Longija mezzo problemy

Witam!
Zaczynałem od zmiany komina, zapodałem tecnigas nextR, potem wariator malossi multi efekt zadowalający 75km/h a moja waga 95kg.
Ale kiedy sie nagrzeje odejście diametralnie spada i do 40 strasznie zamula.
Ok, pomyslałem ze sprzęgło za słabe i włożyłem naraku black wraz z dzwonem i paskiem. Zamieniłem sprężynę na czerwoną (była biała do wariatora w komplecie). Efekt v-max 60, odejście takie samo czyli na zimnym kosa ale jak sie nagrzeje znów to samo czyli do 40km/h brak mocy i ciągnie strasznie opornie.
Na zimnym czuć, ze tylko dawka wachy go ogranicza, szok normalnie wyrywa z butów a jak ciepły to muł na maxa.
MYślałem, ze sprzegło z dzwonem rozwiąze problem a tu zonk, za co teraz sie zabrać? Blokada na ga gaźniku? Filtrze powietrza?
Moze ktoś przerabiał to z chinolem?

Mi to wygląda na puchnięcie tłoka...

mam najechane 800 km dopiero. Wymieniać tłok na inny i problem powinien z niknąć czy bedzie wiecej grzebania?
Wolę zostać przy 50cc więc tłok do takiego cyla bym kupił, np. naraku.

Z tymi sprężynami to za duży przeskok, czerwona jest za twarda (chociaż nie wiem jakiej marki), skuter zimny i na ssaniu dostaje bogatszą mieszankę i dlatego ma lepsze kopyto, może wystarczy regulacja gażnika wzbogacić mu mieszankę paliwowo-powietrzną, podjedż gdzieś na warsztat i zmierz kompresję na ciepłym silniku i wtedy będziesz wiedział czy tłok do wymiany.

Czerwona malossi, włożę białą z powrotem. Zrobię jak mówisz, moze załozą też większą dyszę. Dam znać co i jak.

Myślałem ze tuning skutera to prosta sprawa ale jednak trudna dziedzina.

okazało się, ze łapał fałszywe powietrze, wychaczył się na łączeniu z filtrem pow.
Teraz ogranicza go tylko podaż paliwa, v-max 65 i tak zostawię bo powyzej 70 to juz za duzo dla niego.

metanabol napisał:

Myślałem ze tuning skutera to prosta sprawa ale jednak trudna dziedzina.

Właśnie dużo ludzi myśli że to takie proste. Nie wystarczy kupić części i je zamontować ale trzeba wszystko zgrać do siebie i wyregulować.