Magnus lifan montaz 2 zycie
- This topic has 23 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 2 years, 9 months temu by
kondi169.
-
AutorWpisy
-
31 maja 2020 dnia 20:41 #683755
Witam wszystkich serdecznie postanowiłem zabrać się za naprawę skutera który stoi rozebrany w garażu i chciałbym przywrócić mu życie. Mianowicie jest to z tego co widzę na skuterze Magnus clasic w dowodzie rejestracyjnym mam LIFAN LF50Q-8F/SG50Q-8F. Po oględzinach okazało się że w głowicy mam dziurę (załączone foto) czy ktoś mógłby pomóc mi znaleźć taką aby pasowała nie chciałbym źle ³zamówić A widzę że na serwisach jest tego od groma nie chciałbym czegoś źle zamówić. https://megawrzuta.pl/filesgroup/6c0934b2ec104ba88f974709107af05d.html
31 maja 2020 dnia 20:48 #683756to jest brudne i niewyraźne zdjęcie fragmentu czegoś…
poszukaj symbolu silnika na bloku silnika – coś jak 139QMB albo 1PE40QMB.. i wtedy już będzie łatwo.Symboli szukaj w tych miejscach:
https://49ccscoot.proboards.com/thread/2359/identifying-engine31 maja 2020 dnia 20:50 #683757Dodałem 5 zdjęć różnych jeżeli chodzi o symbol 12210-1p39fmb ale nigdzie nie widzę na Internecie takiego.
31 maja 2020 dnia 20:52 #68375831 maja 2020 dnia 20:55 #6837591p39fmb (139FMB)
jest do tego sporo gratów
31 maja 2020 dnia 21:01 #683760Czyli trzeba mierzyć? Po modelu nie znajdę?
31 maja 2020 dnia 21:13 #683761co mierzyć?
no przecież masz model. znajdujesz do 139fmb.. dla pewności możesz porównać ze swoimi zdjęciami i z bani31 maja 2020 dnia 21:17 #683762Tak tak już właśnie szukam dzięki wielkie za tak szybką pomoc.
31 maja 2020 dnia 21:51 #683764Jeszcze pytanie szukam takiej sruby nr 10.
https://zapodaj.net/afa3a1229ceab.jpg.html31 maja 2020 dnia 22:07 #6837661 czerwca 2020 dnia 21:08 #683836Mam problem z odkreceniem tej obudowy za cholerę nie chce zejść wszystkie sruby odkrecone lekko się rusza ale nie mogę zdjąć.
https://zapodaj.net/387a8be1a2534.jpg.html1 czerwca 2020 dnia 22:33 #683842Jeżeli odkręciłeś wszystkie śruby to musi zejść. Osadzona jest na tulejkach ustalających, także musisz ściągać prosto. Może ktoś nie dał tam oryginalnej uszczelki tylko silikon i trzyma?
W każdym bądź razie mam nadzieję, że nie oddzielasz tej pokrywy śrubokrętem/przecinakiem.
2 czerwca 2020 dnia 20:09 #683904Dzięki za odp. Nie nie przecinak nie poszedl w ruch wszystko z głową. Nożyk i rezanie udało się ktoś to chyba jakimś klejem potraktował bo to nawet nie był silikon. Miałbym jeszcze kilka pytań. Po zdjęciu obudowy moim oczom ukazał się taki widok porwany smuteczek czy to ma jakiś wpływ czy?
https://zapodaj.net/b8547155c4748.jpg.html
Po 2 chciałbym zrobić już taki w miarę generalny remont skoro będę miał wszystko rozebrane mianowicie wszystkie uszczelki, gumki, oringi, podkładki, olej, łańcuszek, świeca, filtr. Pytanie jak wygląda sprawa z cylindrem i glowica? powinno się to zmienić jak sprawdzić czy wystarczy zmienić same zawory (jeden przepuszcza) gumki zaworowe, tłok z pierscieniami? Jak wygląda sprawa sprzęgła jak sprawdzić czy jeszcze zostawić czy lepiej zmienić. Sprawdziłem luzow nie ma a co poza tym.2 czerwca 2020 dnia 21:31 #683907Odnośnie cylindra – jeżeli decydujesz się na budżetowe, chińskie części to rozważ dokupienie lepszego jakościowo tłoka. Całość dłużej pochodzi i będziesz zadowolony.
Co do głowicy – musisz mieć ściągacz kamieni zaworowych lub zestaw do demontażu zaworów. Czy jest to konieczne? Tak. Rozebrać głowicę jesteś w stanie bez tych narzędzi, ale złożyć już nie dasz rady. Co do samej diagnostyki – serwisówka do silnika 139FMB podaje wszystkie wymiary i limity wymiarów elementów, a także informuje na co warto zwrócić uwagę. Jeżeli zdecydujesz się na zakup nowej, budżetowej głowicy to również licz się z tym, że będzie potrzeba jej rozłożenia, bo będzie wymagała docierania zaworów.
Co do sprzęgła – elementy sprzęgła należy ocenić organoleptycznie i pomierzyć. Również wszystkie informacje jak wyżej – w serwisówce.
2 czerwca 2020 dnia 23:56 #683921Co do ściągania i zakladania zaworów mam opanowane bez specjalnego ściągacz 😉 jeśli chodzi o serwisowke z wszystkimi wymiarami masz może jakiś namiar link? Co do głowicy to chodzi mi czy kupować całą nową czy jest sens czy wymiana właśnie podzespołów zawory itp.
3 czerwca 2020 dnia 09:06 #683940Zawory, sprężyny zaworowe, uszczelniacze sobie wymienisz. Ciekawe co zrobisz z zużytymi gniazdami zaworowymi. Spasujesz nowe zawory do starych gniazd?
5 czerwca 2020 dnia 20:59 #684083Części przyszly zabieram się za składanie nowa glowica zabrałem się za rozkręcenie w celu dotarcia zaworow ku mojemu zdziwieniu okazało się że zawory są dorarte;) chciałbym się dowiedzieć czy aby biegi dobrze chodzą i tak to ma wyglądać dodaje filmik który nakrecilem. Dziękuję za odpowiedź. https://www.szybkiplik.pl/CYjieRCyZa
5 czerwca 2020 dnia 22:25 #684087Kręć sobie za wałek i sprawdzaj, czy wszystko gra. Wtedy będzie Ci łatwiej zapiąć biegi i znaleźć luz. Jak wszystko będzie działać to składaj. Łożyska skrzyni biegów poszły nowe? Jak w ogóle pod względem technicznym wygląda wał korbowy i jego łożyska?
6 czerwca 2020 dnia 08:59 #684094Ale pytanie co do filmiki który dodałem tak ma chodzić czyli wskakuje 1 2 3 4 i zatrzymuje się w połowie?
6 czerwca 2020 dnia 10:13 #684097Dodaje link do filmiku https://youtu.be/NRMia-rsSXY
6 czerwca 2020 dnia 20:17 #684124Tłumaczę Ci, żebyś złapał za wałek – tam gdzie przykręcasz koło zębate. Jak bawisz się biegami to kręć równocześnie wałkiem. Jak robisz to na postoju to bieg może się nie zapiąć. Sam zobaczysz, czy jest prawidłowo, bo znajdziesz wszystkie biegi, a zarazem znajdziesz luz.
Nie mam tego w rękach. Chodzić chodzi, ale jak to sobie głowy nie dam uciąć.
8 czerwca 2020 dnia 20:36 #684218Gdzie przychodzi taka tulejka?https://megawrzuta.pl/download/d9118a50188c8d795530e2a1312beb61.html
8 czerwca 2020 dnia 22:25 #684230Podaj wymiary, albo chociaż połóż coś koło tego. 9 x 5,5 x 14 mm to tulejka pompy oleju.
9 czerwca 2020 dnia 13:36 #684257Wymiary jakby podobne dodaje nowe foto. Tam w tej tuleje jest jakby druga ale to jest stale w całości element.
https://zapodaj.net/95e5abe7932ca.jpg.html -
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.