Malossi Multivar.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #144654 Reply
    NevadaPL
    Użytkownik
    • 14
    • 46Postów:

    Witam, Mam airsala 80cc.
    Zamowilem wariator malossi multivar.
    W zestawie są rolki 7g i biala sprezyna centralna.
    Czy na airsalu 80cc rolki 7g i ta sprezyna beda odpowiednie?

    #144657 Reply
    NevadaPL
    Użytkownik
    • 14
    • 46Postów:

    I czy jak przjdzie mi ten wariator to nie ma na nim zadnej blokady?

    #144659 Reply
    lufka080
    Użytkownik
    • 13
    • 42Postów:

    Jak wario sportowe to blokady raczej nie będzie a co do regulacji to najpierw nie zakładaj, zobacz jak sie skuter zachowuje a potem dopiero wkładaj.

    #144662 Reply
    NevadaPL
    Użytkownik
    • 14
    • 46Postów:

    Pisz wyraźniej troche bo nie rozumiem twojej wypowiedzi

    #144684 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • 579Postów:

    Miałem ten wariator przy chińskim cylku 90ccm 51mm, i tam te ich rolki 7g były za lekkie, chodził na rolkach 8g i było idealnie, oczywiście sprężyna była tez ta biała malossi, ona niby jest o wiele miększa od serii ale naprawdę to wszystko fajnie chodziło

    #144685 Reply
    michal98
    Użytkownik
    • 64
    • 501Postów:

    A o ile ci to podniosło osiągi z sprężyną i bez?

    #144688 Reply
    NevadaPL
    Użytkownik
    • 14
    • 46Postów:

    Własnie

    #144690 Reply
    NevadaPL
    Użytkownik
    • 14
    • 46Postów:

    michal i enter macie skype/gg ?

    #144698 Reply
    michal98
    Użytkownik
    • 64
    • 501Postów:

    Mi komp padł i teraz pisze z telefonu a awaria dość poważna i to trochę potrwa:’-C

    #144702 Reply
    NevadaPL
    Użytkownik
    • 14
    • 46Postów:

    Rozumiem.

    #144839 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • 579Postów:

    GG mam, a skype nie pamiętam loginu, bardo dawno zakładane konto i praktycznie nie używane.
    Co do pytania o Vmax to na seryjnej sprężynie ciężko było go zgrać, zawsze cos mi nie pasowało, na tej białej było dobrze od początku tylko że na rolkach 7g z wariatora malossi kręcił mi ponad 8 tys obrotów i więcej a mi zależało na 7 tyś obrotów bo wtedy silnik miał największy moment obrotowy, więc zarzuciłem rolki 8g i było w sam raz. Co do osiągów to na pewno lepiej się zbierał niz na serii, ale tylko troszkę lepiej niz na WMmotor high speed. Tylko że ten high speed WM nie potrafił 3 dni wytrzymać tylko sie kawałki z niego sypały, a ten malossi multiwar używałem przez 5200km i nawet się palcem nie dotykałem do przekładni, jedne rolki jeden pasek i to chodziło, i jeszcze sprzedałem silnik i pewnie nabywca się nim sporo czasu cieszył. Chociaż kto wie zgrywał mądrego a był głupi jak bęben , zniszczył wał za 400zł bo taki był w silniku zamontowany, miał bardzo mały przebieg ale wiem że uszkodził czop od strony wariatora, to kto wie czy i wariatora nie uszkodził, tak czy inaczej jak dla mnie to ten wario malossi to bardzo dobry towar i warto go kupić przy większych pojemnościach już nie ze względu na osiągi a na jego wytrzymałość, tam się nie zagląda do rolek itp a rolki akurat miałem zwykłe za 15zł i z dobrym wariatorem chodziły aż miło. W wariatorze wm motor te same rolki chodziły max 300km i były kwadratowe, w malossim latały 5tyś km i na pewno były jak nowe, bo żadnych oznak jakiegokolwiek niedomagania nie wyczuwałem, zawsze był ten sam vmax zawsze była ta sama dynamika.

    #144854 Reply
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    enter1978 napisał:

    oczywiście sprężyna była tez ta biała malossi, ona niby jest o wiele miększa od serii ale naprawdę to wszystko fajnie chodziło

    Miększa..? Z tego co wiem jest ok 15% twardsza od seryjnej. Ogólnie każda „tuningowa” będzie twardsza.

    #144861 Reply
    Chinol_180
    Uczestnik
    • 2
    • 638Postów:

    Enter i eadem, liczę na dalszą ciekawą wymianę zdań i opinii tutaj. 🙂
    Wasze wpisy odnotowałem sobie w moim notatniku, może się to kiedyś i przyda nawet.

