Malossi Sport 70 Gaźnik PHBG POMOCY !!

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #650317 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Hey Czesć i Czołem Kluski Z Rosołem 😀 . A więc tak majstry zaczne od tego że przerobiłem Cpi Hussar 2t na LC . Silnik chińskie minarelli o to Setup :

    Cyl : Mallosi Sport 70 Nowy (Przebieg 100 Metrów)
    GAŹNIK : TEC PRO RED EDITION PHBG 19MM .
    Dysza główna 72
    Iglica na ostatnim ząbku od góry
    Filtr Seria
    Ssanie ręczne

    PROBLEM jest taki że ciężko mi wyregulować gaźnik chodzi o to że daję gazu silnik zdycha . Zaczyna jakoś silnik chodzić jak odręce śrubke od mieszanki 4 Razy … Eeee to nie za dużo czasem ? . Seryjnie gaźnik był ustawiony tak że śruba była odkecona o jeden pełny obrót . Po 3 obrocie jakoś chodzi ale dalej to samo . Niechce robić lipy bo nowy cylek i tłok i jak źle będzie wyregulowany gaźnik to cylek dostanie w dupsko . Do 3.5 obrotu sruby od mieszanki jak dodaje gazu to zdycha . Odrazu zaznaczam że niechce żadnych stożków …
    jak jest śruba odkręcona o 4 obroty i zejdzie z obrotów to takiego jak by mułą miał żeby sie wkręcic
    na wysokie obroty ale nie przerywa . Też cięzko mi stweirdzic kolor świecy bo też jest nowa . A boje sie przejechać żeby cylindra nie zajechać . PROSZE WAS O POMOC !

    #650329 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 280
    • Postów: 21 335

    brak mu powietrza, zobacz bez filtra powieytrza

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #650331 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Okey, jutro zobaczę bo w garażu teraz jest u kogoś z rodziny. Nie zdziwi się jak będę musiał puszkę ponawiercać lub zastosować stozek

    #650333 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 280
    • Postów: 21 335

    albo puszke od 125, albo coś typu sportowy Airbox. Stożek to najmarniejsze wyjście – maa hałasu, dużo kłopotów przy złej pogodzie i w większości

    #650349 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    A jaki airbox polecasz?

    #650351 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 280
    • Postów: 21 335

    doppler, motoforce

    #650355 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    A jak bym zrobił dziurki w seryjnym air boxie?

    #650357 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • Postów: 387
    • Postów: 420

    nie szkodzi spróbować skoro i tak będziesz wymieniał, co.

    #650358 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 280
    • Postów: 21 335

    możesz wiercić i seryjną puszke PRZED FILTREM oczywiście. Tylko pamietaj że dolot to całość – tzn „restrykcyjny dolot” to nie tylko mały wlot do puszki filtra ale też czesto długa i karbowana rura miedzy puszką filtra a gaźnikiem /9i najcześciej nie jest dużej średnicy) – taka konstrukcja też stawia opór. Wiec sprawdź i ogarnij całość.
    Te duże airboxy mają najczesciej ze dwie dziury wlotowe 30mm lub więcej i duże wyjście zakładane wprost na gaxnik

    #650404 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Dzisiaj byłem ale krótko bo musiałem coś pozałatwiac ale jak odkecilem śrube o 4.2 obrotu to jakoś zaczoł chodzić i sie nie dusił oraz dało sie jechać ale nie miał takiej mocy jak polini sport 70 w AC na gaźniku 17.5 PHBN bo poliniego aż rwało na koło . Dziwne niby mallosi mocniejszy o 0.5 KM a takiej mocy nie ma tyle ze tak jak pisałem ja keeweya przerobiłem na ciecz tylę że silnika nie zmieniałem jak zatarłem poliniego narodził sie pomysł na ciecz wiec z mechaniki zmienił sie cylek i gaźnik wszystko nowe .

    #650406 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 280
    • Postów: 21 335

    ale została regulacja

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Malossi Sport 70 Gaźnik PHBG POMOCY !!
Twoje informacje:




Back to top button