! Forum Skutery 125 Maxi 125 zawory

Ten temat zawiera 14 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe hans2106 hans2106 6 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 15 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #650648
    Zdjęcie profilowe hans2106
    hans2106
    Użytkownik
    • Postów: 42

    Czesc mam pytanie bo nie bardzo rozumiem,i się nie znam ale cos mi nie pasuje ,ustawiono mi zawory na 0,10 i wydechowy na 0,15 i słysze cykanie zaworu i podobno ma cykac i tu jest moje pytanie czy tak ma być???

    #650650
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 621

    Nie wiem czy trochę nie za luźno ustawili. W 50/72cm ustawia się 0.05 i 0.07. W 125 powinno być niewiele więcej max do 0.10 na wydechowym. Ogólnie w tych silnikach zawory cykają, ale przy dobrym ustawieniu powinny być prawie niesłyszalne.

    Zipp Salmo: przebieg 56598km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 3855km. sezon 2018 – 3991km. sezon 2019 – 156km.
    #650652
    Zdjęcie profilowe hans2106
    hans2106
    Użytkownik
    • Postów: 42

    Własnie….przedtem nie słyszałem i dlatego pytam

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj trójkołowy CAN-AM Ryker 900 na prawo jazdy B

    Wrażenia z jazdy, których nie da się porównać z czymkolwiek na czym do tej pory jeździłeś. 77 KM, skrzynia CVT, ABS i kontrola trakcji w standardzie. Odkryj trójkołowy Can-Am Ryker Rally Edition.
    #650672
    Zdjęcie profilowe J23
    J23
    Użytkownik
    • Postów: 380

    W GY6 125ccm luzy najlepiej ustawić na 0,08 dolot, a wylot na tzw. luźne 0,08 do 0,10. Ten luz 0,15 to już podchodzi pod Burgmana 400. Zasadniczo, to lepiej, jak trochę silnik cyka zaworami, niż ma pracować na podpartych, ale to 0,15 ja bym jednak zmniejszył.

    #650675
    Zdjęcie profilowe hans2106
    hans2106
    Użytkownik
    • Postów: 42

    Dzięki za podpowiedzi

    #651210
    Zdjęcie profilowe hans2106
    hans2106
    Użytkownik
    • Postów: 42

    No i panowie mam problem dzisiaj sobie jade na działka a ru nagla trach prach i stoje ,myślałem że napęd że wariator sie odkręcił ,ale nie to więc odkręciłem swiece i tu był problem niedość że nie chciała sie odkręcic to jak wyszła to iskrownik był wgnieciony ,myśle że czeka mnie remont silnika ,tylko tu pytanie czy opłaca się remontowac silnik i wydawać około 1000 zł czy kupić nowy silnik 150 cm za 1300 ???

    #651214
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 16 831

    kupic 150

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #651216
    Zdjęcie profilowe hans2106
    hans2106
    Użytkownik
    • Postów: 42

    Tak własnie myslałem

    #651217
    Zdjęcie profilowe hans2106
    hans2106
    Użytkownik
    • Postów: 42

    Mam dwa modele dp wyboru jeden taki Nowy SILNIK 150 cc 12KM !!!

    SILNIK CZTEROSUWOWY, SKRZYNIA – AUTOMAT,

    ROZRUCH ELEKTRYCZNY / NOŻNY 150cc

    GWARANCJA 1 ROK !!!

    DO SKUTERÓW Z HAMULCEM BĘBNOWYM lub TARCZOWYM

    Z DWOMA AMORTYZATORAMI Silnik na koło 12 lub 13 cali.

    SILNIK BEZAWARYJNY PRODUKOWANY W FABRYCE ZONGSHEN

    KTÓRA PRODUKUJE SILNIKI DLA WŁOSKIEGO PIAGGIO I NIEMIECKIEGO BMW !!!

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 6 miesiące, 2 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe hans2106 hans2106.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 6 miesiące, 2 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe hans2106 hans2106.
    #651218
    Zdjęcie profilowe hans2106
    hans2106
    Użytkownik
    • Postów: 42

    Drugi taki Nowy SILNIK 150 cc 12KM !!!

    SILNIK CZTEROSUWOWY, SKRZYNIA – AUTOMAT,

    ROZRUCH ELEKTRYCZNY / NOŻNY 150cc

    GWARANCJA 1 ROK !!!

    DO SKUTERÓW Z HAMULCEM BĘBNOWYM lub TARCZOWYM

    Z DWOMA AMORTYZATORAMI Silnik na koło 12 lub 13 cali.

    SILNIK GOTOWY DO MONTAŻU

    SILNIK W CAŁOŚCI FABRYCZNY

    WYSOKA JAKOŚĆ WYKONANIA!!!

    POZBAWIONY JEST WSZELKICH WAD UKRYTYCH!!!

    Jaki silnik radzicie

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 15 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie