Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #252712
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam posiadam Keeway Matrixa 06 5700km mam w nim obecnie :
    – Tecnigas next R
    – Hebo NG ( roleczki 4,5gr)
    – Polini AIR SPEED (przeciwtalerz)

    i mój problem polega na tym ze jak skręce wszystko do kupy to zostaje luz i talerz delikatnie się rusza :571: no ale gdy dam podkładki zeby siędzialo sztywno jest niby ok ale startuje jak czołg i ciężko go rozbujac a jak skrece go tak ze jest luz to się tłucze na niskich obrotach no ale start zajebisty az ciagnie do tylu V-max to 95km/h (licznikowe) no i moje pytanie czy te luzy mogą mi coś uszkodzić ? bo powiem ze na takich ustawieniach jak mam teraz to normalnie mogę jeżdzić ?

    #252713
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nie może być tam żadnego luzu, wszystko musi być sztywno. Po dłuższym czasie na pewno coś się wyrobi i trzeba będzie wymienić na nowe. Może nie wsadziłeś podkładki pod wario i ta tulejka za bardzo się choważ

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.
    #252714
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Praciwtalerz Polini ma to do siebie ze ciężko wchodzi. Trzeba w niego lekk puknac np przez jakas nasadke aby wszedl do koca wiem bo mam go. Puknalem i pozniej docisnalem mocno i jest ok. Mozliwe ze w tym jest problem.

    #252715
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie nie wtym jest problem bo poprostu brakuje gwintu zeby bardziej dokrecic 🙂
    a hebo ma 1-2mm krotsza tulejke i to dlatego

    #252716
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To za wariator podłóż cienką podkładkę którą dostałeś do waria i po problemie wtedy tulejka przesunie się do przodu.

    #252717
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak za wariator od razu od strony karteru ?? niestety nie dostałem bo mam używkę ale mam od starego taka podkladka z zabkami ?

    #252718
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak nie masz od zestawu to podłóż inną tylko żeby nie miała za dużo luzu na wale. Może być zaraz za wariem.

    #252719
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a gybym wzioł jakś z małym otworem i przewiercił ja wiertłem 16mm to będzie ?

    #252720
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Będzie dobrze, musi się tylko zgadzać średnica.

    #252721
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no postaram się 🙂 ale nie spadna mi osiagi ?

    #252722
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nie powinny, musisz zobaczyć.

    #252723
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    to zaraz ide do roboty 🙂 a jaka ma byc na grubosć ta podkladka ?

    #252724
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    tyle ile ci gwintu brakuje, jak nie starczy 1 to wsadź 2

    #252725
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    yhy to ok 😉

    [ Dodano: 17-01-2009, 14:30 ]
    no i : z podkładka efekt taki ze zanim on się zbierze to można by 3 fajki wypalic 🙂 ;( Niestety w ogóle tak się nie da jeździc ;(

    #252726
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    na pewno polozyles ja za wario???

    #252727
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    tak za wariator

    #252728
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ja mam podkładkę między przeciwtależem a tulejką. i nie mam żadnych luzów 🙂

    #252729
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wiesz mam tak ze jak mam luzy to v.max 95 i super start. A jak na sztywno to start jak czołg i v/max 55

    #252730
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ty na tych częściach 95 lataszł? 😯 To w ogóle jest mozliwe

    #252731
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Borek02 to jest matrix z 06r. więc ma analogowe „sportowe” dużo zawyżające zegary 😛

    tą podkładkę przełóż między tulejkę a przeciwtalerz będziesz miał na pewno super start.

    albo jak masz dwie to jedną z jednej strony przeciwtalerza drugą z drugiej 🙂

    #252732
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    zakładałem między przeciwtalerz a tulejke i efekt jest taki ze ma super start a predkosc wynosila 50km/h

    #252733
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A nie możesz poprosztu założyć starej tulejki od oryginalnego wario????

    #252734
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    niestety nie gdyż średnica waria stargo jest inna niz nowego i nie pasuje

    #252735
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To podkładke daj ale nie tuż za tulejką od strony karterów tylko za tym „czymś” co kręci wariatorem żeby róznica między wario a ventivarem nie zmieńila się tylko cała konstrukcja „poszła do przodu”

    #252736
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    hmm tak też robiłem, i taki sam efekt: zanim ruszy to……..
    Powiedzcie dlaczego jak jest luz to ma taka zbiure i v-max

    [ Dodano: 18-01-2009, 10:31 ]

    Marian napisał:

    Nie może być tam żadnego luzu, wszystko musi być sztywno. Po dłuższym czasie na pewno coś się wyrobi i trzeba będzie wymienić na nowe. Może nie wsadziłeś podkładki pod wario i ta tulejka za bardzo się choważ

    Ale jak pod wario nie rozumieć jak ta podkladka ma byc ?

    #252737
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a czy zewnętrzna średnica podkładki jest taka sama jak tulejkiż?

    #252738
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    mam jedna taka ktora jest takiej samej srednicy ( od starego wario) a reszte sam robiłem mała podkładka wiertło 16mm i jechałem :P.

    [ Dodano: 18-01-2009, 13:30 ]
    I co tu zrobić panowie ? bo juz nie mam sil

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.