Malaguti xsm 50 2t pali bardzo dużo 5l starcza na około 4-5h jazdy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #736119
    JANUSZEK
    Uczestnik
    • 2
    • 7Postów:

    Po remocnie mam taki problem ze motor strasznie dużo pali ostatni wlałem 500ml i chodził na biegu jałowym bez gazowania 15-10min
    i strasznie przy gazowaniu kopci na biało.
    A i jeszcze strasznie ciężko mu ruszyć trzeba gaz na maksa dać żeby ruszył ale jak ruszy to wkręca sie szybko i jedzie poprawnie świeca po wykręcanie nie była czarna lecz brązowawa.

    #736120
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 058Postów:

    zmierz kompresje bo to wygląda jak zdechły cylinder

    #736121
    JANUSZEK
    Uczestnik
    • 2
    • 7Postów:

    tylko właśnie cylinder , głowica i tłok są nowe więc to raczej nie bo nawet jak rozbierałem to tłok i cylinder były bez rys większych

    #736122
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 058Postów:

    wiec jeżeli to „raczej nie”.. to jednak zmierz kompresje

    #736128
    JANUSZEK
    Uczestnik
    • 2
    • 7Postów:

    kompresja 9,7 bar

    #736136
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 058Postów:

    No to jak masz kompresje 9,7 na nowym zestawie to nie jest dobrze. Nie jest to tragedia ale dobrze też nie jest. Kompresja 11-12 bar to by było to.
    Nie wiadomo czy źle złożone czy marne z natury czy dojechane jest co założyłeś.
    Ale skoro masz te prawie 10 bar to pozostaje regulować gaźnik i naped do cylindra o inne charakterystyce i osiągach

    #736138
    JANUSZEK
    Uczestnik
    • 2
    • 7Postów:

    Dzisiaj rozebrałem brałem głowice i wyglądało to nie ciekawie uszczelka pod głowica przetopiona z dziurami a pod cylindrem podarta więc to raczej to jest powodem tego że nie ma mocy i kompresja kupie nowe uszczelki i zobacze jakieś lipne uszczelki bo ledwo 14mth ma przejechane na tym zestawie nowym a katowany nie był tylko letko jeżdzony

    #736139
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 058Postów:

    są złote zasady kopcenia:
    – kopci na biało i gęsty dym sie długo utrzymuje i najcześciej śmierdzi olejem – silnik bierze olej
    – kopci na biało ale dym szybko znika – spala ciecz z układu chłodzenia
    – kopci na czarno – mieszanka paliwowa ma zbyt dużo paliwa i silnik jest przelany

    #736146
    JANUSZEK
    Uczestnik
    • 2
    • 7Postów:

    Najbardziej mi pasuje to że bierze płyn bo właśnie ta uszczelka po środku głowicy przetopiła się

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button