Malossi MHR Replica 70ccm czy Malossi Sport 70ccm

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #258060
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam!
    Chciałbym kupić sobie cylinder 70ccm i teraz nei wiem który wybrać MHR Replica czy Sport wiem że MHR Replica mocniejszy ale czy jest opłata wywalania w niego kaskiż i czy jest konieczna wymiana wału ??? i jak to jest z tym portingiem? Bo na temat portingu jestem zielony :mrgreen: na czym on dokładnej polega i czy można go wykonać samemu i czy jest potrzeba wykonywania go przy którymś z tych cylków?
    Jaki byście mi polecili może inny cylinder głównie zależy mi na mocy i v-max no i żeby wytrzymał te 10 tys. km.. bez wymiany pierścieni i tłoka =)
    I czy jest opłata inwestowania kaski w wał HPC czy lepiej kupić zwykły wzmocniony i ile może taki HPC podnieść mocy?
    Proszę o szczegółową odpowiedz =)
    Pozdro

    #258061
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No to dowaliles teraz. Malossi mhr to jest evo kolo 😛 calkiem inna bajka co malossi sport.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #258062
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Do MHR wymiana wału konieczna…
    Porting ma sens przy mocniejszych cylkach…
    Samemu nie radzę, coś zwalisz i kartery na śmieci…
    MHR nie da rady 10tyś bez wymiany pierścieni i tłoka, polini sport owszem.
    HPC na pewno trochę poprawi osiągi…
    Polecam cylki: Polini Sport 70/Malossi SPort/MK HandMade 70…

    Pozdro. Jak pomogłem to daj Pomógł… 😀

    #258063
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    😆 😆 miażdżysz system… xD
    ale dobra, postaram Ci się odpowiedzieć na pytania…

    Adverion napisał:

    nei wiem który wybrać MHR czy Sport wiem że MHR mocniejszy ale czy jest opłata wywalania w niego kaskiż i czy jest konieczna wymiana wału ???

    MHR To klasa Hight End, i jak kupisz cylinder i wsadzisz go do seryjnego skutera to nie pojeździsz dużo, jeśli w ogóle Ci odpali i ruszy z miejsca na seryjnym gaźniku, zapłonie itd.
    Do klasy MHR trzeba wymienić praktycznie wszystkie części z silnika żeby to ze sobą dobrze grało bo inaczej Ci się pozacierają części albo po prostu padną szybko. Ogólnie w MHR czyli Evo nie opłaca się inwestować zwykłemu śmiećrtelnikowi 👿

    Adverion napisał:

    i jak to jest z tym portingiem? Bo na temat portingu jestem zielony :mrgreen: na czym on dokładnej polega i czy można go wykonać samemu i czy jest potrzeba wykonywania go przy którymś z tych cylków?

    Porting to powiększanie kanałów dolotowych i wydechowych cylindra. Ogólnie w żadnym cylindrze nie trzeba tego wykonywać, ale to znacznie poprawia osiągi, szczególnie w klasie EVO. Można zrobić samemu, ale trzeba to umieć zrobić dobrze i mieć narzędzia a przede wszystkim się na tym znać.

    Adverion napisał:

    Jaki byście mi polecili może inny cylinder głównie zależy mi na mocy i v-max no i żeby wytrzymał te 10 tys. km.. bez wymiany pierścieni i tłoka =)

    Cylinder MHR Bez wymiany pierścieni i tłoka nie pojeździ dłużej jak 1 tyś km, średnio takie cynki żyją po 500km 1000km to rzadkość.
    Jak chcesz długo pojeździć i mieć w miarę dużo mocy to kup cylinder Sport lub Racing.

    Adverion napisał:

    I czy jest opłata inwestowania kaski w wał HPC czy lepiej kupić zwykły wzmocniony i ile może taki HPC podnieść mocy?

    Te wały zwiększają trochę kompresje a tym samym trochę moc skutera, jak już kupować wał za 500zł to najlepiej właśnie tego Stage6 HPC
    Ile może mocy podnieść to nie wiem, ale ogromnego przyrostu osiągów się nie spodziewaj. Dużo Ci mocy nie da na pewno.

    #258064
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    CYLINDER MALOSSI MHR REPLICA 70CC
    The replica version of the higher performance 50cc MHR cylinder kit! Performancewise, this aluminium cylinder ranks well above all of the common 50cc sport cylinders of its class. An extremely durable Nikasil coating as well as a big exhaust port flanked by two small auxiliary ports offer ample
    czy tu gdzieś pisze że jest to EVO!? bo ja nie widzę .. 😛
    a więc jaki jest to cylek?

    Mafioz napisał:

    Te wały zwiększają trochę kompresje a tym samym trochę moc skutera, jak już kupować wał za 500zł to najlepiej właśnie tego Stage6 HPC

    a czy ten wał jest w ogóle do mojego bzykaż bo ja go jeszcze nigdzie nie widziałem jedyny jaki wydziałem HPC to malossi za ponad 1000zł :-/

    #258065
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Adverion napisał:

    CYLINDER MALOSSI MHR REPLICA 70CC

    Mogłeś od razu napisać że raplica…
    Bo są 2 cynki MHR
    – Malossi MHR (klasa Evolution)
    – Malossi MHR Replica (klasa racing)
    To tego MHR Replica wymiana gaźnika i tak będzie konieczna, najlepiej jakiś 19mm.
    Do tego sportowy wydech, i wał, no i wario, sprzęgło żeby moc jakoś przenieść, ogólnie po wymianie cylindra na 70ccm i tak i tak trzeba jeszcze parę części wymienić.

    Adverion napisał:

    a czy ten wał jest w ogóle do mojego bzykaż

    Jest do peugeot:
    http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=1899&osCsid=2c4d2c6471f46d549acd103d0dd48b77
    Ale czy na 100% pasuje do JetForce to nie jestem pewien.

    Wciśnij pomógł jeśli pomogłem.

    #258066
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Mafioz napisał:

    Mogłeś od razu napisać że raplica…
    Bo są 2 cynki MHR
    – Malossi MHR (klasa Evolution)
    – Malossi MHR Replica (klasa racing)

    A czy MHR replica jest to racing czy mid race? i ile może taki cylinder wytrzymać bez wymiany walu i tloka.. tylko nie żeby ledwo zipiał 😀 da rade 10 tys. zrobić? 😎

    #258067
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    MHR replica jest to racing średniej mocy… ale i tak wszystko musisz powymieniać na mocniejsze i większe 🙂

    #258068
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Wszystko TZN coś :mrgreen:

    #258069
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wał gaźnik dysze filtr powietrza sprzęgło dzwon wario pasek sprężynę rolki itd

    #258070
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    aha no o tym to ja wiem … więc kupię jeszcze kroniec Polini Evo gazior Stage 6 19mm black Edition i Polini AirBox i będzie git 🙂 a jaką powinienem dac sprężynę centralną do takiego cylkaż

    [ Dodano: 2008-12-17, 19:02 ]
    i ile km.. na nim zrobię i ile KM bym z niego wycisnął 😛
    Kto wie jakie obroty kręci właśnie Malossi MHR Replicaż
    I czy jest już konieczność wymiany modułu na sportowy?

    #258071
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To o tłumiku klasy Racing nie zapomnij jeszcze.
    no 10tyś to na pewno na nim nie zrobisz. ale ze 4tyś powinien zrobić.
    moduł się przyda bo seryjny na pewno będzie blokował obroty jeszcze jak tłumik byś miał sportowy.

    #258072
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Tylko 4 tys. oczywiście po 4tys. wymiana tłoka i pierścionków taką?? i to nei za mało .. przecież jest to mid race i jeszcze on nie jest tkai mocny.. a na wydechu to bym jeździł Laser x-pro.. bo nic innego do mojego nie ma jedynie Polini evo..

    #258073
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ludzie to jest MHR Replica spokojnie bez wymiany tłoka 6-7 tys a jak będziesz chuchać dmuchać to 10tys przejedzie na jednym tłoku.

    #258074
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Przemas92, widzę masz pojęcie o tuningu 😛

    Może i do 10tyś dobijesz jak wszystko będzie gico spasowane i będziesz jeździł 10km/h i nigdy nie ciskał 🙂
    W racingu przy normalnej jeździe tylko pierścienie wymieniasz co ok 3-5tyś km a tłok z pierścieniami się zmienia co ok 12-15tyś

    #258075
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    hmm aha .. ale o ile mi wiadomo przynajmniej tak na foto widać że ten MHR Replica jest jedno pierścionkowy … czy to prawda???

    #258076
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Tak, MHR Replica ma 1 pierścień.

    #258077
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a czy gdy założę tylko kit MHR Replica wał pierścionki i łożyska no i jeszcze simeringi beż robienia tych karterów czy dobrze będzie chodził? no i jeszcze bym kupił gazior kroniec i stożek.. czy jest opłata wywalać więcej kasy na MHR niż np. na Malossi Sport w którym nie trzeba wymieniać wału ? czy jest duża odczuwalna moc między MHR Replica a Sportem???

    #258078
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Znam kilka osób co mają mhr i mają nabite po 10 tys na jednym tłoku i jest git. Może mają taki przebiegi bo mają tłumiki typu yasuni R

    #258079
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Adverion napisał:

    a czy gdy założę tylko kit MHR Replica wał pierścionki i łożyska no i jeszcze simeringi beż robienia tych karterów czy dobrze będzie chodził? no i jeszcze bym kupił gazior kroniec i stożek.. czy jest opłata wywalać więcej kasy na MHR niż np. na Malossi Sport w którym nie trzeba wymieniać wału ? czy jest duża odczuwalna moc między MHR Replica a Sportem???

    wg mnie jak masz kasę i wszystko sam będziesz robił to jest sens robienia takiego czegoś ponieważ jak w serwisie to kupę kasy cię skasują za wymianę pierścionka 🙂

    Co do różnicy mocy między MHR replica i malossi sport jest potężna 🙂

    #258080
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    aż tak potężna ..? przecież jedno to mid race a drugie sport.. to może tu być aż tak duża różnicaż

    #258081
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    MHR replica to racing… chyba … ale i tak jest dość spora różnica 🙂

    #258082
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    MHR od Sporta różni się momentem oddawania mocy mhr ten moment ma przy wyższych obrotach i oddaje ją gwałtowniej w porównaniu do sporta. Na MHR replice też nie jest jakimś tam rasowym racingiem to dość słaby racing bo ma zaledwie 12KM na MK HM 70cc można wyciągnąć 11KM i nich nikt mi nie mówi że na MHR replice przejadę na pierścieniach 3-4 tys.
    Dla porówniania na sporcie małossiego można osiągnąć ok 10KM z wysoką żywotnością to czemu na MHR mamie taką niską przy 2KM więceją

    #258083
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No ja jestem posiadaczem wydechu Laser x-pro wiem że będzie za słaby do MHR no ale innych wydechów do mojego bzyka nie ma .. jedynie co to Polini Evolution ale to już raczej jest za mocne do tego cylka no moze ewntulanie kupię Tecnigas RS70 II bo jest on w miarę dobry ale czy będzie lepszy od Lasera i czy opłaca się go kupować zamiast Lasera ? no mi głownie chodzi żeby skuter mi od razu na niskich i wysokich obrotach wkręcał się od razu jak mu tam maneta full na obroty podobnie jak Evo .. ano ale na Sporcie raczej tego nie osiągnę .. przynajmniej tak myślę.. no i powiedzcie mi ile KM osiągnę z Laserem i MHR i Laserem i Malossi Sport…

    #258084
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Do MHR lasera odradam. Według megabetu tecnigas RSII pracuje bardzo bobrze z mhr replicą

    #258085
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Czemu odradzaszł czy nie będzie chodził na Laserku czy po prostu będzie trochę słabszy i nie wykorzysta swojej pełnej mocy?

    #258086
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nie wykorzysta fula z cyla

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button