piaggio sfera nsl – ciężko odpala po wymianie cylindra

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery piaggio sfera nsl – ciężko odpala po wymianie cylindra

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Patryk Kubicki 3 tygodnie, 5 dni temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #671175

    Patryk Kubicki
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Witam. Mam problem z moim piaggio sfera nsl problem jest otóż taki że mój piaggio cieżko odpala nawet z ssania mam tam gażnik zamienik dollorto 17,5 phbg i mam tam dysze 80 na fabrycznej dyszy czyli 76 silnik na wolnych obrotach gaśnie a teraz objaw jest taki że pare dni temu wymieniłem cylinder na 70cc i jak silnik odpali to na lekkim gazie idzie ladnie dodam wiecej gazu na chwilke to slychac z wydechu tyrkotanie i pluje z wydechu a świeca jest sucha filtr powietrza jak jest sciagniety to idzie gorzej a jak założony to coś lepiej nw co to może być. 🙁

    #671178
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 513

    zobacz na jeszcze większej dyszy

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #671180

    Patryk Kubicki
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Własnie na wiekszej dyszy jeszcze gorzej przejechalem sie kawalek na małym gazie skuter zaczoł bardziej tyrkać aż sie zatrzymał i zgasł ale jak dam mniejsza to lepiej sie zbiera i wlaśnie nw oco chodzi

    #671181
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 513

    o regulacje gaźnika. może dysze tylko ciut większa a iglice za to wyżej

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #671182

    Patryk Kubicki
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Znaczy tak ogólnie cała historia była taka
    Jechałem sobie jeszcze wtedy na 50cc i w pewnym momecie skuter zaczoł hamowac i szarpać i wtedy nie chciał wgl odpalać z rozrusznika tylko z kopki pomyslałem ze nowy gaznik i cylinder.To wymieniłem i dalej tylko odpala z kopki z rozrusznika nie chce odpalic i dalej tak jakby hamuje i szarpie (tyrkota) jak wyczyszcze świece szczotka druciana to odpala od kopa ale i tak tyrkoce nw co z tym jest

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #671183
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 513

    nowy jakiś gaźnik i nowy jakiś cylinder.. tu nie ma żadnych danych.
    zakładając że montaż jest ok i cylinder trzyma fabryczna kompresje to pozostaje regulacja gaźnika. Ale REGULACJA a nie krecenie śrubkami od wolnych obrotów. O ile ten gaźnik jest jako tako dobrany do tego cylindra

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #671184

    Patryk Kubicki
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Moze to byc membrana? Czy raczej nie bo jak nie membrana to ja nw co juz ale dziwne ze nie odpala od startera a poprzednio odpalał

    #671186

    Patryk Kubicki
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Tak cylinder to power force 70cc
    Gaźnik to zamienik dollorto phbg 17,5
    Wiem ze regulacja to powietrzno paliwowa regulowalem juz kumplowi i dobrze mu chodzi ale tego nie potrafie wyregulowac
    Efekty tej wymiany sa takie ze jest fak jak wtedy co mi sie stalo jak jechalem

    #671187

    Patryk Kubicki
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Dodam tyle ze jak przeczyszcze swiece jak zgasnie to odpala bez problemu u kawalek jedzie a jak zgasnie bez wyczyszczenia swiecy to nie odpali a swieca jest nowa

    #671192
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 513

    a z czego tą świece czyścisz? żwieca zawalona to brak samooczyszczenia – czyli zła temperatura lub warunki spalania. czyli stan cylindra (kompresja) i gaźnik

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie