Malossi MHR Replica 70ccm czy Malossi Sport 70ccm
- This topic has 26 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years, 1 month temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
17 grudnia 2008 dnia 17:33 #258060
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Witam!
Chciałbym kupić sobie cylinder 70ccm i teraz nei wiem który wybrać MHR Replica czy Sport wiem że MHR Replica mocniejszy ale czy jest opłata wywalania w niego kaskiż i czy jest konieczna wymiana wału ??? i jak to jest z tym portingiem? Bo na temat portingu jestem zielonyna czym on dokładnej polega i czy można go wykonać samemu i czy jest potrzeba wykonywania go przy którymś z tych cylków?
Jaki byście mi polecili może inny cylinder głównie zależy mi na mocy i v-max no i żeby wytrzymał te 10 tys. km.. bez wymiany pierścieni i tłoka =)
I czy jest opłata inwestowania kaski w wał HPC czy lepiej kupić zwykły wzmocniony i ile może taki HPC podnieść mocy?
Proszę o szczegółową odpowiedz =)
Pozdro17 grudnia 2008 dnia 17:40 #258061Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
No to dowaliles teraz. Malossi mhr to jest evo kolo 😛 calkiem inna bajka co malossi sport.
17 grudnia 2008 dnia 17:40 #258062Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Do MHR wymiana wału konieczna…
Porting ma sens przy mocniejszych cylkach…
Samemu nie radzę, coś zwalisz i kartery na śmieci…
MHR nie da rady 10tyś bez wymiany pierścieni i tłoka, polini sport owszem.
HPC na pewno trochę poprawi osiągi…
Polecam cylki: Polini Sport 70/Malossi SPort/MK HandMade 70…Pozdro. Jak pomogłem to daj Pomógł… 😀
17 grudnia 2008 dnia 17:44 #258063Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
😆 😆 miażdżysz system… xD
ale dobra, postaram Ci się odpowiedzieć na pytania…Adverion napisał:
nei wiem który wybrać MHR czy Sport wiem że MHR mocniejszy ale czy jest opłata wywalania w niego kaskiż i czy jest konieczna wymiana wału ???
MHR To klasa Hight End, i jak kupisz cylinder i wsadzisz go do seryjnego skutera to nie pojeździsz dużo, jeśli w ogóle Ci odpali i ruszy z miejsca na seryjnym gaźniku, zapłonie itd.
Do klasy MHR trzeba wymienić praktycznie wszystkie części z silnika żeby to ze sobą dobrze grało bo inaczej Ci się pozacierają części albo po prostu padną szybko. Ogólnie w MHR czyli Evo nie opłaca się inwestować zwykłemu śmiećrtelnikowi 👿Adverion napisał:
i jak to jest z tym portingiem? Bo na temat portingu jestem zielony
na czym on dokładnej polega i czy można go wykonać samemu i czy jest potrzeba wykonywania go przy którymś z tych cylków?
Porting to powiększanie kanałów dolotowych i wydechowych cylindra. Ogólnie w żadnym cylindrze nie trzeba tego wykonywać, ale to znacznie poprawia osiągi, szczególnie w klasie EVO. Można zrobić samemu, ale trzeba to umieć zrobić dobrze i mieć narzędzia a przede wszystkim się na tym znać.
Adverion napisał:
Jaki byście mi polecili może inny cylinder głównie zależy mi na mocy i v-max no i żeby wytrzymał te 10 tys. km.. bez wymiany pierścieni i tłoka =)
Cylinder MHR Bez wymiany pierścieni i tłoka nie pojeździ dłużej jak 1 tyś km, średnio takie cynki żyją po 500km 1000km to rzadkość.
Jak chcesz długo pojeździć i mieć w miarę dużo mocy to kup cylinder Sport lub Racing.Adverion napisał:
I czy jest opłata inwestowania kaski w wał HPC czy lepiej kupić zwykły wzmocniony i ile może taki HPC podnieść mocy?
Te wały zwiększają trochę kompresje a tym samym trochę moc skutera, jak już kupować wał za 500zł to najlepiej właśnie tego Stage6 HPC
Ile może mocy podnieść to nie wiem, ale ogromnego przyrostu osiągów się nie spodziewaj. Dużo Ci mocy nie da na pewno.17 grudnia 2008 dnia 17:57 #258064Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
CYLINDER MALOSSI MHR REPLICA 70CC
The replica version of the higher performance 50cc MHR cylinder kit! Performancewise, this aluminium cylinder ranks well above all of the common 50cc sport cylinders of its class. An extremely durable Nikasil coating as well as a big exhaust port flanked by two small auxiliary ports offer ample
czy tu gdzieś pisze że jest to EVO!? bo ja nie widzę .. 😛
a więc jaki jest to cylek?Mafioz napisał:
Te wały zwiększają trochę kompresje a tym samym trochę moc skutera, jak już kupować wał za 500zł to najlepiej właśnie tego Stage6 HPC
a czy ten wał jest w ogóle do mojego bzykaż bo ja go jeszcze nigdzie nie widziałem jedyny jaki wydziałem HPC to malossi za ponad 1000zł :-/
17 grudnia 2008 dnia 18:02 #258065Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Adverion napisał:
CYLINDER MALOSSI MHR REPLICA 70CC
Mogłeś od razu napisać że raplica…
Bo są 2 cynki MHR
– Malossi MHR (klasa Evolution)
– Malossi MHR Replica (klasa racing)
To tego MHR Replica wymiana gaźnika i tak będzie konieczna, najlepiej jakiś 19mm.
Do tego sportowy wydech, i wał, no i wario, sprzęgło żeby moc jakoś przenieść, ogólnie po wymianie cylindra na 70ccm i tak i tak trzeba jeszcze parę części wymienić.Adverion napisał:
a czy ten wał jest w ogóle do mojego bzykaż
Jest do peugeot:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=1899&osCsid=2c4d2c6471f46d549acd103d0dd48b77
Ale czy na 100% pasuje do JetForce to nie jestem pewien.Wciśnij pomógł jeśli pomogłem.
17 grudnia 2008 dnia 18:20 #258066Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Mafioz napisał:
Mogłeś od razu napisać że raplica…
Bo są 2 cynki MHR
– Malossi MHR (klasa Evolution)
– Malossi MHR Replica (klasa racing)A czy MHR replica jest to racing czy mid race? i ile może taki cylinder wytrzymać bez wymiany walu i tloka.. tylko nie żeby ledwo zipiał 😀 da rade 10 tys. zrobić? 😎
17 grudnia 2008 dnia 18:38 #258067Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
MHR replica jest to racing średniej mocy… ale i tak wszystko musisz powymieniać na mocniejsze i większe 🙂
17 grudnia 2008 dnia 18:40 #258068Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Wszystko TZN coś
17 grudnia 2008 dnia 18:45 #258069Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
wał gaźnik dysze filtr powietrza sprzęgło dzwon wario pasek sprężynę rolki itd
17 grudnia 2008 dnia 18:55 #258070Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
aha no o tym to ja wiem … więc kupię jeszcze kroniec Polini Evo gazior Stage 6 19mm black Edition i Polini AirBox i będzie git 🙂 a jaką powinienem dac sprężynę centralną do takiego cylkaż
[ Dodano: 2008-12-17, 19:02 ]
i ile km.. na nim zrobię i ile KM bym z niego wycisnął 😛
Kto wie jakie obroty kręci właśnie Malossi MHR Replicaż
I czy jest już konieczność wymiany modułu na sportowy?17 grudnia 2008 dnia 20:55 #258071Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
To o tłumiku klasy Racing nie zapomnij jeszcze.
no 10tyś to na pewno na nim nie zrobisz. ale ze 4tyś powinien zrobić.
moduł się przyda bo seryjny na pewno będzie blokował obroty jeszcze jak tłumik byś miał sportowy.17 grudnia 2008 dnia 21:05 #258072Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Tylko 4 tys. oczywiście po 4tys. wymiana tłoka i pierścionków taką?? i to nei za mało .. przecież jest to mid race i jeszcze on nie jest tkai mocny.. a na wydechu to bym jeździł Laser x-pro.. bo nic innego do mojego nie ma jedynie Polini evo..
20 grudnia 2008 dnia 17:52 #258073Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ludzie to jest MHR Replica spokojnie bez wymiany tłoka 6-7 tys a jak będziesz chuchać dmuchać to 10tys przejedzie na jednym tłoku.
20 grudnia 2008 dnia 17:56 #258074Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Przemas92, widzę masz pojęcie o tuningu 😛
Może i do 10tyś dobijesz jak wszystko będzie gico spasowane i będziesz jeździł 10km/h i nigdy nie ciskał 🙂
W racingu przy normalnej jeździe tylko pierścienie wymieniasz co ok 3-5tyś km a tłok z pierścieniami się zmienia co ok 12-15tyś20 grudnia 2008 dnia 17:59 #258075Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
hmm aha .. ale o ile mi wiadomo przynajmniej tak na foto widać że ten MHR Replica jest jedno pierścionkowy … czy to prawda???
20 grudnia 2008 dnia 18:06 #258076Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Tak, MHR Replica ma 1 pierścień.
20 grudnia 2008 dnia 18:13 #258077Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
a czy gdy założę tylko kit MHR Replica wał pierścionki i łożyska no i jeszcze simeringi beż robienia tych karterów czy dobrze będzie chodził? no i jeszcze bym kupił gazior kroniec i stożek.. czy jest opłata wywalać więcej kasy na MHR niż np. na Malossi Sport w którym nie trzeba wymieniać wału ? czy jest duża odczuwalna moc między MHR Replica a Sportem???
20 grudnia 2008 dnia 19:05 #258078Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Znam kilka osób co mają mhr i mają nabite po 10 tys na jednym tłoku i jest git. Może mają taki przebiegi bo mają tłumiki typu yasuni R
20 grudnia 2008 dnia 19:13 #258079Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Adverion napisał:
a czy gdy założę tylko kit MHR Replica wał pierścionki i łożyska no i jeszcze simeringi beż robienia tych karterów czy dobrze będzie chodził? no i jeszcze bym kupił gazior kroniec i stożek.. czy jest opłata wywalać więcej kasy na MHR niż np. na Malossi Sport w którym nie trzeba wymieniać wału ? czy jest duża odczuwalna moc między MHR Replica a Sportem???
wg mnie jak masz kasę i wszystko sam będziesz robił to jest sens robienia takiego czegoś ponieważ jak w serwisie to kupę kasy cię skasują za wymianę pierścionka 🙂
Co do różnicy mocy między MHR replica i malossi sport jest potężna 🙂
20 grudnia 2008 dnia 20:38 #258080Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
aż tak potężna ..? przecież jedno to mid race a drugie sport.. to może tu być aż tak duża różnicaż
20 grudnia 2008 dnia 22:29 #258081Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
MHR replica to racing… chyba … ale i tak jest dość spora różnica 🙂
21 grudnia 2008 dnia 20:39 #258082Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
MHR od Sporta różni się momentem oddawania mocy mhr ten moment ma przy wyższych obrotach i oddaje ją gwałtowniej w porównaniu do sporta. Na MHR replice też nie jest jakimś tam rasowym racingiem to dość słaby racing bo ma zaledwie 12KM na MK HM 70cc można wyciągnąć 11KM i nich nikt mi nie mówi że na MHR replice przejadę na pierścieniach 3-4 tys.
Dla porówniania na sporcie małossiego można osiągnąć ok 10KM z wysoką żywotnością to czemu na MHR mamie taką niską przy 2KM więceją21 grudnia 2008 dnia 21:03 #258083Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
No ja jestem posiadaczem wydechu Laser x-pro wiem że będzie za słaby do MHR no ale innych wydechów do mojego bzyka nie ma .. jedynie co to Polini Evolution ale to już raczej jest za mocne do tego cylka no moze ewntulanie kupię Tecnigas RS70 II bo jest on w miarę dobry ale czy będzie lepszy od Lasera i czy opłaca się go kupować zamiast Lasera ? no mi głownie chodzi żeby skuter mi od razu na niskich i wysokich obrotach wkręcał się od razu jak mu tam maneta full na obroty podobnie jak Evo .. ano ale na Sporcie raczej tego nie osiągnę .. przynajmniej tak myślę.. no i powiedzcie mi ile KM osiągnę z Laserem i MHR i Laserem i Malossi Sport…
21 grudnia 2008 dnia 21:06 #258084Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Do MHR lasera odradam. Według megabetu tecnigas RSII pracuje bardzo bobrze z mhr replicą
21 grudnia 2008 dnia 21:09 #258085Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Czemu odradzaszł czy nie będzie chodził na Laserku czy po prostu będzie trochę słabszy i nie wykorzysta swojej pełnej mocy?
22 grudnia 2008 dnia 12:16 #258086Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Nie wykorzysta fula z cyla
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.