Mierzenie przerwy glowica-tłok

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Mierzenie przerwy glowica-tłok

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 9 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #240151

    Anonimowy
    • Postów: 0

    witam mam problem nei rozumiem tego czytalem juz kilka wypowiedzi na ten temat ale nie mogę się połapać jak by ktos mógł mi to wytłumaczyć.

    Wiem że biore cienki drucik cyny ale nie wiem jaki gruby i wiem ze przyklejamy go do tłoka np. taśma izolacyjną. I co dalej

    #240152

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Przykręcasz głowice na dwie szpilki robisz kilka pełnych obrotów walu potem ściągasz głowice i drucik mierzysz suwmiarką.

    #240153

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Dokrecić juz tak dość mocno ? na 2 po przekątnej ?

    kopnac lekko i zobczyc drucik zmierzyć i co dalej ?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj na nowo motocykle 125 FB Mondial

    Poznaj FB Mondial HPS 125. Najbardziej stylowy motocykl na prawo jazdy B.Niezwykła dbałość o detale oraz ergonomiczna pozycję jazdy sprawiają, że jazda jest przyjemnością i sprawia, że każdy może dosięgnąć marzeń. To motocykl, wykonany w duchu klasyki, który zapewnia najwyższe bezpieczeństwo, a dzięki zaawansowanej technologii jest niezawodny.
    #240154

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ej a jaki ty chcesz cylinder?? Bo nie we wszystkich trzeba mierzyć tylko w racingach i mid race…

    #240155

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Stage6 streetrace podobno są właśnie te regulacyjne

    #240156

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Tak jak powiedział siwy_fact jak chcesz zakładać sporta to nie musisz. A jak juz chcesz jakis mocny cylinder to musisz dobrac odpowiedniej grubosci uszczelke pod głowice.

    #240157

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Waski, nie pod głowice tylko pod cylinder!!

    Więc tak nie wiem jak to ma street. Ale jak ma to się robi tak:
    1. Bierzesz środkową
    2. składasz wszystko tak jak być powinno z naklejonym na tłok kawałkiem druta cynowego
    3. Przekręcasz śruby tak dość mocno aby głowica nie była luźna
    4. Przekręcasz kilka razy wałem
    5. Rozbierasz wszystko
    6. Mierzysz grubość drucika w spłaszczonym miejscu
    7. Sprawdzasz w instrukcji jaka być powinna przerwa i jeżeli jest zał to bierzesz odpowiednią uszczelkę grubszą albo cieńszą
    8. W przypadku gdy przerwa nie jest odpowiednia wracasz do punktu 2 i robisz wszystko aż otrzymasz dobra przerwę.
    9. Jak masz wszystko pomierzone to składasz PORZ¡DNIE i gotowe

    #240158

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mierze grubość drucika i wychodzi mi np. tam ileś mm i sprawdzam ile jest w instrukcji i porównuje do grubości drucika ?

    #240159

    Anonimowy
    • Postów: 0

    musi byc rowno z tym co w instrukcji… Jak nie to albo wezsza albo szersza uszczelke i to cala filozofia 😉

    #240160

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja do S6 dostałem 3 cieńkie uszczelki i 2 grube ,, założyłem cylinder na jednej grubej i jednej chudej, i kompresje miałem odpowiednią czyli taką jak podawał producent, i jeździło

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie