Mam problem z elektryką w zipp pro 50. (motorower)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #306996
    bartom02
    Uczestnik
    • Postów: 11

    Nie wiem czego jest o wina ale podejrzewam akumulator. Akumulator rozładowuje się po ok. 1 godzinie i jak jest naładowany to nawet bez kluczyka można zatrąbić czy np. włączyć światła czy kierunkowskaz. Można też nacisnąć starter i słychać ten dźwięk rozrusznika (czy jak to tam się nazywa) ale motorower się nie włączy bo kluczyk nie jest przekręcony. Dodam jeszcze że jak podłączam akumulator do nowego prostownika to pokazuje 1.9 najęcia (czy czegoś tam) a akumulator ma 6 V i na tym nowym prostowniku nie można go naładować lecz można to zrobić starym. I teraz jaka jest tego przyczyna. Proszę o pomoc.

    #307006
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 031

    ja piórkuje.. ludzie jak wy bełkoczecie bez ładu i składu.
    Chłopaku, weź się ogarnij i napisz jak człowiek:
    – rozładowuje się GDZIE? Jak stoi na parapecie czy jak jest wpięty w instalacje
    – a jak nie podłączasz akumulator a do prostownika to jakie masz na nim napięcie?
    – czy nie sądzisz że pro 50 ma 12V instalacje i 6v akumulator jest tam z dupy całkiem? Chyba że niejasno odczytałem bełkot i jest to 12V akumulator ale rozładowany do 6V i dlatego prostownik procesorowy nie chce go ładować (nie ładuje takich poniżej 10V).
    – działają ci rzeczy mimo wyjętego kluczyka lub ustawionego w pozycji OFF? Myślałeś o zwarciu?

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #307012
    bartom02
    Uczestnik
    • Postów: 11

    No tak jest 12 V
    – rozładowanie się jak jest podłączony
    – podłączyłem 2. raz i napięcie było 12.1 V
    I mi właśnie chodzi bardziej o ten kluczyk i jak myślisz czego to mogło być zwarcie

    #307020
    Michalk001
    Uczestnik
    • Postów: 1 646

    A nie masz alarmu i na pilocie odpalania z niego? U mnie też wszystko działa bez kluczyka jak włączę napięcie pilotem, ale silnik nie odpali. Jeżeli masz pilota od alarmu to wyłącz zasilanie pilotem i wtedy wróci do normy..

    #307021
    bartom02
    Uczestnik
    • Postów: 11

    Michalk001 napisał:

    A nie masz alarmu i na pilocie odpalania z niego? U mnie też wszystko działa bez kluczyka jak włączę napięcie pilotem, ale silnik nie odpali. Jeżeli masz pilota od alarmu to wyłącz zasilanie pilotem i wtedy wróci do normy..

    Tylko że ja nie mam alarmu…

    #307024
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 031

    zwarcie w stacyjce – bo masz i włączone odbiorniki ale i mase gaszącą na moduł, może w jej instalacji. a może jest pomotana bo ktoś tam już łapy wsadził

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button