Luzy na świecy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #56624
    Joachim
    Użytkownik
    • 8
    • 22Postów:

    Witajcie, ostatnio przy wymianie świecy lekko przekręciłem świece i teram mam luzy… jeździ chyba normalnie, ale słychać przy odpalaniu na kopnik, że uchodzi kompresja. Czy pozostaje mi wymiana cylindra? czy jest ubytek mocy podczas przejazdów?

    #56626
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    wymiana głowicy, przegwintowanie lub wstawienie cewki gwintującej, nie pamiętam jak to sie nazywało

    #56628
    MichalWujak
    Użytkownik
    • 118
    • 595Postów:

    Jest luz przy wkręcaniu czy gdy świeca jest już wkręcona do końca? Jeśli to pierwsze to normalne zjawisko. Jeśli to drugie to jak pisze madi to jedynie wstawienie tej cewki, bo gwintu nie możesz powiększyć, bo byś musiał dać inny rodzaj świecy. Jeśli to 2T to najtaniej wymienić samą głowicę, jak 4T to już większy problem.

    #56632
    Joachim
    Użytkownik
    • 8
    • 22Postów:

    niestety to 4T, chyba raczej zostanie mi wymiana cylindra… jeśli zostaje tylko to, to proszę Was o jakieś linki do tutków wymiany.

    #56634
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    wpisz w yt i będziesz miał.

    #56636
    andrzej2310
    Uczestnik
    • 0
    • 315Postów:

    Joachim napisał:

    niestety to 4T, chyba raczej zostanie mi wymiana cylindra… jeśli zostaje tylko to, to proszę Was o jakieś linki do tutków wymiany.

    Wymiana tylko głowicy świecę masz wkręcaną w głowicę otwór między zaworami.

    #56641
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    W miejsce zerwanego gwintu, można wkręcić stalową redukcję, tak jak się to robiło w Simsonach, z tym że ta redukcja musiałaby być mniejsza -świeca 4T.
    (Robota u tokarza).

    #56643
    andrzej2310
    Uczestnik
    • 0
    • 315Postów:
    #56648
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 927Postów:

    Gwint świecy jest dość głęboki, więc może go nie zerwałeś, a za bardzo spłaszczyłeś (uszkodziłeś) pierścień uszczelniający świecy (nad gwintem swiecy). Jeżeli sam gwint trzyma (świeca powinna się lużno wkręcać) to może pomóc założenie nowej świecy.

    Dla zainteresownych możliwe usterki świec zapłonowych
    http://www.jednoslad.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=114:usterki-apwiec-zapasonowych-tutorial&catid=13&Itemid=19

    #56649
    bitronxp1
    Użytkownik
    • 31
    • 399Postów:

    możliwe ze wkręcił krzywo świecę ( w skuterze to jest masakra żeby to odkręcić i wkręcić raz to mi świeca wpadła tam do środka i musiałem odkręcać plastiki w około żeby ja wyjąć )

    #56683
    Joachim
    Użytkownik
    • 8
    • 22Postów:

    a czy może być przez to ubytek przy prędkości? jak ruszam świecą to ona cała się „giba”. Zobaczę jutro, jadę do szkoły ok. 30km to opiszę jak i co.

    #56689
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • 579Postów:

    Ja mam taką głowicę seryjną z cylindra 50ccm, jest po 1700km tak że nówka nigdy nie była odkrecana świeca tak ze jest wzorowy gwint jak chcesz oddam ci ja za darmo bo mi jest nie potrzebna, wręcz mi przeszkadza, wyślij tylko pieniadze za wysyłkę (ile taka wysyłka moze kosztować? nie mam fioletowego pojęcia).

    #56712
    Joachim
    Użytkownik
    • 8
    • 22Postów:

    Kolego, dzięki za chęci, lecz nie wiem czy będzie pasować ponieważ to jest 80ccm (sorki jeśli nie wspomniałem) i nie wiem czy wymieniałem także głowicę.

    #56714
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • 783Postów:

    będzie pasować

    za ok 40zł można kupić zestaw do regeneracji gwintów, według mnie opcja dużo trwalsza gdyż wkładka wykonana jest z dość twardej stali.
    głowicę trzeba ściągnąć przy naprawie

    #67556
    mex554
    Użytkownik
    • 0
    • 1Postów:

    enter1978 ja bym z chęcią wzioł tą głowice jak ci nie potrzebna

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button