Mechanika skuterów Warszawa pilnie poszukiwany

Witam wszystkich
Poszukuje mechanika z prawdziwego zdarzenia który zna się dobrze na skuterach.Mam jednego w Raszynie ale to jest chyba jakaś po pierdółka bo byłem z nim umówiony ze przyjdzie zabierze skuter popatrzy zdiagnozuje i nic.Najlepiej żeby miał własny transport bo skuter może nie dojechać bo wciąż gaśnie po wymianie wariatora.Mnie to już ręce opadają.

Poczekaj, chyba wiem co to jest.

Skuter ma ciężko zapalić, trochę się zalewa, gdy już odpali to nie może wkręcić się na obroty?

Siemka, ja też z Raszyna jestem ;d Skąd jesteś dokładnie?I którego mechanika brałeś?Z Yamahy czy tego z pod Kościoła od ogólnego serwisu?Jak co to mogę pomóc, ewentualnie podjechać do Ciebie, aczkolwiek skutera nie zabiorę ze sobą, na miejscu mogę pomóc.Jak coś to pisz na priv.

degename napisał:

Poczekaj, chyba wiem co to jest.
Skuter ma ciężko zapalić, trochę się zalewa, gdy już odpali to nie może wkręcić się na obroty?

Jak do tej pory palił spoko.Zapłon,gaśnie lampka oleju,klikam na rozrusznik i dodaje ciut ciut gazu i spoko pali za pierwszym.Dziś po wymianie wariatora na taki sam co był z rolkami 8.5g coś dość głośno stuka w silniku i nie ma tyle mocy co miał do tej pory i co najgorsze kurde gaśnie za postoju i nawet po odpuszczeniu gazu jak podjeżdżam do świateł.

Vezyr napisał:

Siemka, ja też z Raszyna jestem ;d Skąd jesteś dokładnie?I którego mechanika brałeś?Z Yamahy czy tego z pod Kościoła od ogólnego serwisu?Jak co to mogę pomóc, ewentualnie podjechać do Ciebie, aczkolwiek skutera nie zabiorę ze sobą, na miejscu mogę pomóc.Jak coś to pisz na priv.

Czesc.Bylem u kolesia na Raszyńskiej 26.Moze znasz.Pracuje w Raszynie w firmie Po-mot na 19 kwietnia 65.Teraz pogoda jest niezachecająca do jazdy będe jechał skuterem pewnie po świetach.Mój numer kontaktowy:605-170-613. Jezeli sie znasz i mozesz wiedziec co i jak to bede wdzieczny jakbys wpadł.

Pozdro

Polecam tego Pana z czystym sumieniem. Zna się człowiek na rzeczy i jest rzetelny. http://serwisskuterow.prv.pl/index.php?option=com_contact&Itemid=9 to jest na tyłach małej stacji benzynowej

o dzięki mordeczko muszę zapisać

Nie tyle się znam, ale mogę pomóc.Zrozumiałem, że przez Raszyn będziesz leciał?A masz może GG ?

Robie w Raszynie na 19 kwietnia 65. Wiesz gdzie to??
Teraz nie przyjadę bo odpaliłem wieczorem skuter stuka niemiłosiernie.
Mogę nie dojechać do roboty.Musze poszukać kogoś kto może mi go zabrać do warsztatu.Przed wymianą wariatora było wszystko ok tylko przy dużych prędkościach zęziało dość głośno i balem się żeby się wariator nie posypał.Dziś po wymianie wariatora nierówno chodził i ten głośny stuk.Dokręcałem go kluczem pneumatycznym,wszystko poskręcałem jak należy.

Skrzywiony wał (w co wątpię ale jest taka możliwość), łożysko o zbyt dużym luzie (już bardziej prawdopodobne) lub uszczelnienie komory korbowej jest uszkodzone. Właśnie od strony wariatora. Rozbierz przekładnie, zdejmij wariator i sprawdź czy widać to uszczelnienie i czy siedzi na swoim miejscu. Mimo wszystko powinno być widoczne, u mnie właśnie ono posypało się... Wirujące magneto w moim 2T zerwało kabelek i zaczęło ciąć wszystko, w końcu owinęło się na wale i zniszczyło uszczelniacz. Potem długo nie mogłem dojść czemu tak słabo pali i ma mało mocy. A dźwięk naturalnie głośniejszy.

dychul napisał:

Polecam tego Pana z czystym sumieniem. Zna się człowiek na rzeczy i jest rzetelny. http://serwisskuterow.prv.pl/index.php?option=com_contact&Itemid=9 to jest na tyłach małej stacji benzynowej

Siema
Dzwonilem dzis do typa i pytam sie czy naprawiaja Kymco.Mowil ze nie specjalizuja sie w tym i nie chetnie.Jak kupie sobie czesci to tak.Tylko ja wiem jakie czesci :x

Rozwiązałem swój problem po części.Okazało się ze nowa tulejka wariatora jest krótsza od starej o około 1mm co powodowało luz na przeciwtależu i ten dźwięk.Nie zmienia to faktu ze niestety czeka mnie wymiana łożysk walu korbowego i uszczelniaczy :cry: :x
Wie ktos gdzie w Wawie mozna kupic niezbyt drogo takie lozyska i uszczelniacze??

Musisz rozpołowić silnik i sprawdzić jakie ma łożyska - powinny być opisane. Z uszczelniaczami jest jeszcze prościej - wystarczy zmierzyć suwmiarką średnice wewnętrzną i zewnętrzną. Jeśli jednak nie możesz rozebrać silnika i dopiero szukać części to podaj chociaż model twojego silnika.

Dawid1984101... napisał:

dychul napisał:
Polecam tego Pana z czystym sumieniem. Zna się człowiek na rzeczy i jest rzetelny. http://serwisskuterow.prv.pl/index.php?option=com_contact&Itemid=9 to jest na tyłach małej stacji benzynowej

Siema
Dzwonilem dzis do typa i pytam sie czy naprawiaja Kymco.Mowil ze nie specjalizuja sie w tym i nie chetnie.Jak kupie sobie czesci to tak.Tylko ja wiem jakie czesci :x

To mnie Pan Sławek zaskoczył takim zachowaniem. Na placu ma skutery wszelkiej maści. Specjalizuje się w Rometach i naprawia je w ramach gwarancji.

A widzisz tez się zdziwiłem bo mówi mi że Kymco się nie specjalizuje i zrobi tylko jak będę miał części.

degename napisał:

Musisz rozpołowić silnik i sprawdzić jakie ma łożyska - powinny być opisane. Z uszczelniaczami jest jeszcze prościej - wystarczy zmierzyć suwmiarką średnice wewnętrzną i zewnętrzną. Jeśli jednak nie możesz rozebrać silnika i dopiero szukać części to podaj chociaż model twojego silnika.

Gdzie znajdę numer silnika??Na ramie gdzieś??

Numer silnika znajduje się na silniku ;D U mnie jest koło obudowy przekładni.

A no to chyba to