Malaguti f12 – 2002r. Z górki wolno? Blokada?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #278995
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam … więc takk Mam skuter Malaguti f12 z końca roku 2002. Skuter maa wymieniony wariator na Polini , ale nie wiem jaki… A wyciąga 65km/h … jest takie coss ze jak jade z górki to hamuje mi silnikiem tak jak bym miał jakieś blokady. Ja kupiłem go niedawno i nie wiem nic. Jak lece z górki silnik go spowalnia jak daje gazu Blokada , ale na czym ? … Bardzo Prosze o Pomoc … z Góry dziękuje! :)) Pozdrawiam !

    #278996
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    na wario patrzyles taki pierścien jest trzeba go wyjść 😛

    #278997
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    hmm … Wlasnie tam nie patrzylem alee wydaje mi się zee jest zdjety chociaz zobaacze 🙂 czekam na inne propozycje co do Blokad : ) nie chce w niego więcej inwestowac tylko zalezy mi na sciagnieciu blokad bo i tak pojdzie na sprzedanie … Pozdrawiam !

    #278998
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a gdzie dokładnie jest ten pierscien?

    #278999
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Odkręcasz pokrywę następnie przeciw talerz waria będziesz miał z tym problemy (znajdź jak się odkręca wario) nastepnię zobaczysz pasek, który ślizga się po tuleji waria na tej tuleji znajduje się pierścień powiedzmy duża obr?czka to właśnie ta blokada którą musisz zdjąć.znajdz jakie masz blokady http://www.jednoslad.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=128 i użyj szukaj to naprawdę nic nie kosztuje 😉

    #279000
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    thx moze znajde jak nie będzie jeszcze zdjety

    #279001
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    hmmm… No rzeczywiście może to był blokada na wiariatorze. Jednak te hamowanie silnikiem bardziej sk?ania mnie do stwierdzenia, że jest to blokada na wydechu, lub gaźniku. Ewentualnie coś z zapłonem, z tym, że zdaje się ten skuter nie był w ten sposób blokowany. Jeśli to blokada na wydechu, spaliny w zawirowywaczu/czach zawracają w kierunku cyca i przytykają przelot spalin, co powoduje hamowanie silnikiem. Jeśli jednak to gaźnik w co bardziej chce mi się wierzyć, bo trudno przeoczył blokadą na wydechu, to jest to albo blokada na końcu ssącym, albo na końcu filtr-gaźnik. Do tego masz prawdopodobnie za małą dyszł, co wiżże się z małą ilością paliwa w mieszance, i tłok nie ma z czego dyma, i w rezultacie jest lipa 😛 Najmniej prawdopodobną przyczyną jest nieprawidłowy montaż sportowego wariatora.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button