mała prędkość po odblokowaniu – fact

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) mała prędkość po odblokowaniu – fact

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #233830

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kumpel ma facta. Załatwiłem mu ostatnio że mój inny ziomek mu odciął zawirowywacz i zaspawał kolanko tak że teraz ma zwykłe, czyste kolanko bez zbędnych pierdół. Dodam że ma on cyfrowe zegary i raczej pokazują realną prędkość (dużo niższa niż w peugeocie analog). Skuter zyskał na przyspieszeniu ale jedzie tylko 55km/h. Coś słyszalem kiedyś że na filtrze jest jakaś blokada i rolki ktoś też wymieniał ale dużo to podobnież nie dawało. Tak czytam na tym forum że realne powinien iść ok. 65km/h. Więc gdzie blokady?

    #233831

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dysza do gaźnika jakoś 65/70, odblokować filter powietrza (wyrwać taki wystający komin), rolki dobrać indywidualnie.
    blokada jest jeszcze na wariatorze w postaci jakby pierścienia czy czegoś podobnego na wewnętrznym krańcu wariatora, jedyny sposób to zeszlifowanie jego.
    po wyregulowanie 65 powinien lecieć.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #233832

    Anonimowy
    • Postów: 0

    byłem przekonany że na wariu blokadą może być tylko pierścień który się zdejmuje – u niego go nie ma. A ta dysza to 65 czy 70? 🙂

    #233833

    Anonimowy
    • Postów: 0

    74

    #233834

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Możesz kupić 2 dysze i sprawdźić na której lepiej jeździ, bo nikt Ci tego dokładnie nie powie 😛

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #233835

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no rozumiem że w różnych skuterach różnie trzeba regulować ale chyba te same modele, setupy i w ogóle zachowują się tak samo bo mają w sobie to samo czyż nie?

    #233836

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No niby tak, ale może być tak że jakąś część masz w gorszym stanie i nawet jak dasz ten sam setup do 2 takich samych sqootów to mogą mieć różne v-max i przyśpieszenie.

    #233837

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Przecież każdy dotarł się inaczej, i nie chodzi tak samo jak inny.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie