malaguti f10 dziwne przyduszanie silnika

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #52369
    macias81994
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam panowie zwracam się do was z takim problem . mowa o skuterze malaguti f10 silnik 50 dwusuw pali praktycznie od tyka z miejsca rusza żwawo wchodzi na wysokie obroty i przy około 30 km/h zaczyna go dusić zaczyna przygasać. jeśli się odpuści gazu i następnie przekręci się manetkę na max znów silnik ciągnie do 30 km/h i go dusi . robiłem próbę na podnośniku za pierwszym razem go tak przydusiło za każdym nastawnym razem wchodził na pełne obroty bez problemu następnie przeprowadziłem próbę podczas jazdy i niestety problem nadal się pojawia co to może być? zaznaczam że gaźnik jest chyba z elektrycznym ssaniem gdyż posiada jakiś silniczek. i od czasu do czasu w filtrze powietrza pojawia się paliwo. Proszę o pomoc

    P.s wymieniłem króciec na nowy sprawdziłem tez membrany wszystko z danymi częściami jest okej .

    #52383
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • Postów: 559

    Coś z paliwem… Kiedy był czyszczony i ustawiany gaźnik?
    Jak dla Mnie to jak by paliwo nie dochodziło tyle ile powinno 🙂

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #52384
    macias81994
    Użytkownik
    • Postów: 3

    gaźnik był czyszczony około tygodnia temu . a to że pluje paliwem do filtra powietrza może oznaczać iż gaźnik jest do wymiany ? i w jaki sposób najlepiej go wyregulować ?

    #52387
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    w 2t często paliwo do filtra leci. Najlepiej jedź do dobrego mechanika i za 5 zł wyreguluje gaźnik.

    #52388
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • Postów: 559

    madi za 5zł? 😀 mam nadzieje że się pomyliłeś i chciałeś napisać 50 😛 bo za 5zł palcem bym nie ruszył 😛

    #52389
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    mi wyregulowali za 5 zl. co to za filozofia, dwie śruby przekręcić? Jak byś palcem nie ruszył to klient do innego warsztatu by pojechał i tyle 😉

    #52398
    Piotr556
    Użytkownik
    • Postów: 25

    elo jak ma byćPodkładka pod gaznikiem w 4t

    #52399
    Piotr556
    Użytkownik
    • Postów: 25

    elo jak ma być Podkładka pod gaźnikiem w 4t

    #52416
    degename
    Uczestnik
    • Postów: 990

    Podkładka pod gaźnikiem ma być:
    – odporna na działanie benzyny;
    – możliwie najcieńsza jak się da;
    – dopasowana do króćca ssącego tak by jej wewnętrzna krawędź była na równi z króćcem;
    – możliwie najcieńsza jak się da.

    Do autora tematu: w jakich okolicznościach pojawiła się usterka o której piszesz? Po zmianach w skuterze, remoncie silnika czy po prostu nagle? A może po długim postoju?

    #52426
    macias81994
    Użytkownik
    • Postów: 3

    znaczy pierwsze objawy to było to że go dusiło praktycznie od zera brakowało mu jak gdyby mocy później że tak powiem był okres ciszy i właśnie zaczęło się to o czym teraz jest mowa .a teraz jest też tak że jeśli się go odpali i odpuści gaz gaśnie i próbowałem regulować gaźnik jak tylko się i zawsze to samo się dzieje po odpaleniu

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button