Jaki motorower wybrać?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #128055 Reply
    Dawidos112
    Użytkownik
    • 5
    • 19Postów:

    Witam, mam pewien problem odnośnie kupna motoroweru. Tata chce mi kupić motorower i ja znalazłem 4 które mi się podobają najbardziej :
    1 Romet Router WS 50
    2 Romet Zetka 50
    3 Romet RR 50
    4 Romet RS 50
    i mam pytanie który polecacie najbardziej z tych chodzi mi tu o między innymi osiągi cenę części jak często się psują i który najładniej brzmi.
    (proszę aby wypowiadali sie ci którzy są doświadczenia a nie idioci którzy w internecie poszperają a nie mają nic pojęcia)

    #128059 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    Wszystkie mają te same silniki;),
    prędkości będą różnicować się miedzy 5-10km/h +|- .
    Co do cen jak to chińczyki wszystko tanie..

    #128163 Reply
    Dawidos112
    Użytkownik
    • 5
    • 19Postów:

    A który się rzadziej psuje i do którego części są tańsze i ostatnie pytanko ile poszczególny wyciągnie po zdjęciu blokady ale bez tuningu

    #128179 Reply
    Hodanka
    Użytkownik
    • 19
    • 72Postów:

    RR i RS sobie odpuść bo to pseudo ścigacze one nie jadą tylko przy tej wadze się toczą 😀 Zetka ma pionowy silnik do którego części są mniej dostępne a przez to droższe. Na twoim miejscu brałbym WS, będzie najlepszą opcją. Co do osiągów to RR i RS będą wolniejsze (większa waga), silnik wszędzie ten sam.

    #128201 Reply
    sylwek62
    Użytkownik
    • 5
    • 142Postów:

    A jeździłeś nimi że piszesz takie opinie ? RR po odblokowaniu idzie gdzieś tak 75 km/h a z górki ok. 80. A WS po odblokowaniu 70 km/h a z góry ok. 75. Wiem bo z kolegą mierzyliśmy samochodem.

    Bierz RR bo w RS tylko kolor inny no ale jak kto lubi 😛 RR i RS to to samo pamiętaj. Chociaż RS ma wagę ponoć większą nie wiem czemu 😛

    Pozdr.

    #128256 Reply
    Hodanka
    Użytkownik
    • 19
    • 72Postów:

    sylwek62 napisał:

    A jeździłeś nimi że piszesz takie opinie ? RR po odblokowaniu idzie gdzieś tak 75 km/h a z górki ok. 80. A WS po odblokowaniu 70 km/h a z góry ok. 75. Wiem bo z kolegą mierzyliśmy samochodem.

    To chyba RR z przepaści:D fakt większa masa to też szybciej spadał;P

    #128262 Reply
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    W przepaść i z wiatrem! Będzie jeszcze szybciej 🙂

    #128286 Reply
    sylwek62
    Użytkownik
    • 5
    • 142Postów:

    Tak tak. Nawet nim nie jeździliście a mówicie kozaki.

    #128313 Reply
    Hodanka
    Użytkownik
    • 19
    • 72Postów:

    sylwek62 napisał:

    Tak tak. Nawet nim nie jeździliście a mówicie kozaki.

    To nie ma sensu bo nikt nie mówi o kozakach:DDDDDDDDDD

    #128325 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 990Postów:

    Większa masa (nawet o 30%) wcale nie musi powodować zmniejszenia prędkości maksymalnej. Ważne są opory toczenia a te mniejsze ma o dziwo RR 50 ponieważ jest bardziej opływowy i mniejszy od WS50. W RR dodatkowo lądują lepsze opony.

    Zetka jest dobrym pomysłem, ma z tego co wiem lepiej (jakościowo) wykonany silnik i jeździ dobrze, części tuningowe zaczynają się trochę pojawiać na allegro itp (droższe, podobno ta sama lub lepsza jakość co oryginał). Ja bym brał Zetkę jeśli chcesz jakości a nie zależy Ci na zwiększaniu pojemności silnika do 72 cm3.

    #128348 Reply
    Dawidos112
    Użytkownik
    • 5
    • 19Postów:

    Dzięki za radę zastanowię się nad zetką i routerem ale chyba wezmę routera ponieważ mój kuzyn ma też takiego i on mu bez blokady czego byłem świadkiem wyciągnął 80 km/h i miał tylko filtr wymieniony na stożkowy, a co do RR i RS to raczej z nich zrezygnuję bo skoro ciągnął tyle samo to wolę te dwa tańsze niż wyrzucać 4 tys. na ten sam silnik i trochę inny wygląd.

