! Forum Serwis Luzny pasek?

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe KrzysiekP KrzysiekP 9 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #26051 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe adrian571
    adrian571
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Witam. Dziś próbowałem zdjąć blokady z mojego kingwaya euroboya, lecz to nie takie proste 😀 Rano udałem się do serwisu na ich zdjęcie ale mechanicy nie mieli dla mnie zbyt wiele czasu. Zmienili moduł CDI na tuningowy, lecz nic to nie dało 🙁 (na moje życzenie założyli z powrotem fabryczny) , następnie grzebali coś przy gaźniku i również nie znaleźli blokad, dodam że jestem jego pierwszym właścicielem skuter ma zrobione 1500km, jego v-max to 55km/h, a wydech jest tuningowy. Jako że serwisanci nie mieli czasu a ja sam się trochę wepchałem im w robotę (ale cóż akurat dzisiaj nie jestem w pracy i postanowiłem ten dzień owocnie wykorzystać) nie bawili się w szukanie i zdejmowanie tych przeklętych blokad tylko zaproponowali zostawienie pojazdu. Niestety używam go do dojazdu do pracy i nie mogłem sobie na to pozwolić. Wróciłem do domu zdjąłem zwężkę z filtra powietrza,następnie wiozłem się za blokadę wariatora. Pokrywa szybko i sprawnie zeszła moim oczom ukazał się widok przekładni, lecz pierścienia (blokady) nie ma! Dodam że gdy skuter jest zgaszony mogę z łatwością kręcić paskiem i wydaje się mi że jest on za luźny natomiast pokrywa przekładni była „obrośnięta czarnym mchem” 😀 bardzo obfice a sqt ma tylko 1,5k przebiegu tak więc poje pytania gdzie mogą być blokady i czy pasek może byc winowajcą???

    #26052 Odpowiedź

    ragaz
    Użytkownik
    • Postów: 163

    zazwyczaj to zawirowacz spalin , na gaźniku, ta której nie masz czyli na wariatorze podkladka, modul cdi,

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #26053 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    To że pokrywa przekładni była „obrośnięta czarnym mchem” jak to powiedziałeś to normalne ponieważ podczas pracy tych elementów osadza się czarny nalot z paska. Osobiście co jakiś tam czas gdy mam go trochę to ściągam obudowę przekładni i wszystko czyszczę z tego nalotu a później smaruję sprężynę półksiężyca i bendix aby kopka lżej i w ogóle odbijała.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
    #26055 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe adrian571
    adrian571
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Rozumiem, czarny nalot to normalna sprawa tak też mi się wydawało 😛 ale co z napięciem paska czy nie jest on za luźny?

    #26056 Odpowiedź

    ragaz
    Użytkownik
    • Postów: 163

    jest kilka opcji .
    – może być założony nie od tego modelu.
    – może być założony pasek kevlarowy który przeważnie jest dłuższy (przez co luźniejszy) .
    -możliwe że zużyła się sprężyna centralna

    Tylko jak skuter nie pracuje to pasek napędowy powinien mieć luz

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #26216 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe adrian571
    adrian571
    Użytkownik
    • Postów: 30

    to mój kingway i jego pasek:P Teraz możecie ocenić czy tak ma być, czy pasek do wymiany.

    PS wiem że pasek się napina w trakcie jazdy ale zanim uszczelnię pokrywę chciałbym wiedzieć czy nie jest on za luźny

    #26223 Odpowiedź

    ragaz
    Użytkownik
    • Postów: 163

    Jeżeli skuter jest na centralnej stopce ,pokręć tylnym kołem tak jak byś skuterem jechał albo tależami przy sprzęgle podczas tej operacji powinieneś zauważyć jak pasek się naciąga…. Spróbuj…. jeżeli nic to nie da a pasek jest oryginalny zdemontuj go i zasuwaj do sklepu niech sprzedawca pokaże ci ten sam rozmiar ,porównaj jeżeli jest różnica pasek jest rozciągnięty jeżeli nie kup pasek o nr mniejszy . Poczekaj jeszcze co wiara myśli na ten temat 8)

    #26224 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Suawek
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    A mi to wygląda jakby pasek w ogóle nie schodził do osi na wariatorze mimo że z tyłu jest na samej górze. Wg mnie pasek jest za długi, albo się tak rozciągnął albo został założony niewłaściwy.

    #26227 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe KrzysiekP
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    suwaek nma racje pasek jest za długi

    KrzysiekP
    Forum Śląskiej Grupy Motorowerowej – http://www.lonelywolves.cba.pl

    Moje Gadu-Gadu
    [/img]http://www.motostat.pl/user_images/23496/icon3.png[/img]
    http://www.ermail.pl/klik/Vn9UZGEN

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
Odpowiedz do: Luzny pasek?
Informacje o Tobie: