Malossi Multivar 139QMB - Opinie

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #154658 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Co sądzicie o:
    http://www.scooterkingz.pl/wariator-malossi-multivar-3

    Jak bardzo poprawią się osiągi względem seryjnego wariatora, przy cylindrze 72cm3? Jak ktoś to ma to chciałbym się spytać również czy przy tym wariatorze pasek nie wchodzi tak wysoko, że ociera o bendix?

    #154778 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 560
    • Postów: 579

    Bardzo dobry towar, miałem go kiedyś z cylkiem 90ccm, w porównaniu w wariatorem Wm motor high speed, multivar nie za wiele jest lepszy pod względem osiągów, jest wyczuwalna różnica na plus, ale bardzo mała, ale pod względem wytrzymałości to jest poezja, cylek 90cm rozrywał wariator wm motor na kawałki po 300-500 km a 1000km to chyba żaden nie wytrzymał (a kupiłem ich chyba z siedem), po przesiadce na multivar skończyły sie problemy z łamaniem wariatorów na kawałki, zamontowałem go i zapomniałem że tam jest. Po przejechaniu 5 tyś km z ciekawości wyjąłem go żeby zobaczyć jak wygląda i ciężko było uwierzyć ale wyglądał jak nowy, rolki w doskonałym stanie, jedynie po 5 tyś ślizgi już były do wymiany. Co do samych osiągów to seryjny wariator szału nie robi , wm motor high speed był tani i niewiele ustępował malossi , nie licząc tego że jeszcze dobrze go nie założyłem to zaraz go wyjmowałem kompletnie zniszczony, multivar ma i dobre osiągi i jest bardzo wytrzymały , no i trochę więcej kosztuje 🙂

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #154780 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    ten multivar wkładałeś pod pasek 669 18 30 (koło 10 cali)? Pasek nie tarł o bendix? Mam wariator WM Motor, i problem polega na nim taki, że po wejściu na max obroty pasek ociera o bendix. Druga sprawa taka, że tylna płytka trzymająca rolki jest tak badziewna, że klinuje się na wale bez możliwości wyciągnięcia. Poczytałem też, że owa płytka o której pisze pęka ludziom po 5 tys. km. – Dla świętego spokoju, uszkodzonego prawie nowego paska bando, oraz wcześniejszego dayco, oraz mega wkurwionym wywaliłem ten wariator ze skutera, i założyłem seryjny.

    #154800 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 560
    • Postów: 579

    Mi ta tylna płytka o której piszesz mało kiedy wytrzymała 500km, nie wspominając juz o rolkach które po 300km były kwadratowe, a plastikowe ślizgi miały mniej więcej taki żywot jak rolki około 300km, no ale ja miałem kit 90ccm z gaźnikiem i całym dolotem 24mm, tak że to nawet ciągnęło, nie można powiedzieć że nie. Z malossi nie było kompletnie żadnych problemów, jeden wariator, jedne rolki, jedne ślizgi i po 5 tyś km wszystko było w dobrym stanie. Ja miałem pasek 729/18/30 (chyba taki rozmiar jak nic nie porąbałem bo to już dawno było) koło było 12 cali

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Malossi Multivar 139QMB - Opinie
Twoje informacje:




Back to top button