Longjia

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
    janusz10575
    Użytkownik
    • 2
    • 9Postów:

Witam.
    Jestem laikiem jeśli chodzi o motoryzacje, niemniej jednak postanowiłem poddać lekkim modyfikacjom mój skuter(niestety chiński) – Longjia l-evo .
    W serwisie na tzw. tysięcznym przeglądzie poprosiłem o wymianę modułu na odblokowany, co też się stało.
    By nie utracić gwarancji zamiast odciąć zawirowacz spalin zablokowałem go poprzez dwie śruby (jedną wkładając w otwór zaraz przy tłumiku, drugą w przewód do filtrowy). Skuter aktualnie na prostej nie przekracza 50 – 55 km/h, (do pięćdziesiątki normalnie przyspiesza i nie jest to full gaz:D, dodanie następnie nieco gazu nic nie zmienia). Mój serwisant stwierdził, że to jest zbyt mało, mówiąc że to wina docierania, a przecież docierany był zgodnie z tym co sam zalecił i co tutaj na forum też się propaguje.
    Tu moje pytanie – w czym tkwi problem stosunkowo niskich osiągów mojego skutera??
    Pomijamy gwarancję…
    🙂
    Z góry dzięki

pasek888
    Użytkownik
    • 5
    • 109Postów:

Blokada w gaźniku, regulacja zaworów, wariator.

Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

Skuter posiadał zawirowacz spalin, czyli jest z silnikiem 2T?
    Szukaj w gaźniku, może jest blokada max. otwarcia przepustnicy, albo mała dysza główna?

janusz10575
    Użytkownik
    • 2
    • 9Postów:

Tak to jest skuter 2t.
    W najbliższym czasie jak znajdę wolną chwilę postaram się odkręcić pneumatem wariator i zdjąć tulejkę. A co do tej blokady max. otwarcia przepustnicy to zobaczę co i jak i napisze.
    Dzięki

janusz10575
    Użytkownik
    • 2
    • 9Postów:

Patrzyłem na gaźnik i wydaje mi się, że nie mam blokady przepustnicy, ale że mogę się mylić wrzucam trzy zdjęcia, zobaczcie proszę i sami oceńcie.
    link: http://imageshack.us/photo/my-images/818/zdjcie0135bn.jpg/

Pozdrawiam

Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

Obejrzałem 2 zdjęcia, ale nic z nich nie wynika..