    Enter, ale Ty jesteś zły na te wariatory od Wilmatu (WM Motor), a mi to jednak nadal jakoś lata bezproblemowo kolejnego tysiaka.
    Rolki… 5,8 grama (6,3 grama wypadały niestety raczej słabo u mnie) ledwie tknęło (o 0,1 mm z wymiaru tu i tam), blacha oporowa nie pękła (dokręcam zawsze wariator kluczem dynamometrycznym z siłą 55 Nm, nakrętka z podkładką sprężynową kręcona jest na preparacie do osadzania śrub i nakrętek Wurth lub Loctite, tuleję wariatora z zewnątrz jak i wewnątrz smaruję z umiarem smarem do przegubów samochodowych, odpornym na wysokie obciążenia). 😀
    Progów na powierzchni aluminium wariatora nadal zero, jest gładka i błyszcząca (przy pasku napędowym MCN za 15 zeta), a piłuję teraz niemal ile wlezie. W sensie, że jeżdżę możliwie szybko, ale na tyle płynnie operując manetką gazu (po nagrzaniu silnika do temperatury pracy), żeby mi pasek jednak nie wyłaził pod bendiks rozrusznika (licznikowe 70 km/h i już nie więcej, ani, ani). Może powinienem próbować to skorygować jeszcze centralką (zasadzoną mam tam teraz tę od kompletu tego wariatora WM Motor), ale mi się trochę nie chce z tym znowu bawić. ;P
    Pasek firmowany przez MCN jest nawet dość wytrzymały, jednak dość sztywny i z tzw. pamięcią kształtu po ostygnięciu. 😀

    Widzę, że Nevada się jednak trochę ogarnął z tymi wpisami tutaj, może kiedyś będą z Ciebie i ludzie, młody. Pozdrawiam. 😀

    #144874 Reply
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    Chinol_180 napisał:

    Enter i eadem, liczę na dalszą ciekawą wymianę zdań i opinii tutaj. 🙂
    Wasze wpisy odnotowałem sobie w moim notatniku, może się to kiedyś i przyda nawet.
    Enter, ale Ty jesteś zły na te wariatory od Wilmatu (WM Motor), a mi to jednak nadal jakoś lata bezproblemowo kolejnego tysiaka.
    Rolki… 5,8 grama (6,3 grama wypadały niestety raczej słabo u mnie) ledwie tknęło (o 0,1 mm z wymiaru tu i tam), blacha oporowa nie pękła (dokręcam zawsze wariator kluczem dynamometrycznym z siłą 55 Nm, nakrętka z podkładką sprężynową kręcona jest na preparacie do osadzania śrub i nakrętek Wurth lub Loctite, tuleję wariatora zewnątrz i wewnątrz smaruję z umiarem smarem do przegubów samochodowych, odpornym na wysokie obciążenia). 😀
    Progów na powierzchni aluminium wariatora nadal zero, jest gładka i błyszcząca (przy pasku napędowym MCN za 15 zeta), a piłuję teraz niemal ile wlezie. W sensie, że jeżdżę możliwie szybko, ale na tyle płynnie operując manetką gazu (po nagrzaniu silnika do temperatury pracy), żeby mi pasek jednak nie wyłaził pod bendiks rozrusznika (licznikowe 70 km/h i już nie więcej, ani, ani). Może powinienem próbować to skorygować jeszcze centralką (zasadzoną mam tam teraz tę od kompletu tego wariatora WM Motor), ale mi się trochę nie chce z tym znowu bawić. ;P
    Pasek firmowany przez MCN jest nawet dość wytrzymały, jednak dość sztywny i z tzw. pamięcią kształtu po ostygnięciu. 😀
    Widzę, że Nevada się jednak trochę ogarnął z tymi wpisami tutaj, może kiedyś będą z Ciebie i ludzie, młody. Pozdrawiam. 😀

    Uznam to za komplement 😛
    Przy jakiej pojemności masz obecne rolki?
    Ja ogólnie lubię testować, eksperymentować z różnymi wariantami i częściami. Na razie budżet nie pozwala na większe szaleństwa (nie jestem nastolatkiem sponsorowanym przez rodziców 😀 ) ale od przyszłego sezonu wystartuję z nieco lepszym finansem i możne nawet wstawię kilka testów.

    #144876 Reply
    Chinol_180
    Uczestnik
    • 2
    • 638Postów:

    Dominik, nawet to dobrze, że myślisz, jesteś spostrzegawczy, dyskutujesz, chcesz coś tam podłubać i zobaczyć o co chodzi w tym wszystkim. Akurat ja to doceniam. Metros pewnie też. 😀

    Żeby nie przynudzać za bardzo, tak było i nadal tak jest, kilometry lecą nadal, posty tutaj również nadal klepię ja:

    http://www.skuterowo.com/forums/topic/wszystko-o-router-bassa-opinie-porady-itd/page/52

    http://www.skuterowo.com/forums/topic/wszystko-o-router-bassa-opinie-porady-itd/page/54

    Metrosa trochę tutaj na tym forum utemperowałem. Pozdrawiam. 😀

    #144893 Reply
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    Powiem tak – znam się nieco na mechanice, tylko nie mam zbytnio miejsca na „warsztat” którym mógłbym zagracić jakieś pomieszczenie i tam sobie dłubać. Do mieszkania które wynajmuję nie ma przydzielonej nawet piwnicy. A szkoda.
    Mam zamiar stestować przez jesień i nieco wiosny przyszłego roku wario WM Motor. Zobaczę jak będzie wyglądało po 2-3tys km. Jak się spisze to zostanie. Jak nie, to wezmę coś z górnej półki.

    Z tego co widziałem z Malossim nie ma blokad itp. bo to praktyka stosowana w fabrycznych pojazdach do ograniczenia prędkości.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Malossi Multivar.
Twoje informacje:




Back to top button