Malossi Multivar – części dołączone w zestawie

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Malossi Multivar – części dołączone w zestawie

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #267920

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jestem posiadaczem Malossi Multivara. Dodali taki czarny pierścień, chyba jest to blokada, ale na jednym schemacie w takiej książeczce którą dali jest taki właśnie pierścień pokazany między wario a przeciw talerzem oraz za wariatorem (inaczej mówiąc wkładany jako pierwszy, za nim dopiero wario). O co chodzi? Druga rzecz: dali rolki 8,5 i obecnie mam je założone oraz sportowy tłumik i jeździ. Co prawda ważą tyle samo co seryjne. Rozumiem, że mimo to, że takie dodali (uznali za stosowne) dla lepszych osiągów trzeba je zmienić?

    #267921

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jak jeździ dobrze i nie ma mułów to zostaw te rolki, chyba ze chcesz się pobawić to wsadź na próbę lżejsze. Co do tego pierścienia, jego zakłada się albo jako blokadą na wario czyli jakby przedłużka tulejki lub za wario albo przez zbierakiem kopniaka żeby zbierak się zazębiać z kopką. Ja założyłem u siebie wario hebo kumpla bez tego pierścienia za zbierakiem kopki to kopka się nie zazębiała bo była za daleko, ten pierścień właśnie zmniejsza odległość i kopka zazębia się i odpala.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

    Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    #267922

    Anonimowy
    • Postów: 0

    na tych rolkach jest wiele mułów. Przy 50, 60 i 70 spadają obroty i rosn?. Powstaje taka fala jakby. Mechanik mówił, że jak mi zależy na prędkości to może mi spróbował jeszcze cięższe zamontować. No ale jakoś na youtube jest filmik jak takim samym skutem porządnie, co prawda ze sportowym cylkiem 50ccm ale na multivarze na rolkach 4,1 – prawie o połowe lżejsze i nie ma mułów w ogóle.

    #267923

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mulitivar jest zestrojony pod seryjny skuter bez tłumika w przypadku założenia sportowego tłumika należy daćrolki 1-1,5g lżejsze

    #267924

    Anonimowy
    • Postów: 0

    najlepiej zestaw regulacyjny kupić, wsadzisz rolki tak jak Ci na forum mówił albo kumpel powiedział i się może okazać że dalej są za ciężkie lub lekkie, trzeba metodą prób i błędów.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    -10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

    Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.
    #267925

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a sprężynę zmieniłeś na tą co dali?

    #267926

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Dołączam się do problemu Zażołyżem dziś multivara i sprzeglo stage 6 racing torque control. NIC SIE NIE ZMIENILO jak muliż tak muli. A więc na chwile obecną mam wariator multivar, sprzeglo stage i wydech ZX. Jakie rolki Jaka sprężyna PORADZCIE CHCE DZIS ZAMOWIC NA MIELOCHU!

    #267927

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Postrach napisał:

    a sprężynę zmieniłeś na tą co dali

    wymieniłem. Na seryjnej 0-40km/h to była torpeda normalnie ale później już gorzej. Na zmienionej jest mniej mułów aczkolwiek nie tak jak by się chciało. Po wymianie tych częsci mam problem. Po jeździe np 5 minut, jak się nagrzeje, po 40, 50, 60km/h spadają obroty i nie chce się zbierał. Chwile po tym spadku zaczynają znowu rosnąć itd. O co chodzi??

    #267928

    Anonimowy
    • Postów: 0

    spróbuj wsadzić lżejsze rolki, jeśli muł jest mały to wsadź 0.5gram lżejsze.

    #267929

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kwadratowe rolki… też tak miałem… :573:

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie