Mieszanka paliwowo powietrzna

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #55185
    tetezz
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Mój skuter jest bardzo słaby na starcie i wogóle strasznie zamula na starcie. Próbowałem coś pokręcić przy tej śrubie od mieszanki palowowo powietrznej, ale na początku nie wiedziałem wogóle czy to ta śruba, nie mogłem sie do niej dostać i gdy dokręcałem ją do końca nie policzyłem ile było tych obrotów… i teraz moje pytanie brzmi, ile trzeba wykręcić tą śrube, narazie wykręciłem 2,5 raza i jeździ, ale gdy maiłem ją do końca dokręconą to szybciej załapywał, ale sie wogóle nie znam to zostawiłem na 2,5 raza i teraz pytam was ile poprawnie powinna być wykręcona ta śrubka.?

    #55192
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    1,2 – 1,5 (jeśli to 2T).

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #55205
    guliwer55
    Użytkownik
    • Postów: 746

    Tak się dzieje przy pojemności 50 czy może wstawiłeś jakiś tuning

    #55291
    tetezz
    Użytkownik
    • Postów: 2

    tuningu zadnego nie robiłem, od początku tak zamulał na starcie ;/ (od nowości) a jak coś to jest kingway coliber fartt 4t

    #56016
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    tetezz regulacja zaworów konieczna

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button