Luzy na świecy
- This topic has 14 odpowiedzi, 11 głosów, and was last updated 9 years, 10 months temu by
mex554.
-
AutorWpisy
-
21 kwietnia 2012 dnia 21:43 #56624
Witajcie, ostatnio przy wymianie świecy lekko przekręciłem świece i teram mam luzy… jeździ chyba normalnie, ale słychać przy odpalaniu na kopnik, że uchodzi kompresja. Czy pozostaje mi wymiana cylindra? czy jest ubytek mocy podczas przejazdów?
21 kwietnia 2012 dnia 21:45 #56626wymiana głowicy, przegwintowanie lub wstawienie cewki gwintującej, nie pamiętam jak to sie nazywało
21 kwietnia 2012 dnia 21:50 #56628Jest luz przy wkręcaniu czy gdy świeca jest już wkręcona do końca? Jeśli to pierwsze to normalne zjawisko. Jeśli to drugie to jak pisze madi to jedynie wstawienie tej cewki, bo gwintu nie możesz powiększyć, bo byś musiał dać inny rodzaj świecy. Jeśli to 2T to najtaniej wymienić samą głowicę, jak 4T to już większy problem.
21 kwietnia 2012 dnia 22:03 #56632niestety to 4T, chyba raczej zostanie mi wymiana cylindra… jeśli zostaje tylko to, to proszę Was o jakieś linki do tutków wymiany.
21 kwietnia 2012 dnia 22:46 #56634wpisz w yt i będziesz miał.
22 kwietnia 2012 dnia 04:19 #56636Joachim napisał:
niestety to 4T, chyba raczej zostanie mi wymiana cylindra… jeśli zostaje tylko to, to proszę Was o jakieś linki do tutków wymiany.
Wymiana tylko głowicy świecę masz wkręcaną w głowicę otwór między zaworami.
22 kwietnia 2012 dnia 06:52 #56641W miejsce zerwanego gwintu, można wkręcić stalową redukcję, tak jak się to robiło w Simsonach, z tym że ta redukcja musiałaby być mniejsza -świeca 4T.
(Robota u tokarza).22 kwietnia 2012 dnia 07:16 #56643To się nie opłaca, tu ma głowicę;
http://moto.allegro.pl/glowica-z-zaworami-wilga-romet-quest-vapor-4t-i2259799871.html22 kwietnia 2012 dnia 08:13 #56648Anonim
Nieaktywny- 4
- 927Postów:
Gwint świecy jest dość głęboki, więc może go nie zerwałeś, a za bardzo spłaszczyłeś (uszkodziłeś) pierścień uszczelniający świecy (nad gwintem swiecy). Jeżeli sam gwint trzyma (świeca powinna się lużno wkręcać) to może pomóc założenie nowej świecy.
Dla zainteresownych możliwe usterki świec zapłonowych
http://www.jednoslad.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=114:usterki-apwiec-zapasonowych-tutorial&catid=13&Itemid=1922 kwietnia 2012 dnia 08:17 #56649możliwe ze wkręcił krzywo świecę ( w skuterze to jest masakra żeby to odkręcić i wkręcić raz to mi świeca wpadła tam do środka i musiałem odkręcać plastiki w około żeby ja wyjąć )
22 kwietnia 2012 dnia 15:47 #56683a czy może być przez to ubytek przy prędkości? jak ruszam świecą to ona cała się „giba”. Zobaczę jutro, jadę do szkoły ok. 30km to opiszę jak i co.
22 kwietnia 2012 dnia 16:59 #56689Ja mam taką głowicę seryjną z cylindra 50ccm, jest po 1700km tak że nówka nigdy nie była odkrecana świeca tak ze jest wzorowy gwint jak chcesz oddam ci ja za darmo bo mi jest nie potrzebna, wręcz mi przeszkadza, wyślij tylko pieniadze za wysyłkę (ile taka wysyłka moze kosztować? nie mam fioletowego pojęcia).
22 kwietnia 2012 dnia 21:33 #56712Kolego, dzięki za chęci, lecz nie wiem czy będzie pasować ponieważ to jest 80ccm (sorki jeśli nie wspomniałem) i nie wiem czy wymieniałem także głowicę.
22 kwietnia 2012 dnia 22:06 #56714będzie pasować
za ok 40zł można kupić zestaw do regeneracji gwintów, według mnie opcja dużo trwalsza gdyż wkładka wykonana jest z dość twardej stali.
głowicę trzeba ściągnąć przy naprawie4 lipca 2012 dnia 20:55 #67556enter1978 ja bym z chęcią wzioł tą głowice jak ci nie potrzebna
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.