Longjia

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #56561
    janusz10575
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Witam.
    Jestem laikiem jeśli chodzi o motoryzacje, niemniej jednak postanowiłem poddać lekkim modyfikacjom mój skuter(niestety chiński) – Longjia l-evo .
    W serwisie na tzw. tysięcznym przeglądzie poprosiłem o wymianę modułu na odblokowany, co też się stało.
    By nie utracić gwarancji zamiast odciąć zawirowacz spalin zablokowałem go poprzez dwie śruby (jedną wkładając w otwór zaraz przy tłumiku, drugą w przewód do filtrowy). Skuter aktualnie na prostej nie przekracza 50 – 55 km/h, (do pięćdziesiątki normalnie przyspiesza i nie jest to full gaz:D, dodanie następnie nieco gazu nic nie zmienia). Mój serwisant stwierdził, że to jest zbyt mało, mówiąc że to wina docierania, a przecież docierany był zgodnie z tym co sam zalecił i co tutaj na forum też się propaguje.
    Tu moje pytanie – w czym tkwi problem stosunkowo niskich osiągów mojego skutera??
    Pomijamy gwarancję…
    🙂
    Z góry dzięki

    #56563
    pasek888
    Użytkownik
    • Postów: 109

    Blokada w gaźniku, regulacja zaworów, wariator.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #56565
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Skuter posiadał zawirowacz spalin, czyli jest z silnikiem 2T?
    Szukaj w gaźniku, może jest blokada max. otwarcia przepustnicy, albo mała dysza główna?

    #56572
    janusz10575
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Tak to jest skuter 2t.
    W najbliższym czasie jak znajdę wolną chwilę postaram się odkręcić pneumatem wariator i zdjąć tulejkę. A co do tej blokady max. otwarcia przepustnicy to zobaczę co i jak i napisze.
    Dzięki

    #56577
    janusz10575
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Patrzyłem na gaźnik i wydaje mi się, że nie mam blokady przepustnicy, ale że mogę się mylić wrzucam trzy zdjęcia, zobaczcie proszę i sami oceńcie.
    link: http://imageshack.us/photo/my-images/818/zdjcie0135bn.jpg/

    Pozdrawiam

    #56584
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Obejrzałem 2 zdjęcia, ale nic z nich nie wynika..
    Żeby sprawdzić czy jest blokada maksymalnego otwarcia przepustnicy, zdejmij gumową rurę łączącą filtr powietrza, następnie manetką gazu przekręć na full i zajrzyj na przepustnicę, czy całkowicie otwiera przelot gardzieli. Jeżeli zasłania w górnej części, to blokada jest albo w postaci tulejki ograniczającej podniesienie przepustnicy, albo śrubka którą musiałbyś wykręcić (może być w manetce gazu).
    Sprawdź też jaka jest dysza główna.

    #56602
    janusz10575
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Ok, zrobię tak jak mówisz, niestety pewnie dopiero gdzieś w czwartek, bo do środy mam nawał pracy ;/
    Gaźnik tak czy tak trzeba będzie wykręcić, żeby sprawdzić tą dyszę no nie??

    #56609
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Trzeba, ale nic straconego bo przy okazji go wyczyścisz 😉

    #56662
    janusz10575
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Ok, dzięki.
    Mam nadzieję, że niczego nie popsuję ;))

    #57009
    janusz10575
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Zdjąłem blokadę z wariatora u kolegi lakiernika i V[size=1]max[/size]>65km/h.
    A co do gaźnika to popatrzę jak znajdę czas.

    #57114
    janusz10575
    Użytkownik
    • Postów: 9

    :

    Z V[size=1]max[/size]>60km/h.

    #57983
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    zobacz na filtrze powietrza – u mnie po tej z v max 50 skoczyło do 65

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button