:
Co wy mislicie o silniku od roxa w keewayu F-act kilka gosci mialo na sprzedanei keewaye właśnie z tym silnikiem i ja dumam czy nie wsadzic do swojego keewaya takiego silnikia
chyba mocowan nie trzeba przerabiac.
Co jest potrzebne aby ten silnik wsadzic ? proszę o odp26 października 2008 dnia 17:33 #264216AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Odrobina chęci pracy oraz cały układ hamulcowy tylnego koła no i układ chłodzenia.
Chyba, że kupujesz cały zestaw. To tylko odrobina chęci i pracy.26 października 2008 dnia 19:55 #264217AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
caly zestaw bym kupywal ze chlodnica by byla i uklad hamulcowy tez by byl tylko chodzi mi o podłączenia cyz z tym nie będzie problemu
27 października 2008 dnia 06:00 #264218AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
nie mocowanie do ramy jest takie same
27 października 2008 dnia 07:39 #264219AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
elektryka moze się nie zgadzac 😛 w moim roxie cala elektryka jest podpinana na jedną kostkę, a w niektórych roxach jest więcej tych kabli, najpierw obadaj jaki masz typ podlączenia i szukaj takiego silnika, są na pewno takie 🙂
27 października 2008 dnia 13:00 #264220AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Tak musisz wymienić cała elektrykę silnika.
27 października 2008 dnia 13:39 #264221AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Musisz przerobic elektryke w keewyu zeby podpiać zaplon z minarelli do keewaya, mozesz tez założyć do silnka minarelli zaplon od keewaya ale wtedy bedą troszkę slabsze osiagi niz na zalonie seryjnym.. I najlepiej jakbys kupil jescze modul od roxa ale tez musisz wtyczniki przerobic zeby pasował ale na pewno będzie lepiej z nim jezdzil.
27 października 2008 dnia 14:23 #264222AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
aha
czyli się modul kupuje i przerabia[ Dodano: 2008-10-27, 14:27 ]
ten seryjny silnik przy slaby jest 🙁 a jakbym kupil silnik od roxa i dal cylinder 7027 października 2008 dnia 14:34 #264223AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Równie dobrze możesz zamontować cylinder LC do keewaya.
Wyjdzie Ci taniej i szybciej niż swap.
No chyba, że chcesz tarcze z tyłu. Ale to wystarczy kupić tylko lewy karter od roxa.A no i jeszcze jedno, będziesz musiał kupić tylną felge od roxa.
27 października 2008 dnia 16:28 #264224AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Noi co mu to da ze wsadzi lc do silnika keewaya jak i tak niebędzie mial osiagow yamahy 😛
27 października 2008 dnia 16:34 #264225AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
osiągi moze bedo jak sei da przelozenie większe ale jaki cylinder trzeba wsadzic bo rox ma inny wal i keeway ma inny wal
27 października 2008 dnia 16:38 #264226AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
cylinder z tłokiem na sworzeń 12mm i wszystko zgrać
27 października 2008 dnia 18:37 #264227AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
W keewayach nawet są lepsze przełożenia od minarelli. Bo są proste ząbki, a w minarelli pod skosem, tak jakby piórka.
W sumie możesz dać sam cycek LC, ale ja bym jeszcze włożył wał i zapłon od Minarelli.
U mnie zapłon od Yamahy pasował do modułu od CPI, po prostu miał jeden kabelek mniej, niż w cpi i go nie podpiąłem i wszystko działa. Mam też moduł Yamahy, ale nie odczułem różnicy (zapewne mój tuning sport za słabe obroty kręci i nie czuć różnicy) Oryginalny wał utrzyma spokojnie Polini Corse, więc jeśli planujesz jakiś większy tuning, to zmień wał i zapłon, jeśli chcesz zostać przy sporcie, to raczej nie ma sensu- włóż sam cycek LC
Chociaż z drugiej strony nie znajdziesz cycka na sworzeń 12mm (chyba że mocny racing albo evo ;d) a łożysko redukcyjne stage jest bardzo słabe i czytałem opinie, że po prostu się sypie…..27 października 2008 dnia 18:44 #264228AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
a może uda ci się pogadać aby w sklepie ci włożyli zamiast tłoka na 10mm 12mm
27 października 2008 dnia 19:08 #264229AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Stage6 robi cieczki na 12mm 😀
27 października 2008 dnia 21:12 #264230AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
dajcie mi linki tych cylkow chlodnic itp wszystkiego co jest potrzebne zeby z ac zrobić lc
i chyba ponad 100 pojdzie na sporcie,a na racingu ile moze pojsc ?27 października 2008 dnia 21:28 #264231AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
ReKoRd napisał:
dajcie mi linki tych cylkow chlodnic itp wszystkiego co jest potrzebne zeby z ac zrobić lc
i chyba ponad 100 pojdzie na sporcie,a na racingu ile moze pojsc ?taa 150 bez przesady 95 100 na tłumiku i cylku sporta powinien latać ale to nie będzie prędkości przelotowa tylko maksymalna wiec 🙂 nie będzie ze o tak se go ciśniesz i leci 100 105 🙂
27 października 2008 dnia 22:19 #264232AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
max 110 przy full sporcie i to jeśli będziesz go cisnął.
A co do potrzebnych rzeczy to musisz kupić:
-chłodnicę,
– węże
– pompę wody
– zbiorniczek
i w sumie tyle28 października 2008 dnia 13:22 #264233AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
aha a dajcie mi jakis link cylka nie mogę tej cieczxki znalezc na wal 12 mm bo podobno jest
[ Dodano: 2008-10-28, 13:25 ]
ciekawe czy przy tym tuningu bede bral honde cbr 12528 października 2008 dnia 13:58 #264234AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
ReKoRd napisał:
ciekawe czy przy tym tuningu bede bral honde cbr 125
Może na starcie ale i w to wątpię mimo wszystko to są biegi i jeszcze 125ccm
28 października 2008 dnia 14:32 #264235AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
i teraz jo biore tylko ze do 60 km/h
[ Dodano: 2008-10-28, 14:32 ]
on ma zajechano to cbr trochę[ Dodano: 2008-10-28, 16:25 ]
Prosze o podanie tych linkow z częsciami tego stage6 co robi cieczówki na 12 mm - AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.