Zatarłem już 2 cylindry. Chodzi o to że gdy jade między 40a 50 to słychać równo z obrotami im szybsze tym szybsze stukanie nie wiem co jest a gdy dałem mu mocniej silnik się zatarł juz tak z dwoma cylindrami nie wiem co to sie dzieje. Nic mi nie wpadło o głowice ani o swiece tłok nie bije lozysko igielkowe bez luzów Polini. Na korbie lekkie na boki w pionie brak. Przed wymiana tak się nie działo jedynie skuter był słaby ze staru teraz jest moc ale cos stuka.
tulejki centrujace sa? Tlok dobrze ustawiony? Olej jest?
Właśnie qrwa tulejki !!! Zostałky w starym tłoku ktory poszedł w kosz Jutro jade je kupić. Ile ma byc 2 po przekatnej czy wszystkie 4 ?
przy karterze dwie od strony napędu, reszta po przekątnej
Nie kumam
przy karterze - silniku - tam skąd wychodzi wał. wkładasz dwie tulejki, jedną na jeden pręt, drugą na drugi pręt - obydwie od lewej strony - od strony napędu. resztę braków tulejkowych uzupełniasz po przekątnej czyli dwie na warstwę. zostaje ci pod głowicą i pod klawiaturą.
To nie 4T tylko 2T
Jakieś pomysły?