    #128351 Reply
    honey
    Użytkownik
    • 0
    • 1Postów:

    Co do klosza myślę, że na Alledrogo za kilka złotych byś znalazła, a serwisowi łatwiej wcisnąć całą lampę jak mają niż ją rozparcelować na kawałki bo co potem z tym co zostanie? 🙂

    #128381 Reply
    Hodanka
    Użytkownik
    • 19
    • 72Postów:

    W sumie to jeśli dysponujesz takim budżetem że zastanawiałeś się nad RR i RS to może kup np. Kymco Nexxon nówkę prosto z salonu i będzie na pewno lepsza niż te wszystkie romety

    #128385 Reply
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    Wiesz, na Kymco Nexxonie pojeździł by kilkanaście sezonów, nawinął by kilkaset tysięcy kilometrów bezawaryjnie – spalanie 2L/100km
    Ale młodemu nie o taką jazdę chodzi.
    On kupi ściga na dwa, góra trzy sezony (potem na szrot, albo tablica.pl), po to by w czasie gdy maszyna nie będzie stała w serwisie, lansować się na mieście.

    #128398 Reply
    Hodanka
    Użytkownik
    • 19
    • 72Postów:

    Ja mam 14 lat i tak bym wybrał Nexxona (markowy to jednak markowy)
    chociaż lans to jednak na takim ścigu większy
    Ale u mnie na wsi każdy na motorowerze (nieważne jakiej firmy) bardziej się lansuje np. kolega ma Aprilie (skuter) a drugi motorynke w której z 2 na luz samo może spaść i trzeba trzymać nogą 😀 ale on jeździ na czymś z biegami a tamten na „kiblu” i wtym układzie motorynka rządzi ;P

    #128414 Reply
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    Można by powiedzieć, że motorower, to taki trochę mniejszy motocykl. Jazda na skuterze to niestety nie to samo co na motocyklu.
    Kręcenie jedynie manetką gazu jest dla ludzi… No właśnie, jacy ludzie wybierają skutery zamiast motorowerów?

    #128440 Reply
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • 802Postów:

    benekpe napisał:

    Wiesz, na Kymco Nexxonie pojeździł by kilkanaście sezonów, nawinął by kilkaset tysięcy kilometrów bezawaryjnie – spalanie 2L/100km
    Ale młodemu nie o taką jazdę chodzi.
    On kupi ściga na dwa, góra trzy sezony (potem na szrot, albo tablica.pl), po to by w czasie gdy maszyna nie będzie stała w serwisie, lansować się na mieście.

    Benek już kilkukrotnie piszesz że skuterem Kymco zrobisz kilkaset tysięcy kilometrów.To nic osobistego,ale z całą świadomością piszę że piszesz głupoty jakich mało.Fakt faktem że skutery Kymco są dobre i niezawodne,ale żadem nie wytrzyma 300 tyś km,nie wytrzymią łożyska,tłok,pierścienie i cylinder się po prostu zużyją.Inaczej to wygląda w pojazdach które wał mają ułożyskowany na panewkach,gdy silnik chłodzony jest płynem a nie powietrzem.Benek gdzie się naczytałeś takich bredni ?.Trudno powiedzieć ile km jest silnik w stanie wytrzymać,nie ma na to reguły.Jeden wytrzyma 50 tyś,inny byc może 70 tyś,jeszcze inny być może 100 tyś o ile właścicielowi nie będzie przeszkadzać to że skuter jest słaby z powodu zużycia silnika.Ja celuję że przy bardzo sprzyjających warunkach można najwyżej zrobić 60-70 tyś,potem trzeba robić remont silnika.Chyba nawet trochę zawyżyłem ten przebieg,ale jestem skłonny w to uwierzyć – przy dobrych układach.

    #128454 Reply
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    W Nexxonie jest ten sam silnik co w legendarnej Hondzie Cub.
    Te silniki są nie do zajechania.
    Inną kwestią jest to, że ludziska do tych silników wpychają badziewne chińskie zestawy tuningowe, które rzeczywiście nie dorównują oryginałowi.
    Dla takiego oryginalnego silnika 200-300tys. kilometrów to pikuś…

    #128473 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 990Postów:

    Szkoda tylko że te silniki były składane na łożyskach a nie na panewkach które najpewniej tyle właśnie by wytrzymały… Łożyska wału padną dużo przed 200 tys km nawet jeżdżąc bardzo łagodnie.

    #128586 Reply
    Dawidos112
    Użytkownik
    • 5
    • 19Postów:

    To chyba wezmę routera bo mi zależy i na prędkości i na tym żeby motor wytrzymał dużo mam zamiar kupić go na minimum 3 lata i chodzi mi o to też aby części nie kosztowały dużo. A propo jak nazywa się ten motor który proponowaliście (napiszcie pełną nazwę)

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Jaki motorower wybrać?
Twoje informacje:




Back to top button